17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
30997763
NRSYS s.r.o.
Akademická 12, Nitra, 94901, SVK
Diagnostická popisovacia stanica
Monitor, PC, diagnostika, zdravotníctvo
Tovar, Služba
1. Diagnostická popisovacia stanica
|
|
---|---|
Funkcia |
Diagnostická popisovacia stanica určená na prácu s dátami vo formáte DICOM |
Popisovanie RTG snímkov v zdravotníckom zariadení. |
Pracovná stanica HP Z2 G4 (TWR Intel Core i9-9700K, 16 GB RAM, 512 GB SSD, DVD-RW slim, Windows 10 PRO 64-bit) alebo ekvivalent |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Diagnostická popisovacia stanica | ks | 1 | ||
- - jadrá procesora | počet | 8 | ||
-- pamäť: DDR4 | GB | 16 | ||
-- pevný disk: M.2 SSD | GB | 512 | ||
- klávesnica | ks | 1 | ||
- myš | ks | 1 | ||
- Diagnostický monitor | ks | 2 | ||
-- rozlíšenie - odtiene šedej | megapixel | 3 | ||
-- veľkosť uhlopriečky | " | 21 | ||
-- bitová hĺbka | bit | 10 | ||
-- pozorovací uhol | ° | 160 | ||
-- maximálny jas | cd/m2 | 900 | ||
- Náhľadový monitor | ks | 1 | ||
-- veľkosť uhlopriečky | " | 24 | ||
-- pozorovací uhol | ° | 160 | ||
-- pomer kontrastu | pomer | 1000:1 | ||
Grafická karta | ks | 1 | ||
-- výstup na displej | ks | 4 | ||
-- pamäť GDDR5 | GB | 4 | ||
-- rozhranie | bit | 128 | ||
-- šírka pásma pamäte | GB/sek. | 96 | ||
Napájanie | V/Hz | 230/50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Diagnostická popisovacia stanica | z dôvodu kompatibility s ostatnými pracoviskami vyžadujeme OS Windows |
- | HP Z2 G4 (TWR Intel Core i9-9700K, 16 GB RAM, 512 GB SSD, DVD-RW slim, Windows 10 PRO 64-bit) alebo ekvivalent |
- | grafická karta k monitoru EIZO MED-XN72 alebo ekvivalent |
- | prevedenie – stolový počítač |
- | procesor: Intel® Core i9-9900K alebo ekvivalent |
- | optická mechanika: DVD+/-RW DL |
- | LAN, USB 3.1, USB 2.0, DisplayPort, |
Diagnostický monitor | EIZO GX-340 Twin alebo ekvivalent |
- | RIS monitor EIZO EV2456 alebo ekvivalent |
- | Pomer strán 4:3 |
- | automatická regulácia rozloženia jasu |
Náhľadový monitor | |
- | Video vstupy: HDMI, DisplayPort |
Pamäť | podpora Windows 10 |
Spolu | Všetky dodané komponenty musia byť v úplnej vzájomnej kompatibilite. |
EKVIVALENT | = rovnaké alebo lepšie kvalitatívne vlastnosti produktu pri dodržaní plnej funkčnej charakteristiky produktu. |
Názov |
Nakoľko objednávateľ použil označenie konkrétneho výrobku je možné v technickom riešení použiť ekvivalent produktu, ale len za predpokladu, že dodávateľ preukáže rovnaké alebo lepšie kvalitatívne vlastnosti produktu pri dodržaní plnej funkčnej charakteristiky produktu. Za ekvivalent je považovaný prostriedok rovnakých alebo lepších parametrov |
Dodávateľ v prípade dodania ekvivalentu dodá platné Vyhlásenie o zhode produktu, ktorý preukazuje zhodnosť ekvivalentu s požadovanými parametrami produktu, s doplňujúcimi dokladmi k nemu, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobku. Konečné posúdenie ekvivalentnosti je výlučne v kompetencii objednávateľa. |
Ak dodávateľ nevyužije možnosť použitia ekvivalentu a neuvedie vo svojej ponuke obchodný názov materiálu alebo produktu, bude mať objednávateľ za to, že dodávateľ uvažoval s tým výrobkom, ktorého obchodný názov uviedol objednávateľ v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Objednávateľ je v zmysle § 17 ods. 6 zákona č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov prevádzkovateľom základnej služby . Uzatvorením tejto zmluvy dodávateľ berie na vedomie ,že uzatvára zmluvu so subjektom,ktorý je zaradený do zoznamu základných služieb a jej prevádzkovateľa do registra prevádzkovateľov základných služieb , z čoho pre zmluvné strany vyplývajú práva a povinnosti. |
Prístroj, príslušenstvo musí byť dodané nové, nepoužívané , nerepasované |
Zaškolenie personálu minimálne v rozsahu 2 hodín, dodávateľ vystaví doklad o zaškolení. |
Úvodné zaškolenie personálu najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa dodania a inštalácie prístroja, príslušenstva. |
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu, údržbu v slovenskom jazyku alebo českom jazyku najneskôr pri odovzdaní predmetu zákazky. |
Dodávateľ musí garantovať dostupnosť náhradných dielov a príslušenstvo na všetky časti a komponenty v zostave počas celej životnosti zariadenia, min. 10 rokov od uvedenia prístroja do prevádzky. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena neprevyšuje cenu predloženú v prieskume trhu verejnému obstarávateľovi za posledné 3 mesiace na daný predmet obstarávania ak nie je rozdiel v predmete a v množstve. Ak je rozdiel v množstve alebo dodávateľ ponuka rozdielne zariadenie ako v procese prieskumu trhu, taktiež ak sa nezúčastnil prieskumu trhu za určené obdobie na daný predmet tak do maximálnej ceny uvedenej objednávateľom. |
Požadujeme do 7 dní od uzavretia zmluvy prospektový materiál ponúkaného tovaru, ktorý bude obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa a podrobný technický opis ponúkaného prístroja, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaných prístrojov. |
Dodávané zariadenie, príslušenstvo musí spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na trh v Slovenskej republike. |
Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát do 7 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy |
Dodávka vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov |
Dodávka vrátane inštalácie na mieste plnenia a ich uvedenie do prevádzky |
Miesto dodania je sídlo objednávateľa. |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii |
Požaduje sa do 7 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi poštou alebo mailom podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky - rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH, cena s DPH |
Požaduje sa predložiť platný certifikát o zaškolení servisného technika do 7 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, ktorý bude vykonávať inštaláciu, záručný servis predmetu zmluvy na konkrétny prístroj zostavy, vydaným výrobcom alebo dovozcom ponúkaného tovaru. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky. |
Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného prístroja, príslušenstva |
Požadujeme nástup servisného technika najneskôr do 72 hodín od nahlásenia poruchy v rámci záručnej opravy . |
Vlastnícke právo k predmetu obstarávania a nebezpečenstvo škody na ňom nadobúda objednávateľ okamihom ich dodania a prevzatia od dodávateľa |
Zodpovednosť za vady v rozsahu, ktorý nieje upravený zmluvou bude objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka. |
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť poruchu najneskôr do 72 hodín od nástupu servisného technika na servis pre zariadenie, pokiaľ sú náhradné diely dostupné u dodávateľa. V prípade že diely nie sú dostupné u dodávateľa, odstránenie poruchy najneskôr do 3 kalendárnych dní odo dňa nástupu servisného technika na servis, alebo dodávateľ bezodplatne zapožičia náhradné zariadenie technicky a funkčne porovnateľné. |
V prípade nedodržania vyššie uvedených lehôt vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 20€/deň , pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
Zmluvná strana, ako aj verejný obstarávateľ, si v zmysle vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní |
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : |
a) termín dodania tovaru je do 30 kalendárne dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod.do15:30 hod. |
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, servisná dokumentácia, návod na použitie, preberací protokol a protokol o zaškolení obsluhy. |
c) termín dodania tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu |
d) oprávnená osoba objednávateľa a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
e) Objednávateľ potvrdí dodávateľovi do 10 dní pracovných dní splnenie technických požiadaviek predmetu zákazky odo dňa prevzatia požadovaných dokumentov od dodávateľa. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať a podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
Zmluvné a platobné podmienky: |
- požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa objednávateľovi |
- Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní, inštalovaní a sprevádzkovaní predmetu zmluvy, po úvodnom zaškolení personálu a po podpísaní preberacieho protokolu objednávateľom. |
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol |
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja |
- Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi svoju pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho/objednávateľa/dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky predávajúceho v rozpore s dohodou kupujúceho a podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutia služby, resp. zhotoviteľa diela. |
Sankcie: |
- V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý |
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 ObZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
Dodávateľ môže požadovať : |
- úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z. |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade, že zákazka, ktorá je predmetom zmluvy je kapitálovým výdavkom hradeným zo štátneho rozpočtu a poskytovateľ finančných prostriedkov / príslušný orgán štátnej správy - ministerstvo /, ktorý má realizovať jej financovanie neposkytol z akéhokoľvek dôvodu alebo bez udania dôvodu Objednávateľovi finančné prostriedky na realizáciu tejto zákazky. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade odstúpenia od zmluvy z tohoto dôvodu nevzniká žiadnej zo zmluvných strán nárok na akékoľvek finančné plnenie. |
Zmluvu je možné ukončiť pred riadnym splnením všetkých práv a povinností z nej vyplývajúcich dohodu zmluvných strán, odstúpením od zmluvy alebo spôsobom uvedeným v OPET. Zmluvu je možné ukončiť výpoveďou aj bez uvedenia dôvodu s výpovednou lehotou 5 pracovných dní, ktorá začne plynúť dňom nasledujúcim po doručení výpovede druhej strane zmluvy. |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: |
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka |
d) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u a podľa ustanovení Obchodného zákonníka |
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže dodávateľ odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti |
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom |
V prípade, že zo strany dodávateľa dôjde k podstatnému porušeniu povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy. |
Dodávateľ vyhlasuje, že ak mu zákon č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZoRPVS“) ukladá povinnosť byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora (ďalej len „register“) ako partner verejného sektora, spĺňa túto zákonnú povinnosť. Dodávateľ tiež vyhlasuje, že v prípade, ak bude plniť predmet plnenia tejto zmluvy prostredníctvom subdodávateľov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra v zmysle ZoRPVS, že títo budú v čase uzavretia tejto zmluvy alebo v čase použitia takéhoto subdodávateľa v registri zapísaní. |
V prípade, ak počas platnosti tejto zmluvy dôjde k právoplatnému výmazu subdodávateľa z registra, je Dodávateľ povinný okamžite ukončiť plnenie tejto Zmluvy prostredníctvom takéhoto subdodávateľa. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade, ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, |
alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa § 182 ods. 3 písm. b/ zákona o verejnom obstarávaní. |
Tovar musí byť dodaný nový, nepoužívaný , nerepasovaný |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ochrana osobných údajov: |
1. Dodávateľ je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy mlčanlivosťou. Dodávateľ predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením zmluvy pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce každá vyslaná fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše. Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce na pracoviskách objednávateľa, kde môže prísť do styku z osobnými údajmi. |
2. Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení zmluvy zo strany objednávateľa. |
3. Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov – Evidencia zástupcov a dodávateľov a odberateľov. |
4. Poučenie o mlčanlivosti s prehlásením o informovaní je dostupné na webových stránkach objednávateľa , v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“: P O U Č E N I E o povinnosti mlčanlivosti s informačnou povinnosťou |
5. Dodávateľ zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa. |
Informačná povinnosť: |
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“. |
Názov | Upresnenie |
Záruka na zariadenie | minimálne 24 mesiacov |
Ul. Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
19.10.2020 07:00 — 20.11.2020 15:00
1,00 ks - zostava
8 043,33
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
12.10.2020 09:01
16.10.2020 10:00
16.10.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.10.2020 09:38 - Vstupná ponuka | 8 030,00 | € | Cena bez DPH |
16.10.2020 09:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 030,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: