• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.10.2020 10:39
  •    Predkladanie ponúk
    13.10.2020 11:37
  •    Ukončenie zákazky
    13.10.2020 11:39
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.10.2020 11:50

Detail zákazky Z202025239

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.10.2020 10:39
  •    Predkladanie ponúk
    13.10.2020 11:37
  •    Ukončenie zákazky
    13.10.2020 11:39
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.10.2020 11:50

Základné údaje

Z202025239

OF-222996

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5026346

Objednávateľ

308307

Mesto Nitra

Štefánikova trieda 60, Nitra, 95006, SVK

Dodávateľ

31430317

SEGNIS, spol. s r.o.

Nitrianska 134/24, Partizánske, 95801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zneškodnenie odpadu - 20 03 03 Odpad z čistenia ulíc

skládka, zneškodnenie, odpad,

  • 90513000-6 - Služby na spracovanie a likvidáciu nie nebezpečného odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zneškodňovanie odpadu
Funkcia
Predmetom zákazky je  zneškodňovanie  odpadu v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, prípadne podľa ekvivalentných právnych noriem platných v členských krajinách podľa sídla uchádzača. Objednávateľ zabezpečí odvoz na skládku poskytovateľa služby. Následné zneškodňovanie  odpadu zabezpečí poskytovateľ služby. Celkové predpokladané množstvo odpadu je cca 1000 ton.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladané množstvá odpadu "20 03 03 Odpad z čistenia ulíc" pre ktoré je potrebné zabezpečiť zneškodnenie ton 1000,00
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celková cena musí obsahovať všetky náklady dodávateľa: cenu za zneškodnenie predpokladaného množstvo odpadu uvedeného v časti "technické vlastnosti" počas trvania zmluvy. V cene sú zahrnuté  poplatky za uloženie odpadov podľa zákona č.  329/2018 Z. z. o poplatkoch za uloženie odpadov a nariadenia vlády č. 330/2018 Z. z., ktorým sa ustanovuje výška sadzieb poplatkov za uloženie odpadov a podrobnosti súvisiace s prerozdelením príjmov  z poplatkov za uloženie odpadov v znení neskorších predpisov.
Poskytovateľ služby započíta do ceny predmetu zákazky resp. ceny za 1 tonu odpadu  všetky  náklady spojené s jeho plnením (vrátane nepredvídateľných nákladov), nakoľko  objednávateľ bude cenu poskytovateľa  služby považovať pri uzavretí zmluvy za maximálnu zmluvnú  cenu.
Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán  formou písomného dodatku v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov.
Poskytovateľ služby  je povinný najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na  služby predložiť objednávateľovi  platný súhlas  príslušného úradu životného prostredia na  zneškodnenie  odpadov na základe zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení v znení neskorších predpisov  (ďalej len "zákon o odpadoch").
Poskytovateľ služby je povinný do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na poskytnutie služby predložiť objednávateľovi podrobný rozpočet vyčíslenia jednotkových cien za zneškodnenie odpadu uvedeného v časti "technické vlastnosti". Uvedené jednotkové ceny musia byť matematicky vyčíslené na uvedené množstvá. Súčin jednotkových cien a uvedených množstiev špecifikovaných odpadov musí byť rovný návrhu uchádzača na plnenie kritérií (cena, ktorú poskytovateľ služby navrhol do súťaže a ktorá bola vyhodnotená systémom EKS ako najvýhodnejšia pre verejného obstarávateľa).
Objednávateľ požaduje, aby dopravná dostupnosť koncového zariadenia pre nákladné vozidlá bola  vzdialená od sídla objednávateľa (Nitra) max. 30 km.  Koncovým zariadením je miesto, kde poskytovateľ služby prevezme odpad t. j. skládka odpadov alebo prekládka odpadov (prekládku zabezpečí poskytovateľ služby).  Vzdialenosť skládky/prekladiska odpadov od sídla objednávateľa sa rozumie vzdialenosť od vonkajšej hranice mesta Nitra na komunikácii v smere jazdy ku koncovému zariadeniu. Objednávateľ si preverí vzdialenosť z verejne dostupných zdrojov.
Množstvo špecifikovaného odpadu je len orientačné - odhadované. Poskytovateľ služby je povinný akceptovať požiadavku objednávateľa na zníženie/zvýšenie rozsahu plnenia.
Poskytovateľ služby berie na vedomie, že objednávateľ nebude poskytovať zálohové platby.
Poskytovateľ služby je oprávnený vystaviť faktúru až na základe objednávateľom schváleného protokolu o riadnom splnení predmetu zákazky.
Povinnými prílohami k protokolu sú doklady potvrdzujúce zneškodnenie odpadu (vážne lístky).
Faktúra musí mať všetky náležitosti daňového dokladu, v opačnom prípade bude vrátená poskytovateľovi služby a lehota na jej úhradu neplynie a začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení faktúry bez vád.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Fakturácia bude vykonávaná na základe skutočných množstiev odpadu s použitím zmluvne dohodnutej jednotkovej ceny a bude vykonávaná po spracovaní (uložení) odpadu na skládke poskytovateľa služby.
Poplatky za uloženie odpadov podľa zákona č.  329/2018 Z. z. o poplatkoch za uloženie odpadov a nariadenia vlády č. 330/2018 Z.z. budú súčasťou jednotkových cien.
Pokiaľ nie je ustanovené inak, riadi sa táto zmluva, práva a povinnosti zmluvných strán v nej neupravené, ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tehelná 3, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

15.11.2020 23:59

1,00 uvedené v technickej špecifikácii zákazky

30 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.10.2020 10:39

13.10.2020 11:37

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 228
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.10.2020 19:28 - Vstupná ponuka 30 000,00 € Cena s DPH
12.10.2020 19:28 - Najvýhodnejšia ponuka 30 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS