• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.10.2020 09:59
  •    Predkladanie ponúk
    15.10.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.10.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.10.2020 16:18

Detail zákazky Z202025498

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.10.2020 09:59
  •    Predkladanie ponúk
    15.10.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.10.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.10.2020 16:18

Základné údaje

Z202025498

OF-223236

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5026721

Objednávateľ

00606740

Stredná zdravotnícka škola

Lipová 32, Humenné, 06683, SVK

Dodávateľ

50687115

HENRYSO, s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka notebookov

notebook

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebook
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Notebook ks 17
uhlopriečka displeja " 15,6
RAM GB 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
nový (nie repasovaný) požaduje sa
rozlíšenie displeja min. FHD 1920x1080
procesor min. štvorjadrový
min. Benchmark 7210 bodov požaduje sa
DDR4 požaduje sa
disk min. 256 GB SSD
typ disku M.2 PCIe SSD
numerická klávesnica požaduje sa
WiFi požaduje sa
RJ45 požaduje sa
HDMI požaduje sa
Bluetooth požaduje sa
Webová kamera požaduje sa
operačný systém požaduje sa
doživotná licencia na kancelársky balík – písanie textu, tabuľky, tvorba prezentácii požaduje sa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane inštalácie tovaru a dopravy na miesto plnenia.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, nie repasovaný.
Dodávateľ oznámi objednávateľovi (telefonicky, e-mailom) minimálne 3 pracovné dni pred dodaním tovaru presný termín dodania tovaru.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkovej ceny položky do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť uvedenie ceny bez DPH, sadzbu DPH a cenu s DPH do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť špecifikáciu - uvedenie konkrétnej značky a typové označenie tovaru s presným číselným označením tovaru, ktorý je predmetom dodania do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy (napr. katalógový list, technický opis a pod.). Na základe toho sa preukáže splnenie požadovaných technických a iných požiadaviek Objednávateľa.
Ak po predložení technických dokumentov nie je možné jednoznačne určiť, či vysúťažené tovary spĺňajú technické požiadavky Objednávateľa, je to dôvod na jednostranné odstúpenie od zmluvy zo strany Objednávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nesplnenie povinnosti podľa týchto Osobitných požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy a má za následok právo Objednávateľa okamžite odstúpiť od tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Stredná zdravotnícka škola, Lipová 32, 066 83 Humenné , Humenné, Humenné, Prešovský, Slovenská republika

26.10.2020 08:00 — 25.11.2020 08:00

17,00 ks

12 080,88

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.10.2020 09:59

15.10.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.10.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 593
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.10.2020 12:09 - Vstupná ponuka 12 080,88 € Cena s DPH
15.10.2020 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka 12 080,76 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS