• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.10.2020 11:16
  •    Predkladanie ponúk
    12.10.2020 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    12.10.2020 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.10.2020 14:47

Detail zákazky Z202024961

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.10.2020 11:16
  •    Predkladanie ponúk
    12.10.2020 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    12.10.2020 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.10.2020 14:47

Základné údaje

Z202024961

OF-222678

zazmluvnená

Objednávateľ

35722959

Exportno-importná banka Slovenskej republiky, skrátene EXIMBANKA SR

Grösslingová 1, Bratislava, 81109, SVK

Dodávateľ

50687115

HENRYSO, s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prenosné počítače (notebooky)

notebooky, bezdrôtová myš, prenosné počítače

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 30237410-6 - Počítačová myš
  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy
  • 30200000-1 - Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 30231000-7 - Počítačové monitory a konzoly
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Počítačová zostava s príslušenstvom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prenosný počítač (notebook) ks 5
Bezdrôtová myš ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Prenosný počítač (notebook):
Operačný systém Windows 10 Enterprise 64 bit alebo Windows 10 Professional 64 bit
Procesor min. Intel Core i5-8250U, min. 8th Generation Intel® Core™ i5 Processors , min. 4 – jadrá, benchmark min. 6132 bodov, Core Boost Frekvencia 3,4 GHz (3 400 MHz), TDP - 15 W, Cache procesora - 6 MB ...
Procesor (pokračovanie charakteristiky) automatické pretaktovanie, HyperThreading, model so zníženou spotrebou, podpora virtualizácie
Operačná pamäť min. 8 GB DDR4, frekvencia min. 2 133 MHz
Pevný disk HDD - Serial ATA III min. 1 000 GB alebo HDD 1 000 GB + SSD min.128 GB
Grafická karta Integrovaná alebo dedikovaná s pamäťou min. 2 GB DDR5 VRAM
Grafické výstupy HDMI + VGA
Analógový audio vstup/výstup min. 1x
Bluetooth min. v 4.1
WiFi 802.11ac, 802.11n, 802.11g, 802.11b
USB 3.0 Typ-C min. 1x
USB 3.0 min. 2x
LAN RJ-45, Gigabit ethernet 10/100/1000
Rozširujúce sloty čítačka pamäťových kariet
Numerická klávesnica áno – povinná
Lokalizácia klávesnice slovenská
Touchpad áno
Optická mechanika DVD±RW
Uhlopriečka displeja 15,6" (39,62 cm)
Typ displeja LCD TN, matný
Rozlíšenie / pomer strán displeja FHD 1920x1080 px/ 16:9
Podsvietenie displeja LED
Webová kamera HD
Čítačka odtlačkov prstov áno
Farba sivá, kovová (metalická) alebo čierna
Hmotnosť max. 2,05 kg
Kapacita batérie min. 30 Wh
Rozmery (ŠxHxV) 375,0 x 253,0 x 22,0 mm
Bezdrôtová myš:
Pripojenie WiFi (USB prijímač)
Citlivosť min. 1 200 DPI
Technológia senzoru optická
Počet tlačidiel 3x
Skrolovacie koliesko klasické
Farba Čierna alebo Graphite
Vyhotovenie symetrická
Batéria 1x AA
Hmotnosť 65,00 g
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Všetky položky predmetu zákazky „Prenosné počítače (notebooky)“ musia byť dodané od jedného výrobcu a označené rovnakou obchodnou značkou výrobcu.
Vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, priamo zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi oznámené bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy).
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Dodávateľ je povinný dodať všetky položky predmetu zákazky nové, nepoužívané, nerepasované a v neporušenom originálnom balení ako celok.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Požaduje sa dodanie tovaru: do 14 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy, na dohodnuté miesto plnenia, v pracovný deň od 9.00 hod do 15.00 hod, s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cena s DPH, sadzbu DPH, celková cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH).
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Obstarávateľ požaduje záruku na 3 roky Next Business Day u zákazníka.
Obstarávateľ požaduje dostupnosť originálnych náhradných dielov min. 3 rokov po ukončení výroby položiek predmetu zákazky.
Dodávateľ akceptuje, že k úhrade faktúry za predmet plnenia, príde až po kompletnom odovzdaní celého predmetu plnenia vrátane dodania požadovaných ovládačov hardware na inštalačných médiách a po podpísaní preberacieho protokolu zo strany objednávateľa.
Objednávateľ požaduje vykonávanie autorizovaného záručného servisu počas záručnej doby s nasledovnými podmienkami: vykonávanie servisu odborne kvalifikovanými osobami, nástup servisného technika na servisnú opravu v mieste sídla objednávateľa najneskôr nasledujúci pracovný deň od nahlásenia poruchy dodávateľovi, odstránenie vád/porúch najneskôr do 24 hodín od nástupu servisného technika na servisnú opravu, odstránenie vád/porúch najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika na servisnú opravu v prípade potreby dodania náhradných dielov potrebných pre uvedenie tovaru do prevádzky, ...
(pokračovanie predchádzajúcej podmienky) ... v prípade, ak dodávateľ nie je z objektívnych príčin schopný odstrániť vadu/poruchu v požadovanom termíne, je povinný objednávateľovi zapožičať plne funkčný náhradný tovar (identický), a to počas celej doby trvania opravy tovaru, dodávateľ znáša všetky náklady spojené s odstránením vady/poruchy počas záručnej doby (napr. dopravné náklady, náhradné diely, atď.).
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Grösslingová 1, 811 09 Bratislava, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

16.10.2020 14:30

10,00 ks

2 720,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

07.10.2020 11:16

12.10.2020 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.10.2020 12:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 608
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.10.2020 12:16 - Vstupná ponuka 2 720,00 € Cena bez DPH
12.10.2020 12:16 - Najvýhodnejšia ponuka 2 720,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS