• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.10.2020 09:16
  •    Predkladanie ponúk
    12.10.2020 08:45
  •    Ukončenie zákazky
    12.10.2020 09:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.10.2020 09:35

Detail zákazky Z202024816

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.10.2020 09:16
  •    Predkladanie ponúk
    12.10.2020 08:45
  •    Ukončenie zákazky
    12.10.2020 09:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.10.2020 09:35

Základné údaje

Z202024816

OF-222651

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5014361

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

44599854

TACTICAL DC s.r.o.

Pod Dráhami 1960/15, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Púzdro na zdravotnícke vybavenie

Zdravotnícky, zdravotnícke vybavenie, púzdro, prvá pomoc

  • 33141620-2 - Lekárske kufríky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Púzdro na zdravotnícke vybavenie prvej pomoci.
Funkcia
Púzdro na zdravotnícke vybavenie prvej pomoci. S integrovaným púzdrom na nožnice na vonkajšej strane.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Púzdro na zdravotnícke vybavenie prvej pomoci. ks 300
Púzdro na zdravotnícke vybavenie prvej pomoci - výška. mm 210 220
Púzdro na zdravotnícke vybavenie prvej pomoci - šírka. mm 130 140
Púzdro na zdravotnícke vybavenie prvej pomoci - hrúbka. mm 110 120
Púzdro na zdravotnícke vybavenie prvej pomoci - objem. liter 1,8 2
Púzdro na zdravotnícke vybavenie prvej pomoci - váha. g 300 350
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Púzdro na zdravotnícke vybavenie prvej pomoci. Púzdro na zdravotnú výbavu prvej pomoci s rýchlym prístupom a vonkajšou kapsou na nožnice, zaistenú popruhom s rýchlo-sponou.
Púzdro na zdravotnícke vybavenie prvej pomoci. Dvojcestný zips takmer po celom obvode umožňujúci prehľad a vynikajúci prístup k obsahu. Zips je na oboch tiahlach vybavený úchytom pre otváranie v rukaviciach.
Púzdro na zdravotnícke vybavenie prvej pomoci. Predný velcro panel pre umiestnenie ID štítku alebo označením so zdravotníckym krížom.
Púzdro na zdravotnícke vybavenie prvej pomoci. V púzdre sa nachádza sieťovaná kapsa so sťahovacou šnúrkou s rýchlo-brzdou, plochá sieťovaná kapsa s otvoreným horným vstupom, “D“ krúžkom na zavesenie drobností.
Púzdro na zdravotnícke vybavenie prvej pomoci. Na zadnej strane púzdra systém MOLLE pre rýchle uchytenie na platformu alebo opasok.
Púzdro na zdravotnícke vybavenie prvej pomoci. Velcro panely s elastickými slučkami na uchytenie výbavy a priehľadné kapsy.
Materiál: 100% Polyamid 6.6 (pre všetky technické parametre materiálu (textil, sieťovina) je vyžadovaná správa z testovania výrobcom materiálu podľa noriem ISO).
Farba: Olivovo zelená
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Položka v rozpise musí byť uvedená v EUR s DPH zaokrúhlená na 2 desatinné miesta.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy. V rámci návrhu na plnenie sa požaduje zaslať podrobnú špecifikáciu predmetu zákazky spolu s fotodokumentáciou tovaru. Predkladateľ ponuky (dodávateľ) je povinný predložiť na základe výzvy obstarávateľa vzorku produktu, najneskôr do 3 pracovných dní.
Požadované certifikáty: Pre všetky technické parametre materiálu (textil, sieťovina) je vyžadovaná správa z testovania výrobcom materiálu podľa noriem ISO. Pre testovacie metóty, ktoré nemôže vykonať výrobca, je vyžadovaná správa z testovania nezávislou a akreditovanou testovacou organizáciou v rámci EU. Originálne správy, ich overené kópie, alebo ich úradné preklady je povinný predložiť predkladateľ ponuky na základe výzvy obstarávateľa do 3 pracovných dní.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktné osoby objednávateľa v mieste dodania najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním.
Požaduje sa vo faktúre uviesť "ID zmluvy" EKS.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa v zmysle bodu 1.1. kúpnej zmluvy.
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy ani na adresu sídla / miesta dodania kontaktnej osoby objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi.
Požaduje sa, aby bol tovar do miesta plnenia dodaný v pracovných dňoch v čase od 8,00 do 11,00 hod.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod stráňami 1, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

19.10.2020 08:00 — 23.11.2020 11:00

1,00 počet jednotiek podľa kúpnej zmluvy

11 998,80

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.10.2020 09:16

12.10.2020 08:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.10.2020 09:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 336
 5
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.10.2020 13:25 - Vstupná ponuka 11 998,00 € Cena s DPH
06.10.2020 15:09 - Najvýhodnejšia ponuka 10 918,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS