• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.10.2020 08:46
  •    Predkladanie ponúk
    12.10.2020 08:34
  •    Ukončenie zákazky
    12.10.2020 09:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.10.2020 09:50

Detail zákazky Z202024934

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.10.2020 08:46
  •    Predkladanie ponúk
    12.10.2020 08:34
  •    Ukončenie zákazky
    12.10.2020 09:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.10.2020 09:50

Základné údaje

Z202024934

OF-222716

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5014397

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

47966947

ABAmet, s.r.o.

Mierové nám. 4, Galanta, 92401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kovový nábytok

kovový nábytok, kovová skriňa

  • 39141300-5 - Skrine
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39297000-0 - Kasárenské potreby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kovová šatníková skriňa
Funkcia
Kovová šatníková 2-dielna  skriňa
Skriňa pre zamestnancov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kovová šatníková skriňa, cylindrickým  alebo otočným zámkom ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vnútorný priestor s dvoma policami, tyčou a háčikmi
šatňová skriňa vybavená cylindrickým alebo otočným zámkom
cirkulácia vzduchu pomocou vetracích otvorov umiestnených v dvierkach
výstuha dverí proti násilnému vniknutiu
vyrobené z kvalitného oceľového plechu s hrúbkou 0,6 mm
povrchová úprava práškovým lakom, korpus v sivom odtieni, dvere v odtieni modrom, sivom alebo červenom
Rozmery v x š x h (mm) 1800 x 600 x 500
Farba korpusu sivá
Typ základne sokel
Konštrukcia demontovaná
Typ dverí vetracie otvory
Počet dverí 2
Materiál dverí plechové
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy na celý predmet zákazky
Tovar sa požaduje dodať v pracovných dňoch a v pracovnom čase od 7,00 do 14,00 hodine. Oznámenie termíne dodania minimálne 1 deň vopred. V prípade vlastnej prepravy doložiť e-mailom presné údaje vozidla a šoféra, ktorý tovar privezie. Dôvod vybavenia vstupu do vojenského priestoru.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Celková cena (v EUR s DPH) za poskytnuté plnenie predmetu zákazky musí zahŕňať všetky náklady a výdavky dodávateľa vrátane dopravy na miesto plnenia.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH a zákona č. 431/2002 o účtovníctve v platnom znení. Fakturácia bude realizovaná až po dodaní celého predmetu zákazky. Objednávateľ neposkytuje žiadne zálohy ani preddavky.
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej dva pracovné deni pred jeho dodaním.
Súčasťou faktúry musí byť dodací list, alebo na faktúre musí byť uvedené, že faktúra slúži aj ako dodací list.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Zásobovacia základňa II.Centrum testovania munície ,Duklianska 1,972 71 Nováky//:Zásobovacia základňa II, ul. Československej armády 3, 036 01 Martin, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

19.10.2020 08:38 — 06.11.2020 08:39

18,00 ks

2 700,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.10.2020 08:46

12.10.2020 08:34

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.10.2020 08:49

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 283
 69
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.10.2020 09:14 - Vstupná ponuka 2 700,00 € Cena s DPH
10.10.2020 22:08 - Najvýhodnejšia ponuka 2 694,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS