00165361
Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave
Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK
33768897
PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier
Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Hygienické potreby
toaletné výrobky z papiera, mydlo, alobal
Tovar, Služba
1. Hygienické potreby
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Utierky TORK Advanced (Super) 430, rolka 350 m, 37x35 cm alebo ekvivalent | ks | 3 | ||
2. Tekuté mydlo pre každodenné umývanie rúk, bal/5l | ks | 30 | ||
3. Toaletný papier 2-vrstvový Jumbo, priemer 19cm, návin 110m | ks | 600 | ||
4. Dvojvrstvový recyklovaný papier s veľkým návinom. V cene 1 × 528 útržkov, návin 69 m | ks | 1000 | ||
5. Skladané jednovrstvové papierové uteráky typu ZZ s použitím do väčšiny bežne používaných zásobníkov. Balenie kartón: 20 balikov × 250 útržkov, farba zelená. Rozmery: 25x23cm | krt | 37 | ||
6. Hliníková fólia-alobal návin 20mx0,30m (7-10mic) | bal | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Papierová utierka s hrubšou razbou (povrchom) na strane jednej a jemnejším povrchom na strane druhej, s vysokou kapacitou i rýchlosťou absorpcie. Pevná za sucha i za mokra, je možné použiť ju pri čistení liehom alebo dezinfekčnými prostriedkami. | vyžaduje sa |
Názov |
Dohodnutá cena je konečná a je zhodná s cenou z ponuky úspešného uchádzača, ktorého ponuku prijal objednávateľ ako verejný obstarávateľ v zmysle zákona o verejnom obstarávaní a zahrňuje všetky náklady dodávateľa, spojené s plnením predmetu dohody, vrátane nákladov na dopravu. |
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný cenník podľa špecifikácie a množstva uvedeného v zmluvnom formulári vygenerovanom EKS, s uvedením ceny za mernú jednotku bez DPH, sadzbu DPH, ceny za mernú jednotku s DPH a ceny celkom za celkové množstvo bez DPH a ceny celkom za celkové množstvo s DPH najneskôr do 2 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v obale, na ktorom bude vyznačený typ výrobku, jeho názov a štandardné údaje, zabezpečí jeho naloženie, prepravu, dodanie do stanoveného miesta plnenia a zloženie v mieste plnenia. |
Prevzatie tovaru vykoná osobne zodpovedný zamestnanec kupujúceho, ktorý podľa objednávky skontroluje jeho úplnosť a potvrdí prevzatie na dodacom liste predloženom dodávateľom súčasne s dodaným tovarom. Povinnosť riadne a včas dodať tovar splní dodávateľ až dodaním tovaru do konkrétneho miesta plnenia v zmysle objednávky. |
Zodpovedný zamestnanec objednávateľa tovar nie je povinný prevziať, ak nezodpovedá objednávke alebo vykazuje viditeľné známky poškodenia. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar do miest plnenia výhradne v pracovných dňoch v čase od 8.00 hod do 13.00 hod, piatky 8.00 hod do 11.00 hod. Dodávateľ ohlási objednávateľovi dodanie tovaru 1 pracovný deň vopred. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po riadnom dodaní tovaru podľa tejto dohody. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí v súlade s ustanoveniami príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov aj názov položky tovaru a miesto dodania tovaru, pričom prílohou faktúry bude dodací list, potvrdený zodpovedným zamestnancom objednávateľa. |
Lehota splatnosti faktúr je 30 kalendárnych dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ zodpovedá za to, že tovar bude dodaný v akosti a vyhotovení podľa tejto dohody, riadne zabalený a vybavený na prepravu. |
Za vady, ktoré vznikli alebo vyšli najavo v záručnej dobe, nezodpovedá dodávateľ iba vtedy, ak boli preukázateľne spôsobené nesprávnym používaním tovaru alebo nevhodnými prevádzkovými podmienkami, ktoré dodávateľ nezapríčinil. |
V prípade preukázateľne neodstrániteľnej vady tovaru sa dodávateľ zaväzuje dodať objednávateľovi náhradný tovar zodpovedajúcej kvality. |
V prípade omeškania dodávateľa s dodávkou tovaru v lehote dohodnutej v bode 8 je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie úroku z omeškania vo výške 0,5 % z ceny nedodaného tovaru za každý aj začatý deň omeškania. |
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi prospekt plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota nebude v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na úhradu škody. |
Zákazka bude rozúčtovaná na 3 samostatné faktúry. 1 faktúra - položka 1, 2 faktúra - 2 až 5, 3 faktúra - položka 6 |
Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
16.10.2020 08:00 — 27.10.2020 13:00
1,00 sada
2 450,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
08.10.2020 13:20
13.10.2020 13:25
13.10.2020 13:40
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.10.2020 15:06 - Vstupná ponuka | 2 449,50 | € | Cena bez DPH |
13.10.2020 12:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 398,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: