• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.10.2020 09:37
  •    Predkladanie ponúk
    15.10.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.10.2020 11:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.10.2020 12:10

Detail zákazky Z202025483

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.10.2020 09:37
  •    Predkladanie ponúk
    15.10.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.10.2020 11:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.10.2020 12:10

Základné údaje

Z202025483

OF-223023

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5026696

Objednávateľ

00157716

Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK

Dodávateľ

06680429

SPORTBART, s.r.o.

Barcalova 142, Ústí nad Orlicí, 56201, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Terénne oblečenie a obuv

obuv, nohavice, montérky, čižmy, výstražná páska

  • 18110000-3 - Pracovné odevy
  • 18830000-6 - Ochranná obuv

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Terénne  oblečenie a obuv
Funkcia
1. Nákup nových, nepoužívaných odevov, obuvi a pomôcok vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a všetkých nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
2. Terénne  oblečenie a obuv potrebné na výskumné práce realizované v teréne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Nepremokavá súprava s reflexnými pruhmi, veľkosť L = 2 súpravy, veľkosť XL = 5 súprav súprava 7
2. Strečové montérky na traky CXS Stretch, veľkosť 52 = 4 ks, veľkosť 50 = 1 ks, veľkosť 54 = 1 ks ks 6
3. Gumové čižmy Červa Kraken, veľkosť 42 = 3 ks, veľkosť 43 = 1 ks pár 4
4. Zateplené gumáky Červa gumofilcové, veľkosť 42 pár 1
5. Výstražná páska JSP, dĺžka kotúča 100 m ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Špecifikácia k  bodu č.1:
1.1. Nepremokavá súprava Siret – nepremokavé a vetruvzdorné pracovné nohavice a pracovná 3/4 bunda z kvalitného nešušťavého materiálu. Majú reflexné pruhy pre zvýšenie viditeľnosti. Bunda má sťahovaciu kapucňu a dve bočné kryté vrecká.
1.2. Materiál 100% polyester s PU vrstvou
1.3. Vodotesnosť 3000 mm vodného stĺpca.
Špecifikácia k bodu č.2:
2.1. Strečové montérky na traky CXS Stretch -  pružný, flexibilný materiál a praktické traky s gumou. Kolená majú zosilnené ultra odolným materiálom polyester 600D s možnosťou vloženia nákolenníkov. Rovnaké zosilnenie je aj na zadnom spodnom leme nohavíc.
2.2. pracovné nohavice majú  viacero praktických vreciek: náprsné vrecko, univerzálne vrecká na bokoch, dve zadné vrecká a pútko na opasok. Reflexné doplnky.
2.3. Materiál 98% bavlna, 2% elastan, 250 g/m2
Špecifikácia k bodu č. 3:
3.1. Čižmy Kraken značky Červa sú pánske pracovné gumové topánky resp. gumáky pod kolená s vyššou odolnosťou voči pôsobeniu tepla, oteru, prepichnutiu a prerezaniu.
Špecifikácia k bodu č.4:
4.1. Pánske celogumené, gumofilcové čižmy resp. gumáky značky Červa sú protišmyková pánska pracovná obuv zateplená polyesterovým filcom. Zvršok čižiem je z gumy a polyesterového filcu.
Špecifikácia k bodu č.5:
5.1. Výstražná páska JSP –  výstražná  7 cm široká červeno-biele bezpečnostná páska značky JSP.
5.2. Dĺžka kotúča 100 metrov
6. Ak dodávateľ ponúka ekvivalent k referenčným materiálom a produktom, tento ekvivalent musí mať porovnateľné, resp. lepšie vlastnosti.
7. Ak sa uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy:
1.1. obchodné mená, resp. obchodné značky ponúkaných tovarov, ich špecifikáciu a vyobrazenie,
1.2. rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre),
1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien.
2. Objednávateľ posúdi dodávateľom predložené dokumenty a do 5 pracovných dní oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty:
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode a
2.2. v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom referenčného produktu, či ponúkaný ekvivalent spĺňa požiadavky objednávateľa, alebo
2.3. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí dodatočnú lehotu na ich doručenie.
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
4. Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
5. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č.18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č.87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov.
6. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
7. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný odkonzultovať s kontaktnou osobou objednávateľa. Objednávateľ požaduje realizovať dodávku v pracovných dňoch priamo na miesto určenia.
8. Predmet zákazky bude dodaný najneskôr do  30 dní odo dňa  vystavenia objednávky dodávateľovi.
9. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
10. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET") je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Fakturácia sa bude realizovať ku každej objednávke samostatne.
11. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením rámcovej dohody a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
12. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred OPET, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

tr.A.Hlinku 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

28.10.2020 08:00 — 27.11.2020 15:00

1,00 súbor

800,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.10.2020 09:37

15.10.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.10.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 235
 16
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.10.2020 11:26 - Vstupná ponuka 799,20 € Cena s DPH
14.10.2020 16:32 - Najvýhodnejšia ponuka 780,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS