• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.10.2020 14:11
  •    Predkladanie ponúk
    14.10.2020 14:15
  •    Ukončenie zákazky
    14.10.2020 15:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.10.2020 15:30

Detail zákazky Z202025274

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.10.2020 14:11
  •    Predkladanie ponúk
    14.10.2020 14:15
  •    Ukončenie zákazky
    14.10.2020 15:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.10.2020 15:30

Základné údaje

Z202025274

OF-223036

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5026485

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31589952

TRADENET s.r.o.

Mladých Budovateľov 6107/27, Banská Bystrica, 97401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prenosný izolačný pasívny box na lieky a diagnostický materiál s chladiacimi vložkami.

Prenosný, izolačný, pasívny, box, lieky, diagnostiká, chladiace.

  • 33190000-8 - Rôzne lekárske zariadenia a výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prenosný izolačný pasívny box na lieky a diagnostický materiál s chladiacimi vložkami.
Funkcia
Prenosný izolačný pasívny box na lieky a diagnostický materiál s chladiacimi vložkami - hrubý objem od 20 litrov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prenosný izolačný pasívny box  - hrubý objem. litre 20 24
Prenosný izolačný pasívny box  - výška vonkajšia. mm 313
Prenosný izolačný pasívny box  - dĺžka vonkajšia. mm 386
Prenosný izolačný pasívny box  - šírka vonkajšia. mm 362
Prenosný izolačný pasívny box  - čistá hmotnosť. kg 4
Prenosný izolačný pasívny box - chladiaca vložka. ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Prenosný izolačný pasívny box. Farba zelená.
Prenosný izolačný pasívny box. Požaduje sa konštrukcia bez švov z plastu odolného voči UV. Závesy s nerezovej ocele, západky nylon/ABS. S ramenným popruhom na prenos.
Prenosný izolačný pasívny box - chladiaca vložka. Požaduje sa rozmer zodpovedajúci vnútornému rozmeru dna chladiaceho boxu minimálne 300 mm x 300 mm (rozmer celkom všetky  3 ks), výška chladiacej vložky minimálne 20 mm.
Prenosný izolačný pasívny box - chladiaca vložka. Požaduje sa plastová nádoba naplnená špeciálnou kvapalinou vhodnou na uchovávanie chladu po dobu niekoľkých hodín, musí byť odolná voči nárazu - pevný plast, musí sa dať opakovane použiť.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) výrobkov do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. - sadzbu DPH platnú pre SR v čase vyhlásenia zákazky a cenu vrátane DPH ktorá je v čase vyhlásenia zákazky platná v SR. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktné osoby objednávateľa v mieste dodania najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním.
Požaduje sa vo faktúre uviesť "ID zmluvy" EKS.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy ani na adresu sídla / miesta dodania kontaktnej osoby objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod stráňami 1, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

20.10.2020 07:00 — 25.11.2020 11:00

20,00 ks

2 085,12

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.10.2020 14:11

14.10.2020 14:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.10.2020 14:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 317
 53
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.10.2020 10:30 - Vstupná ponuka 2 085,12 € Cena s DPH
14.10.2020 08:44 - Najvýhodnejšia ponuka 2 085,11 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS