• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.10.2020 09:11
  •    Predkladanie ponúk
    13.10.2020 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    13.10.2020 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.10.2020 10:20

Detail zákazky Z202025080

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.10.2020 09:11
  •    Predkladanie ponúk
    13.10.2020 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    13.10.2020 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.10.2020 10:20

Základné údaje

Z202025080

OF-222785

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5026125

Objednávateľ

00610411

Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica

Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK

Dodávateľ

31347827

Lohmann & Rauscher, s.r.o.

Jarošova 1, Bratislava, 83103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Plášte jednorázové operačné sterilné

jednorázové operačné plášte sterilné

  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Plášte jednorázové operačné sterilné.
Funkcia
Jednorázový operačný plášť slúži ako ochranný pracovný odev pri operačných výkonoch.
Ochranný pracovný prostriedok na vytvorenie jednomesačnej zásoby pre druhú fázu pandémie COVID-19.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Položka č. 1. Operačný plášť zavinovací (SMMS 43gsm), stredná-štandardná kategória pre náročné, dlhšie trvajúce operačné zákroky s predpokladom väčšieho výskytu tekutín. Plášť je v oblasti hrudníka , brucha a rukávov vybavený nepriepustnými výstužami ks 1500
1. veľkosť 128-130 cm (L) ks 480
1. veľkosť 150 -157 cm (XL) ks 440
odolnosť pred pretrhnutím (suchý a vlhký stav) N 16 98,6
mikrobiologická čistota CFU/100cm2 ≤ 300
uvoľnovanie častíc Log10 ≤ 4,0
odolnosť voči prieniku za sucha CFU/100cm2 55 300
manžeta cm 8 9
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Položka č. 1. Operačný plášt zavinovací typu SMMS
1. materiál Polypropylén spracovávaný formou vrstiev SMMS Spunbond-Meltblown-Meltblown-Spunbond), ktorý neprepúšťa baktérie a tekutiny, ale prepúšťa paru teplo a vzduch
1. zosilnené prevedenie hrudník, rukávy
1. rukávy dlhé ukončené elastickým lemom
1. vyhotovenie jednotlivých súčastí manžety rukávov, manžety okolo krku a suchý zips je zošitý so základovým materiálom, všetky ostatné časti musia byť so základovým materiálom zvarené ultrazvukom
1. odpudivosť tekutín hydrofóbny, vodeodolný materiál, ktorý pri zákroku nesmie prepúšťať tekutiny
1. sterilizácia ethylenoxidom
1. balenie v príbale obsahuje 2 vysoko savé uteráky z netkanej textílie spevnenej za sucha
1. obal musí obsahovať minimálne názov, veľkosť, katalógové číslo, šaržu, expiráciu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ je povinný tovar náležite zabaliť spôsobom podľa špecifikácie, inak obvyklým spôsobom tak , aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu, a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia tovaru objednávateľom v dohodnutom mieste dodania tovaru. Odovzdať tovar v mieste dodania len poverenej osobe objednávateľa, ak takú objednávateľ určil a dodávateľovi preukázataľne oznámil.
Objednávateľ preberá tovar podpisom písomného dodacieho listu, v ktorom sa uvedie najmä položkový súpis tovaru, jeho množstvo, dátum prevzatia, meno a podpis osoby preberajúcej tovar za objednávateľa. Tovar sa považuje za dodaný a prevzatý objednávateľom až podpisom príslušného dodacieho listu.
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky vlastnosti uvedené v špecifikácii predmetu zmluvy, ktorý je originálny, bez závad v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať dodací list , neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za riadne nedodaný tovar.
Dodávateľ doručí objednávateľovi  do 3 pracovných dní  od uzavretia zmluvy aktualizovaný  rozpočet (cenník) predmetu zmluvy, v ktorom uvedie obchodný názov tovaru, mernú jednotku, katalógové číslo, číslo ŠUKL, množstvo, jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH, jednotkovú cenu vrátane DPH.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej funkčnej vzorky plnenia minimálne 1 ks predmetu plnenia, ktorý musí spĺňať všetky technické a funkčné vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. Termín dodania vzoriek je do 3 pracovných dní odo dňa vyžiadania vzoriek v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:00 hod.
Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy EKS. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi za skutočne dodaný tovar v zmysle § 340 b, ods.5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný.
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.
Ostatné práva a povinnosti, ktoré nie sú upravené v tejto zmluve, sa riadia ustanoveniami OPET.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

23.10.2020 14:00

920,00 ks

2 485,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.10.2020 09:11

13.10.2020 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.10.2020 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 337
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.10.2020 15:42 - Vstupná ponuka 2 485,00 € Cena bez DPH
12.10.2020 15:42 - Najvýhodnejšia ponuka 2 485,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS