30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
31589952
TRADENET s.r.o.
Mladých Budovateľov 6107/27, Banská Bystrica, 97401, SVK
Poľný nábytok
nábytok, stolička
Tovar, Služba
1. Stolička poľná Coleman Deck Chair alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Ľahučká a súčasne pevná hliníková konštrukcia . V zloženom stave má tvar plochej tenkej dosky. Polstrovaná chrbtová opierka aj sedadlo. Mäkké opierky pre ruky. Ľahká manipulácia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
HMOTNOSŤ | kg | 2,6 | ||
NOSNOSŤ | kg | 113 | ||
MNOŽSTVO | ks | 20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
ROZMERY | 62 x 55 x 78 cm |
ZBALENÝ ROZMER | 13 x 55 x 78 cm |
MATERIÁL | 600D oxford polyester |
MATERIÁL KONŠTRUKCIE STOLIČKY | hliník |
MATERIÁL SEDÁKU A OPIERKY | polyester |
FARBA | zelená , khaki alebo hnedá |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať materiál, ktorý je zjavne poškodený alebo znečistený nad obvyklú úroveň. |
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená). |
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
Požaduje sa spolu s dodávkou materiálu doručiť aj dodací list a faktúru (ak nesluží FA ako dodací list- musí to byť na nej uvedené) v 2 výtlačkoch. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred. |
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie, požiadavky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Požaduje sa minimálne 24 -mesačná záručná doba. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Lesík delostelcov 1, 08001, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
19.10.2020 08:16 — 23.10.2020 08:17
20,00 ks
959,80
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.10.2020 08:18
12.10.2020 08:16
12.10.2020 08:31
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.10.2020 09:55 - Vstupná ponuka | 959,80 | € | Cena s DPH |
11.10.2020 20:34 - Najvýhodnejšia ponuka | 958,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: