• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.10.2020 13:20
  •    Predkladanie ponúk
    13.10.2020 13:25
  •    Ukončenie zákazky
    13.10.2020 14:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.10.2020 14:55

Detail zákazky Z202025136

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.10.2020 13:20
  •    Predkladanie ponúk
    13.10.2020 13:25
  •    Ukončenie zákazky
    13.10.2020 14:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.10.2020 14:55

Základné údaje

Z202025136

OF-222491

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5026233

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hygienické potreby

toaletné výrobky z papiera, mydlo, alobal

  • 33771000-5 - Hygienické výrobky z papiera
  • 33761000-2 - Toaletný papier
  • 33711900-6 - Mydlo
  • 44174000-0 - Fólia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hygienické potreby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Utierky TORK Advanced (Super) 430, rolka 350 m, 37x35 cm alebo ekvivalent ks 3
2. Tekuté mydlo pre každodenné umývanie rúk, bal/5l ks 30
3. Toaletný papier 2-vrstvový Jumbo, priemer 19cm, návin 110m ks 600
4. Dvojvrstvový recyklovaný papier s veľkým návinom. V cene 1 × 528 útržkov, návin 69 m ks 1000
5. Skladané jednovrstvové papierové uteráky typu ZZ s použitím do väčšiny bežne používaných zásobníkov. Balenie kartón: 20 balikov × 250 útržkov, farba zelená. Rozmery: 25x23cm krt 37
6. Hliníková fólia-alobal návin 20mx0,30m (7-10mic) bal 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Papierová utierka s hrubšou razbou (povrchom) na strane jednej a jemnejším povrchom na strane druhej, s vysokou kapacitou i rýchlosťou absorpcie. Pevná za sucha i za mokra, je možné použiť ju pri čistení liehom alebo dezinfekčnými prostriedkami. vyžaduje sa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dohodnutá cena je konečná a je zhodná s cenou z ponuky úspešného uchádzača, ktorého ponuku prijal objednávateľ ako verejný obstarávateľ v zmysle zákona o verejnom obstarávaní a zahrňuje všetky náklady dodávateľa, spojené s plnením predmetu dohody, vrátane nákladov na dopravu.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný cenník podľa špecifikácie a množstva uvedeného v zmluvnom formulári vygenerovanom EKS, s uvedením ceny za mernú jednotku bez DPH, sadzbu DPH, ceny za mernú jednotku s DPH a ceny celkom za celkové množstvo bez DPH a ceny celkom za celkové množstvo s DPH najneskôr do 2 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v obale, na ktorom bude vyznačený typ výrobku, jeho názov a štandardné údaje, zabezpečí jeho naloženie, prepravu, dodanie do stanoveného miesta plnenia a zloženie v mieste plnenia.
Prevzatie tovaru vykoná osobne zodpovedný zamestnanec kupujúceho, ktorý podľa objednávky skontroluje jeho úplnosť a potvrdí prevzatie na dodacom liste predloženom dodávateľom súčasne s dodaným tovarom. Povinnosť riadne a včas dodať tovar splní dodávateľ až dodaním tovaru do konkrétneho miesta plnenia v zmysle objednávky.
Zodpovedný zamestnanec objednávateľa tovar nie je povinný prevziať, ak nezodpovedá objednávke alebo vykazuje viditeľné známky poškodenia.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar do miest plnenia výhradne v pracovných dňoch v čase od 8.00 hod do 13.00 hod, piatky 8.00 hod do 11.00 hod. Dodávateľ ohlási objednávateľovi dodanie tovaru 1 pracovný deň vopred.
Dodávateľ  je oprávnený  vystaviť faktúru až po riadnom dodaní tovaru podľa tejto dohody. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí v súlade s ustanoveniami príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov aj názov položky tovaru a miesto dodania tovaru, pričom prílohou faktúry bude dodací list, potvrdený zodpovedným zamestnancom objednávateľa.
Lehota splatnosti faktúr je 30 kalendárnych dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ zodpovedá za to, že tovar bude dodaný v akosti a vyhotovení podľa tejto dohody, riadne zabalený a vybavený na prepravu.
Za vady, ktoré vznikli alebo vyšli najavo v záručnej dobe, nezodpovedá dodávateľ iba vtedy, ak boli preukázateľne spôsobené nesprávnym používaním tovaru alebo nevhodnými prevádzkovými podmienkami, ktoré dodávateľ nezapríčinil.
V prípade preukázateľne neodstrániteľnej vady tovaru sa dodávateľ zaväzuje dodať objednávateľovi náhradný tovar zodpovedajúcej kvality.
V prípade omeškania dodávateľa s dodávkou tovaru v lehote dohodnutej v bode 8 je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie úroku z omeškania vo výške 0,5 % z ceny nedodaného tovaru za každý aj začatý deň omeškania.
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi prospekt plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota nebude v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na úhradu škody.
Zákazka bude rozúčtovaná na 3 samostatné faktúry. 1 faktúra - položka 1, 2 faktúra - 2 až 5, 3 faktúra - položka 6

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

16.10.2020 08:00 — 27.10.2020 13:00

1,00 sada

2 450,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.10.2020 13:20

13.10.2020 13:25

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.10.2020 13:40

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 638
 88
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.10.2020 15:06 - Vstupná ponuka 2 449,50 € Cena bez DPH
13.10.2020 12:03 - Najvýhodnejšia ponuka 2 398,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS