• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.10.2020 12:44
  •    Predkladanie ponúk
    12.10.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.10.2020 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.10.2020 11:55

Detail zákazky Z202024811

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.10.2020 12:44
  •    Predkladanie ponúk
    12.10.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.10.2020 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.10.2020 11:55

Základné údaje

Z202024811

OF-222093

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5014445

Objednávateľ

17336112

Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky

Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK

Dodávateľ

36545074

SERVIS LINE, s.r.o.

Vinohrady 1, Nové Zámky, 94067, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Transportný vozík

Viacúčelový vozík

  • 42415200-0 - Pracovné vozíky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Transportný vozík
Funkcia
transportný vozík
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
transportný vozík ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Konštrukcia nerez
Rozmery š x h x v (cm) min. 80 x 63 x 107 cm
2 x polica s prelisom min. 1,2 cm nosnosť min. 50 kg
1 x obojstranne výsuvný kôs nosnosť min. 15 kg
antirezonančná výstuha áno
4 x kolesá plastové (2 x brzda), plastové nárazníky áno
celková nosnosť min. 115 kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.POZOR!!! Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle čl. XVIII bodu 18.2 písm. i) 2. časti Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
2.POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas doby trvania tejto zmluvy, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie techn. špecifikácie.
3.POZOR!!! V zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov je splatnosť faktúry 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa obchodných podmienok EKS. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami obchodných podmienok EKS.
4.POZOR!!! Dodávateľ je povinný dodať tovar do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy alebo v lehote dohodnutej s objednávateľom. Požaduje sa jednorázové dodanie tovaru, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
5.POZOR !!! V prípade dodania prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list.
------------------------------
6. Cena je vrátane dopravy a vyloženia tovaru v mieste plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, sklad všeobecného materiálu v pracovných dňoch čase od 8. 00 do 14. 00 hod.
7.Cena predmetu zákazky je vrátane dopravy, pričom musí ísť o nový, doteraz nepoužívaný výrobok, ktorý musí byť dodaný so záručným listom a návodom na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku.
8.Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 10 dní odo dňa jej doručenia.
9.Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zmluvy poskytnúť záruku v trvaní min. 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru a najneskôr pri odovzdaní a prevzatí tovaru uviesť t.č. a názov subjektu pre uplatnenie reklamácií.
10. Objednávateľ požaduje uviesť min. nasledovné údaje na vonkajšom obale tovaru: obchodný názov tovaru alebo obchodné meno a sídlo výrobcu, množstvo.
11. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH. Na faktúre je potrebné jednotkové ceny zaokrúhliť maximálne na 2 desatinné miesta.
12. Nedodržanie podmienky č. 1,2,4 a 14, 15, 16 objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
13. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
14.  Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. Zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný.
15. Akceptácia ručiteľského vyhlásenia podľa § 303 a nasl. Zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Obchodný zákonník“) zo strany dodávateľa je bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa zakázaná. Právny úkon, ktorým dodávateľ akceptuje ručiteľské vyhlásenie tretej osoby, na základe ktorého sa tretia osoba stane veriteľom objednávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa a dodávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatné.
16. Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z.
Názov Upresnenie
záručná doba: min. 24 mesiacov
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota 4.POZOR!!! Dodávateľ je povinný dodať tovar do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy alebo v lehote dohodnutej s objednávateľom. Požaduje sa jednorázové dodanie tovaru, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Navrhnutá hodnota 4. POZOR!!! Dodávateľ je povinný dodať tovar do 8 kalendárnych týždňov od nadobudnutia účinnosti zmluvy alebo v lehote dohodnutej s objednávateľom. Požaduje sa jednorázové dodanie tovaru, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.

Tento tovar je vyrábaný na zákazku. Požadovaná doba dodania 7 dní vyvoláva podozrenie, že ide o vopred dohodnutý obchod.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská ulica 11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

21.10.2020 07:00 — 15.12.2020 14:00

1,00 ks

385,80

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

07.10.2020 12:44

12.10.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.10.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 219
 23
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.10.2020 11:08 - Vstupná ponuka 385,50 € Cena bez DPH
09.10.2020 13:35 - Najvýhodnejšia ponuka 385,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS