• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.10.2020 08:38
  •    Predkladanie ponúk
    13.10.2020 08:45
  •    Ukončenie zákazky
    13.10.2020 09:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.10.2020 09:35

Detail zákazky Z202025075

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.10.2020 08:38
  •    Predkladanie ponúk
    13.10.2020 08:45
  •    Ukončenie zákazky
    13.10.2020 09:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.10.2020 09:35

Základné údaje

Z202025075

OF-221695

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5026111

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35789719

Gekkon s.r.o.

Rybničná 30, Bratislava, 83107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zariadenie pre manipuláciu s materiálom

elektrický vysokozdvižný vozík,

  • 42415210-3 - Pracovné vozíky opatrené manipulačným zariadením
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektrický vysokozdvižný vozík CDD1030Mp alebo ekvivalent
Funkcia
Elektrický vysokozdvižný vozík s elektrickým duplex zdvihom do výšky 3000 mm. Vozík má pevnú oceľovú konštrukciu a je prispôsobený na zdvíhanie bremien do 1000 kg.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 1
Výška zdvihu mm 3000
Konstrukčná výška mm 2035
Rozmer vidlíc (d/š/tl.) mm 1150x160x55
Minimálna výška vidlíc: mm 88
Vonkajšia šírka vidlíc mm 560
Vnútorná rozteč vidlíc mm 240
Dĺžka vidlíc 1150 mm mm 1150
Celková šírka 800 mm mm 800
Výška rámu pri max.vysunutí mm 3521
Polomer otáčania 1 408 mm mm 1408
Svetlá výška 30 mm mm 30
Celková dĺžka 1 740 mm mm 1740
Kapacita batérie V/Ah 24/70
Batéria Ah 105
nosnosť kg 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nabíjačka interná
Požaduje sa - východiskovú revíziu na zdvíhacie zariadenie, zaškolenie obsluhy, návod na obsluhu a údržbu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Záruka na tovar minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodania tovaru.
Zmluvná (kúpna) cena je stanovená ako úplná a pevná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru a vyloženie tovaru na mieste plnenia vrátane nákladov na dopravu.
Faktúra je splatná do 30 dní od prevzatia zákazky a doručená do miesta plnenia.
Pri tovare s uvedeným konkrétnym názvom môže dodávateľ poskytnúť dodanie ekvivalentného výrobku od iného výrobcu ako je uvedené v technickej špecifikácií. Navrhovaný ekvivalent však musí spĺňať ten istý účel použitia a mať rovnaké, respektíve lepšie technické a funkčné parametre ako požadovaný tovar.
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
V prípade, ak bude zistené, že zariadenie nezodpovedá zadanej špecifikácií predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo zariadenie neprebrať a vrátiť na náklady dodávateľa.
Termín dodania predmetu zákazky na dohodnuté miesto plnenia v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 13:00 hod. Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, zabalený v originálnom obale od výrobcu s dokumentáciou a príslušenstvom.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu prostredníctvom, ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/ z areálu miesta dodania plnenia.
pre položku č.1: - zaškolenie obsluhy - návod na obsluhu a údržbu - východiskovú revíziu na zdvíhacie zariadenie

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Zásobovacia základňa III., Pod Horou, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

15.10.2020 07:00 — 27.11.2020 13:00

1,00 počet kusov

2 746,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.10.2020 08:38

13.10.2020 08:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.10.2020 09:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 220
 6
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.10.2020 14:53 - Vstupná ponuka 2 742,00 € Cena s DPH
08.10.2020 21:56 - Najvýhodnejšia ponuka 2 740,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS