• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.10.2020 08:43
  •    Predkladanie ponúk
    15.10.2020 08:50
  •    Ukončenie zákazky
    15.10.2020 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.10.2020 10:05

Detail zákazky Z202025456

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.10.2020 08:43
  •    Predkladanie ponúk
    15.10.2020 08:50
  •    Ukončenie zákazky
    15.10.2020 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.10.2020 10:05

Základné údaje

Z202025456

OF-223113

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5026566

Objednávateľ

37910337

Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Dodávateľ

35719664

VIRTUS s.r.o.

Lamačská cesta 111, Bratislava, 84103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zariadenia hromadného stravovania, veľkokuchynské stroje, prístroje a zariadenia. Parný, výklopný kotol DIETATEC 300ltr s automatickým miešaní, voľne stojaci Typ Soupper 300

Parný, výklopný kotol

  • 39310000-8 - Zariadenia hromadného stravovania

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Parný, výklopný kotol napr. DIETATEC 300ltr s automatickým miešaní, voľne stojaci Typ Soupper 300
Funkcia
Parný, výklopný kotol 300 litrový s automatickým miešaním voľne stojaci napr. DIETATEC Typ Soupper 300, kotle inovatívneho dizajnu, ktorý kombinuje výhody varenia, dusenia potravín s plynulým miešaním a vyprázdňovanie pripravovanej stravy.
Využitie prípravu omáčok, polievok, kaší, pyré, úpravu strukovín (hrachová kaša, šošovica, fazuľa), všetko s možnosťou využitia miešania.
Nastavenie teploty: do +125°C, po 1°C Nastavenie ohrevu, času, spôsobu miešania, množstva vody a odloženia štartu.
Počet programovateľných, varných programov: 100 (program znamená nastavenie teploty, množstva vody, času, spôsobu miešania a odloženia času štartu- 24 hodinový časovač).
Ovládanie: elektrické, dotykový panel.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Parný, výklopný kotol  napr. DIETATEC 300ltr s automatickým miešaní, voľne stojaci Typ Soupper 300 ks 2
Rozmery (Š x H x V ) mm 1620 x 1279 x 1013
Príkon nasýtená para (kg/hod) 95 kg /hod
Tlak nasýtená para (kg) bar 1,5 - 2,0 bar
Príkon elektro (V/kW) (V/kW) 400V/2,2kW
Maximálny objem v litroch litre 325
Využiteľný objem v litroch litre 300
Nastavenie teploty po 1°C po 1°C do +125°C, po 1°C
Rýchlosť ohrevu pri tlaku pary 1,5 bar podľa DIN 18855 v min. minút 41
Počet programovateľných, varných programov: počet 100
Stupeň ochrany voči vode IPX IPX 5
Hmotnosť tolerancia 10 % kg 390
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Automatické napúšťanie vody do kotla s možnosťou vopred naprogramovateľného množstva : - po 1 litr. vody
Integrované miešanie: - počet otáčok miešania 124 ot/min
-//- - 7 programov miešania
-//- - reverzné miešanie
Možnosť demontáže miešacieho zariadenia na 3ks + stierač - Váha najťažšieho kusu miešacieho zariadenie je maximálne 4,5kg
Automatické vypnutie miešania, ak sa otvorí veko. áno
Veko kotla plne vyvážené pre ľahšie otváranie, zrkadlovo leštené. áno
Vnútro kotla nerezová oceľ : - AISI 316 Cr-Ni-Mo (odolnosť voči kyslíku aj v oblasti zvaru)
Ostatná časť z nerezovej ocele: - AISI 304L Cr-Ni
Motorické vyklápanie kotla. - nutnosť
Pri dotyku ovládania pre vyklápanie, okamžité zastavenie miešania - nutnosť BOZP
Vyklápanie kotla možné iba ak je otvorené veko - nutnosť BOZP
Sito pre vyklápanie kotla - nutnosť
Veko kotla: - ľahko demontovateľné veko, pre jeho čistenie.
Dýza na napúšťanie vody je umiestnená na okraji kotla : - aby kotol bolo možné plniť aj pri zavretom veku
Voľne stojace umiestnenie kotla, áno
Prívod pary a vody je umiestnený v jednej nohe kotla. Prívod elektriny separátne v druhej nohe kotla.
Meranie teploty stravy v kotly (nie teploty v medziplášti) - nutnosť
Certifikát CE áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a inštalácie .
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto Rámcovej dohody, nie je možné postúpiť na tretiu osobu.
Názov Upresnenie
Párný, výklopný kotol 300 l s automatickým miešaním, napojiť na prívod pary, a napojiť do elekt. rozvodne: káblom CYKY 5 x 4 asi 50 m na 1 ks zariadenia, 3-polovým ističom 25 A, 3-polovým vypínačom 25 A.
Vrátane zaškolenia kuchárom a technikom pre zamestnancov stravovacieho oddelenia - 12 osôb v rozsahu max. 4 hodín. Kuchárska a servisná podpora zaškolených certifikovaných pracovníkov v cene.
Úspešný uchádzač do 3 pracovných dní od uzatvorenia rámcovej dohody doručí obstarávateľovi rozpis cenovej ponuky cenu uvedie za mernú jednotku za jeden kus bez DPH a s DPH s presným názvom ponúkaného výrobku. -
Obstarávateľ požaduje poslať do troch pracovných dní od uzatvorenia rámcovej dohody kópie technickej dokumentácie výrobku v slovenskom jazyku, ktorý bude predmetom dodávky na e-mail: obstaravanie@aos.sk . Slovenský a český manuál, a technické listy.
Servisovanie na základe certifikátu od výrobcu. Poskytnutie bezplatného záručného servisu (do 24 hodín od nahlásenia poruchy) vrátane dopravy, minimálne počas 24 mesiacov odo dňa podpísania preberacieho protokolu. Do 3 prac. dní - doložiť zmluvu zo servisným partnerom, ktorý má certifikát na vykonávanie servisu a oprav od výrobcu.
V prípade omeškania úspešného uchádzača s riešením záručného servisu je obstarávateľ oprávnený požadovať od úspešného uchádzača zmluvnú pokutu vo výške 0,25 % z kúpnej ceny tovaru. -
Úspešný uchádzač je povinný odovzdať obstarávateľovi na potvrdenie preberací protokol. Odovzdanie vyhlásenia o zhode alebo certifikátu. Odovzdanie dokladov a dokumentácie k predmetu zákazky (návod na obsluhu a údržbu) v slovenskom jazyku a po odbornej montáži vydať revíznu správu na elektrické zariadenie a jeho pripojenie.
Tovar doručiť a odovzdať vrátane inštalácie v pracovných dňoch v čase od 07,00-13,00hod. -
Termín dodávky do 20 pracovných dní od objednávky obstarávateľom. -
Doložiť dostupnosť náhradných dielov skladom. -
V prípade reklamácie je úspešný uchádzač povinný materiál prevziať v sídle obstarávateľa na vlastné náklady. -
Obstarávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý predmet zákazky. -
V prípade, ak je v súťažných podkladoch, uvedená konkrétna značka/typ/výrobok, môže uchádzač predložiť aj ekvivalenty inej značky v rovnakej alebo vyššej kvalite. vyžaduje skúšobný protokol alebo osvedčenie vydané orgánom posudzovania zhody vykonávajúcim činnosti posudzovania zhody ako dôkaz.
Obstarávateľ vyžaduje skúšobný protokol alebo osvedčenie vydané orgánom posudzovania zhody vykonávajúcim činnosti posudzovania zhody ako dôkaz, že dodaný tovar zodpovedá určenému opisu predmetu zákazky (§42, ods. 10 zákona č. 343/2015 Z. z.). Porušenie predchádzajúceho bodu sa považuje za závažné porušenie rámcovej dohody, ktoré je dôvodom na odstúpenie.
V prípade omeškania úspešného uchádzača s dodaním tovaru je obstarávateľ oprávnený požadovať od úspešného uchádzača : zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,5 %, z kúpnej ceny tovaru, s ktorého dodaním sa úspešný uchádzač omeškal a to za každý deň omeškania.
Obstarávateľ môže uplatniť voči úspešnému uchádzačovi jednorazovo zmluvnú pokutu vo výške 3 500 EUR ak obstarávateľ alebo úspešný uchádzač v súvislosti s podstatným porušením rámcovej dohody uplatní inštitút odstúpenia od RD, alebo svojvoľným ukončením Rámcovej dohody od úspešného uchádzača. -
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky verejného obstarávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. -
Úspešnému uchádzačovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu, odovzdávajúceho a preberajúceho protokolu a revíznej správy. -
Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním a inštalácie tovaru do miesta plnenia. -
Obstarávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré úspešný uchádzač vyhotoví po dodaní tovaru. -
Splatnosť faktúr je 30 dní od doručenia obstarávateľovi. -
V prípade, ak je v súťažných podkladoch, v samostatných prílohách alebo iných dokumentoch uvedená konkrétna značka/typ/výrobok, môže uchádzač predložiť aj ekvivalenty inej značky v rovnakej alebo vyššej kvalite. Ak bude ponúkaný ekvivalent, obstarávateľ vyžaduje skúšobný protokol alebo osvedčenie vydané orgánom posudzovania zhody vykonávajúcim činnosti posudzovania zhody ako dôkaz, že dodaný tovar zodpovedá určenému opisu predmetu zákazky §42, ods. 10 zákona č. 343/2015 Z. z. Zákona o verejnom obstarávaní

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Demänová 393, Demänová, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

1

1,00 zákazka

69 600,00

Je potrebné uviesť údaje v rozsahu o ponúkanom tovare: názov, typ výrobku, výrobca, rok výroby predmetu zákazky. Bez týchto údajov nebude vlastný návrh plnenia zákazky akceptovaný. Nepostačuje uviesť vetu, že tovar bude dodaný podľa požiadaviek v objednávkovom formulári (opisom formulári).

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.10.2020 08:43

15.10.2020 08:50

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.10.2020 09:05

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 237
 31
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.10.2020 12:43 - Vstupná ponuka 69 540,00 € Cena s DPH
13.10.2020 16:13 - Najvýhodnejšia ponuka 69 402,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS