• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.10.2020 08:17
  •    Predkladanie ponúk
    09.10.2020 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    09.10.2020 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.10.2020 10:50

Detail zákazky Z202024822

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.10.2020 08:17
  •    Predkladanie ponúk
    09.10.2020 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    09.10.2020 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.10.2020 10:50

Základné údaje

Z202024822

OF-222002

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5012511

Objednávateľ

00738409

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Kpt. Nálepku 1, Prešov, 08113, SVK

Dodávateľ

10792848

Andrej Timko Ing. TA-TRANS

Štefánikova 713/342, Trebišov, 07501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Cukor, cukrovinky, med

Cukor, cukrovinky, med

  • 15800000-6 - Rôzne potravinárske výrobky
  • 15831000-2 - Cukor
  • 15830000-5 - Cukor a jemu príbuzné výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 15831500-7 - Cukrové sirupy
  • 15622322-7 - Fruktózový sirup
  • 15840000-8 - Kakao; čokoláda a cukrovinky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Cukor, cukrovinky, med
Funkcia
Dodávka cukru a cukroviniek pre zariadenie spoločného stravovania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Makový posyp kg 170
Orechový posyp kg 90
Cukor kryštálový kg 2200
Cukor práškový kg 200
Cukor vanilkový, 1 ks/20g ks 1300
Cukor škoricový, 1 ks/20g ks 500
Keks oblátka, min. 30g/1ks ks 3000
Keks oblátka, min. 50g/1ks ks 3000
Keks Dia , min. 30g/1ks ks 200
Čokoládová tyčinka, , min. 30g/1ks ks 600
Čokoládová tyčinka, , min. 50g/1ks ks 2600
Čokoláda, min. 50g/1ks ks 600
Ovocný sirup 5L/1ks, rôzne druhy, 52% ovocný podiel ks 210
Ovocný sirup 1L/1ks, rôzne druhy, 52% ovocný podiel ks 100
Lieskovo oriešková nátierka 18g/1ks ks 5300
Včelí med porciovaný, 20g/1ks ks 4700
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy
Dodanie tovaru bude na dve miesta.
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť.
Tovar sa bude dodávať v množstvách, ktoré budú zo strany obstarávateľa požadované.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný mesačne podľa jednotlivých miest plnenia.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Dovoz tovaru sa bude uskutočňovať do 48 hodín od uplatnenia telefonickej objednávky zo strany obstarávateľa v pracovných dňoch od 7.00 h do 14.00 h.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu.
Uchádzač poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar.
Cukor a práškový cukor bude dodávaný v maximálne 1kg baleniach
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Doba trvania Rámcovej dohody je od 1.11.2020 -30.4.2021
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa dodania tovaru.
Výrobky označené podľa §§ 11 až 13 zákona č. 250/2007 Z. z. v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie.
Plnenie rámcovej dohody bude prebiehať na základe samostatných čiastkových objednávok.
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie, napr. dodanie tovaru za kalendárny polrok.
Dodávateľ súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo objednať v prípade potreby tovar, ktorý z dôvodu neočakávaných okolností nie je presne špecifikovaný v rámcovej dohode, a to maximálne do výšky 10 % objemu rámcovej dohody. Cena za tovar podľa predchádzajúcej vety bude stanovená podľa platného cenníka dodávateľa a hospodárnosť cien bude overená stručným prieskumom trhu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Prešovský, Slovenská republika

6

1,00 podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky

14 607,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.10.2020 08:17

09.10.2020 09:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.10.2020 09:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 135
 104
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.10.2020 13:14 - Vstupná ponuka 14 607,00 € Cena s DPH
08.10.2020 12:57 - Najvýhodnejšia ponuka 14 600,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS