• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.10.2020 15:24
  •    Predkladanie ponúk
    13.10.2020 15:22
  •    Ukončenie zákazky
    13.10.2020 16:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.10.2020 16:10

Detail zákazky Z202025170

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.10.2020 15:24
  •    Predkladanie ponúk
    13.10.2020 15:22
  •    Ukončenie zákazky
    13.10.2020 16:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.10.2020 16:10

Základné údaje

Z202025170

OF-221176

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5026285

Objednávateľ

17330190

MARIANUM - Pohrebníctvo mesta Bratislavy

Šafárikovo námestie 76/3, Bratislava, 81102, SVK

Dodávateľ

13981706

Milan Magula - Mima

Husova 4, Bratislava, 83101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Predajné kontajnery

Predajný kontajner, predajná bunka

  • 44211000-2 - Prefabrikované budovy

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup 8 predajných kontajnerov vrátane dopravy na miesto určenia
Funkcia
Nový nerepasovaný kontajner vrátane požadovaného vnútorného vybavenia - 8 kusov
Špecifikácia platí pre 1 kus predajného kontajneru
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery kontajneru (hĺbka/šírka/výška) 2890x6000x3000 mm
3x vyhrievaná hliníková vitrína
1x fasádna roleta
1x 90“ zasklené hliníkové dvere s predĺžením
elektrická a svetelná inštalácia
vonkajšie svetlo na fasáde
plastový odkvap
fasádna kazeta z oboch strán z ružového dreva
Konštrukcia samonosný oceľový rám z uzavretých profilov
Konštrukcia krov: oceľové profily zvárané každých 40 - 120 cm
Konštrukcia rozmery sekcií sa môžu od výšky mierne líšiť v závislosti od rozmerov objektu
Konštrukcia všetko pokryté antikoróznou farbou
Steny sendvičový panel s fasádnym profilom s polyuretánovým jadrom hrúbky 120 mm a súčiniteľom prechodu tepla 0,19 W / m2
Steny oceľový plech vonku, hrúbka 0,50 mm a povrchová úprava RAL
Steny oceľový plech vo vnútri, hrúbka 0,40-0,50 mm a povrchová úprava RAL 9010
Steny kazetová fasáda je vyrobená z plechu 0,50 mm a úprave RAL Palisander
Strecha sendvičový panel so strešným profilom T-35 s polyuretánovým jadrom, hrúbkou 120 mm a súčiniteľom prestupu tepla 0,19 W / m²
Strecha oceľový plech zvonka, hrúbka 0,50 mm a povrchová úprava RAL 9006
Strecha oceľový plech vo vnútri s hrúbkou 0,40-0,50 mm a povrchová úprava RAL
Podlaha trapézový plech aluzinc T-4
Podlaha izolačná vrstva
Podlaha MFP 18 mm podlahový panel
Podlaha podlaha z linolea
Podlaha soklové lišty, povrchová úprava
Okná 3 x FIX teplá hliníková vitrína, grafitová farba, rozmery 1150 mm x 2500 mm
Okná 1 x fasádna roleta 1150 x 2500mm
Okná 1 x pravé 90-palcové hliníkové dvere zasklené teplým zasklením, grafitové s otočnou hornou časťou, zábradlia + zatvárač dverí + 2 zámky
Elektroinštalácia svetelný okruh s káblom 3 x 1,5 mm, žiarovky, spínacia plocha
Elektroinštalácia elektrický obvod vedený káblom 3 x 2,5 mm, 3 x dvojitá zásuvka
Elektroinštalácia istič zvyškového prúdu (anti-shock)
Elektroinštalácia poistková skrinka pripojená dole
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Záručná lehota minimálne 24 mesiacov od dodania a uvedenia do prevádzky.
Súčasťou plnenia predmetu zmluvy je vyhotovenie a dodanie písomnej dokumentácie súvisiacej s predmetom zmluvy (preberací / odovzdávajúci protokol, protokol o zaškolení obsluhy, návody na obsluhu a údržbu v slovenskom alebo českom jazyku, záručné listy, revízne správy elektrických zariadení).
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Dodávateľ oznámi objednávateľovi (telefonicky, emailom) minimálne 4 pracovné dni pred dodaním predmetu zákazky presný termín dodania.
Verejný obstarávateľ poskytuje projektové návrhy, pre jednoznačnosť opisu predmetu zákazky
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Gagarinova, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

19.10.2020 15:23 — 08.12.2020 15:22

8,00 kontajner

120 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.10.2020 15:24

13.10.2020 15:22

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.10.2020 15:37

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 304
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.10.2020 10:02 - Vstupná ponuka 120 000,00 € Cena bez DPH
13.10.2020 15:21 - Najvýhodnejšia ponuka 19 799,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS