• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.10.2020 09:10
  •    Predkladanie ponúk
    19.10.2020 09:20
  •    Ukončenie zákazky
    19.10.2020 14:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.10.2020 14:55

Detail zákazky Z202025478

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.10.2020 09:10
  •    Predkladanie ponúk
    19.10.2020 09:20
  •    Ukončenie zákazky
    19.10.2020 14:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.10.2020 14:55

Základné údaje

Z202025478

OF-222980

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5026648

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Osobné počítače

počítač, kancelária, myš, klávesnica

  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Osobný počítač - PC 1
Funkcia
Vybavenie kancelárie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Osobný počítač - PC 1 ks 10
Procesor - jadro počet 4
Procesor - cache MB 6
Procesor nm 14
Procesor W 65
Pamäť RAM GB 4
Interný disk GB 256
Interný disk - čítanie MB/s 1700
Interný disk - zápis MB/s 1100
Klávesnica ks 10
Myš ks 10
Operačný systém - Windows 10 ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Základná doska ATX, socket 1151- B365, DDR4(PC4), DVI,HDMI, VGA, SATAIII, m.2 SATA, 2xPCI Express x16 3.0, 2xUSB 2.0, 4xUSB 3.1
Procesor i3 3.6GHz, turbo 4,2. (9.gen) ,Intel HD Graphics 630
Pamäť RAM 2400 MHz, (PC4-19200), CL17
Interný disk M.2 , SSD, PCIe Gen3 x4,
Zdroj do PC ATX, 400W, 80 Plus, 120mm
PC skrinka Midi tower, bez zdroja, predné konektory USB3.0/2.0, formát dosky štandard ATX, čierna
Klávesnica SK layout, USB drôtová, nízkoprofilová, čierna
Myš Optická USB drôtová, min DPI 1600, čierna
 2. Osobný počítač - PC 2
Funkcia
Vybavenie kancelárie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Osobný počítač - PC 2 ks 20
Procesor - jadro počet 6
Procesor - cache MB 9
Procesor nm 14
Procesor W 65
Pamäť RAM GB 8
Interný disk GB 500
Interný disk - čítanie MB/s 2200
Interný disk - zápis MB/s 2000
Klávesnica ks 20
Myš ks 20
Operačný systém - Windows 10 ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Základná doska ATX, socket 1151- B365, DDR4(PC4), DVI,HDMI, VGA, SATAIII, m.2 SATA, 2xPCI Express x16 3.0, 2xUSB 2.0, 4xUSB 3.1
Procesor i5 3GHz, turbo 4,4 GHz, (9.gen) , Intel HD Graphics 630
Pamäť RAM min. 8GB (Kit 2x 4GB), ; 2666 MHz, (PC4-21300), CL16 s chladičom
Interný disk M.2 , SSD, PCIe Gen3 x4,
Zdroj do PC ATX, 400W, 80 Plus, 120mm
Klávesnica SK layout, USB drôtová, nízkoprofilová, čierna
Myš Optická USB drôtová, min DPI 1600, čierna
 3. Osobný počítač - PC 3
Funkcia
Vybavenie kancelárie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Osobný počítač - PC 3 ks 10
Procesor - jadro počet 8
Procesor - cache MB 12
Procesor nm 14
Procesor W 65
Pamäť RAM GB 16
Interný disk GB 500
Interný disk - čítanie MB/s 3400
Interný disk - zápis MB/s 2300
Klávesnica ks 10
Myš ks 10
Operačný systém - Windows 10 ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Základná doska ATX, socket 1151- B365, DDR4(PC4), DVI,HDMI, VGA, SATAIII, m.2 SATA, 2xPCI Express x16 3.0, 2xUSB 2.0, 4xUSB 3.1
Procesor i7 3GHz turbo 4,7GHz, (9.gen) , Intel HD Graphics 630
Pamäť RAM min. 16GB (Kit 2x 8GB), ; 2666 MHz, (PC4-21300), CL16 s chladičom
Interný disk M.2 , SSD, PCIe Gen3 x4,
Zdroj do PC ATX, 450W, 80 Plus, 120mm
PC skrinka Midi tower, bez zdroja, predné konektory USB3.0/2.0, formát dosky štandard ATX, čierna
Klávesnica SK layout, USB drôtová, nízkoprofilová, čierna
Myš Optická USB drôtová, min DPI 1600, čierna
 4. Monitor č. 1
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Monitor č. 1 ks 25
Monitor - veľkosť palce (") 22
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vstup 3x video vstup-VGA, DVI, HDMI
Rozlíšenie Full HD
 5. Monitor č. 2
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Monitor č. 2 ks 15
Monitor - veľkosť palce (") 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vstup 3x video vstup-VGA, DVI, HDMI
Rozlíšenie Full HD
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia pri každom čiastkovom plnení podľa požiadaviek objednávateľa.
2. Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého, nepoškodeného tovaru v originálnom balení.
3. Tovar musí presne spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
4. Plnenie a dodávka predmetu zákazky bude realizovaná priebežne, vždy na základe samostatných objednávok vystavených objednávateľom.
5. Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do nasledujúceho pracovného dňa. Túto lehotu je možné predĺžiť dohodou zmluvných strán.
6. Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 3 hodiny vopred .
7. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
8. V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa rámcovej dohody objednávateľ sa nezaväzuje odobrať tovar v celkovej zmluvnej cene, množstvo odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa.
9. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: položkovitý rozpočet, rozpis položiek s uvedením obchodného názvu a technickej špecifikácie ponúkaných tovarov, t.j. uvedenie konkrétnej značky, výrobcu a typového označenia tovaru a technických parametrov ponúkaných tovarov, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
10. Dodávateľ je povinný objednávateľovi predložiť do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: doklad preukazujúci oprávnenie Dodávateľa dodávať tovar, ktorý je predmetom tejto zmluvy, doklad preukazujúci, že dodávateľ je oprávnený vykonávať záručný servis, doklad preukazujúci, že dodávateľ vykonáva záručný alebo pozáručný servis minimálne 1 rok.
11. Dodávateľ je povinný objednávateľovi predložiť do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy doklad preukazujúci, že dodávateľ je oprávnený nakladať s nebezpečným odpadom (olovené batérie - UPS batérie). Z dokladov musí vyplývať, že Dodávateľ má oprávnenie na podnikanie v rozsahu vzťahujúcom sa na poskytnutie plnenia podľa tejto zmluvy.
12. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
13. Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s preukázateľne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
14. Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
15. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt špecifikované dodávateľom pri zadaní zákazky.
16. Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy a nárokom na uplatnenie zmluvnej pokuty vo výške 10% celkovej ceny podľa tejto zmluvy.
17. Dodávateľ poskytuje záruku na dodaný tovar minimálne 24 mesiacov, s odstránením vady/poruchy do 48 hodín od jej nahlásenia. Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru Objednávateľom.
18. Reklamovaný tovar je potrebné prevziať u odberateľa osobne alebo kuriérnou službou, ktorú zabezpečí dodávateľ na vlastné náklady a zároveň zabezpečí náhradné plnenie počas doby reklamácie.
19. Jednotkové ceny sú konečné, zahŕňajú všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, záručný servis vrátane dopravy, iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
20. Požaduje sa predložiť podrobný rozpočet do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy (uviesť jednotkovú cenu za každú položku), rozpis cien bez DPH, sadzby DPH a ceny s DPH podľa jednotlivých položiek. Jednotkové ceny budú platné počas celého obdobia plnenia zmluvy a budú uplatnené pri výpočte ceny (odplaty) za dodanie tovaru v rámci objednávok.
21. Fakturácia sa uskutoční ku každej objednávke samostatne. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
22. Dodávateľ je povinný dodať objednaný tovar aj v prípade, ak za predchádzajúce čiastkové plnenia ešte nebola realizovaná úhrada faktúry, ktorej plynie lehota splatnosti.
23. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a môže mať za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody, udelenie negatívnej referencie a uplatnenie zmluvnej pokuty vo výške 10% celkovej ceny podľa tejto zmluvy.
24. Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom
25. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo nedodá tovar v lehote podľa tejto zmluvy, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy, udeliť negatívnu referenciu a zmluvnú pokutu vo výške 10% celkovej ceny podľa tejto zmluvy. Pokutu možno uložiť aj opakovane počas trvania zmluvy.
26. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

12

1,00 podľa opisu - súbor

29 220,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.10.2020 09:10

19.10.2020 09:20

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.10.2020 09:35

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 392
 333
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.10.2020 17:07 - Vstupná ponuka 29 220,00 € Cena s DPH
19.10.2020 09:16 - Najvýhodnejšia ponuka 29 219,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS