30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
47966947
ABAmet, s.r.o.
Mierové nám. 4, Galanta, 92401, SVK
Kovový nábytok
kovový nábytok, kovová skriňa
Tovar, Služba
1. Kovová šatníková skriňa
|
|
---|---|
Funkcia |
Kovová šatníková 2-dielna skriňa |
Skriňa pre zamestnancov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kovová šatníková skriňa, cylindrickým alebo otočným zámkom | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
vnútorný priestor s dvoma policami, tyčou a háčikmi | |
šatňová skriňa vybavená cylindrickým alebo otočným zámkom | |
cirkulácia vzduchu pomocou vetracích otvorov umiestnených v dvierkach | |
výstuha dverí proti násilnému vniknutiu | |
vyrobené z kvalitného oceľového plechu s hrúbkou 0,6 mm | |
povrchová úprava práškovým lakom, korpus v sivom odtieni, dvere v odtieni modrom, sivom alebo červenom | |
Rozmery v x š x h (mm) | 1800 x 600 x 500 |
Farba korpusu | sivá |
Typ základne | sokel |
Konštrukcia | demontovaná |
Typ dverí | vetracie otvory |
Počet dverí | 2 |
Materiál dverí | plechové |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy na celý predmet zákazky |
Tovar sa požaduje dodať v pracovných dňoch a v pracovnom čase od 7,00 do 14,00 hodine. Oznámenie termíne dodania minimálne 1 deň vopred. V prípade vlastnej prepravy doložiť e-mailom presné údaje vozidla a šoféra, ktorý tovar privezie. Dôvod vybavenia vstupu do vojenského priestoru. |
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi. |
Celková cena (v EUR s DPH) za poskytnuté plnenie predmetu zákazky musí zahŕňať všetky náklady a výdavky dodávateľa vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie. |
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH a zákona č. 431/2002 o účtovníctve v platnom znení. Fakturácia bude realizovaná až po dodaní celého predmetu zákazky. Objednávateľ neposkytuje žiadne zálohy ani preddavky. |
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej dva pracovné deni pred jeho dodaním. |
Súčasťou faktúry musí byť dodací list, alebo na faktúre musí byť uvedené, že faktúra slúži aj ako dodací list. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Zásobovacia základňa II.Centrum testovania munície ,Duklianska 1,972 71 Nováky//:Zásobovacia základňa II, ul. Československej armády 3, 036 01 Martin, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
19.10.2020 08:38 — 06.11.2020 08:39
18,00 ks
2 700,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.10.2020 08:46
12.10.2020 08:34
12.10.2020 08:49
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.10.2020 09:14 - Vstupná ponuka | 2 700,00 | € | Cena s DPH |
10.10.2020 22:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 694,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: