• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.10.2020 08:45
  •    Predkladanie ponúk
    16.10.2020 08:55
  •    Ukončenie zákazky
    16.10.2020 09:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.10.2020 09:45

Detail zákazky Z202025459

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.10.2020 08:45
  •    Predkladanie ponúk
    16.10.2020 08:55
  •    Ukončenie zákazky
    16.10.2020 09:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.10.2020 09:45

Základné údaje

Z202025459

OF-223130

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5026569

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

35869429

Eurolab Lambda a.s.

T. Milkina 2, Trnava, 91701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Činidlá a spotrebný materiál pre acidobázický analyzátor Radiometer ABL90

činidlo, analyzátor

  • 33690000-3 - Rôzne liečivá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Činidlá a spotrebný materiál pre acidobázický analyzátor Radiometer ABL90
Funkcia
Diagnostické činidlá pre acidobázický analyzátor Rádiometer ABL90 - analýza krvných plynov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Senzorová kazeta 25 (Sensor cassette SC9 25/60 1 BG ) ks 3
2. Senzorová kazeta 50 (Sensor cassette SC9 50/60 1 BG) ks 2
3. Senzorová kazeta 100 (Sensor cassette SC9 100/60 1 BG ) ks 1
4. Senzorová kazeta 200 (Sensor cassette SC9 200/60 1 BG) ks 1
5. Pack roztokov (Solution pack ) ks 3
6. QUALICHECK 4+ level 1; 30 ks ks 1
7. QUALICHECK 4+ level 2; 30 ks ks 1
8. QUALICHECK 4+ level 3; 30 ks ks 1
9. QUALICHECK 4+ level 4; 30 ks ks 1
10. Papier do tlačiarne pre analyzátor ks 1
11. Kapilárne adpatéry 100ks/bal ks 5
12. Zachytávače krvných zrazenín pre COOX (100 ks/bal) ks 1
13. safe PICO Aspirator incl. TipCap a mixing ball (100 ks) ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Senzorová kazeta 25 (Sensor cassette SC9 25/60 1 BG ) senzor na meranie acidobázickej rovnováhy - určený pre 25 vyšetrení
2. Senzorová kazeta 50 (Sensor cassette SC9 50/60 1 BG) senzor na meranie acidobázickej rovnováhy - určený pre 50 vyšetrení
3. Senzorová kazeta 100 (Sensor cassette SC9 100/60 1 BG ) senzor na meranie acidobázickej rovnováhy - určený pre 100 vyšetrení
4. Senzorová kazeta 200 (Sensor cassette SC9 200/60 1 BG) senzor na meranie acidobázickej rovnováhy - určený pre 200 vyšetrení
5. Pack roztokov (Solution pack ) súbor roztokov a kalibračných medií s integrovaným odpadom pre prevádzku ABL analyzátora
6. - 9 . QUALICHECK 4+ interná kontrola merania
10. Papier do tlačiarne pre analyzátor originál papier určený pre analyzátor Radiometer ABL90
11. Kapilárne adpatéry 100ks/bal
12. Zachytávače krvných zrazenín pre COOX (100 ks/bal) zachytávač nežiadúcich krvných zrazenín
13. safe PICO Aspirator incl. TipCap a mixing ball (100 ks) plastové striekačky určené výhradne na analýzu acidobázickej rovnováhy s integrovanou miešacou guličkou a zátkou.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia pri každom čiastkovom plnení.
Plnenie zmluvy na základe písomných, telefonických alebo mailových objednávok (čiastkové plnenie).
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru pri zachovaní jednotkovej ceny.
Pri Rámcovej dohode - periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - najviac 1x mesačne
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoškodeného tovaru v originálnom balení.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Odberateľ si vyhradzuje právo odmietnuť tovar v prípade, ak nebude dodržaná presná špecifikácia.
Dodávateľ doručí objednávateľovi (elektronicky alebo poštou) do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a technických vlastností tovaru, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný rozpis cien pre jednotlivé položky rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodanie tovaru v pracovných dňoch v čase od 8.00 - 14.00, pričom treba dodanie tovaru 1 deň vopred telefonicky oznámiť.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Splatnosť faktúry do 30 dní od doručenia.
Dodávateľ je povinný dodať objednaný tovar aj v prípade, ak za predchádzajúce čiastkové plnenia ešte nebola realizovaná úhrada faktúry, ktorej plynie lehota splatnosti.
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, nedodá tovar riadne a včas, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

12

1,00 podľa opisu - súbor

3 913,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.10.2020 08:45

16.10.2020 08:55

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.10.2020 09:10

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 251
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.10.2020 12:17 - Vstupná ponuka 3 894,80 € Cena s DPH
14.10.2020 12:17 - Najvýhodnejšia ponuka 3 894,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS