• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.10.2020 15:48
  •    Predkladanie ponúk
    13.10.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.10.2020 10:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.10.2020 11:10

Detail zákazky Z202024771

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.10.2020 15:48
  •    Predkladanie ponúk
    13.10.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.10.2020 10:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.10.2020 11:10

Základné údaje

Z202024771

OF-216199

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5026026

Objednávateľ

30416094

Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky

Námestie slobody č. 6, Bratislava, 81005, SVK

Dodávateľ

31326650

TEMPEST a.s.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Technická podpora sieťovej architektúry

IKT, pozáručná technická podpora

  • 72510000-3 - Služby súvisiace so správou počítačov
  • 72250000-2 - Služby týkajúce sa podpory systému
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Servisné podporné služby
Funkcia
1. Support Veritas technológií do 31.12.2020
2. Support Checkpoint appliance do 31.12.2020
3. Support EMC Storage VNX 5300 do 31.12.2020
4. Support Cisco technológií do 31.12.2020
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. 1 Support Veritas Enterprise Vault Arch discovery, email mgmt user ks 700
1.2 Support Veritas Storage foundation Ent HA ks 6
2.1 CPCES-CO-STANDARD-ADD ks 1
2.2 CPSB-NGTP-4800-1Y ks 1
2.3 CPSB-NGTP-4800-1Y-HA ks 1
3.1 SKEMC-SUP-RNW ks 2
4.1 Catalyst4500E 7 slot chassis for 48Gbps/slot, fan, ks 3
4.2 Catalyst 6500 Enhanced 4-slot chassis,5RU,no PS ks 2
4.3 Smartpost warranty hardware replacement 10 x 5 for ASA 5520 ks 2
4.4 ASA 5515-X with SW, 6GE Data, 1 GE Mgmt, AC, 3DES/AES ks 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY
1.1 Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to do 31.12.2020.
1.2 Poskytovateľ do šiestich pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží:
1.2.1 zoznam osôb, v ktorom uvedie údaje kontaktných osôb (meno, priezvisko, telefón, e-mail, adresu) pre realizáciu služby.
1.2.2 položkový rozpočet podľa predloženej špecifikácie, v ktorom pre jednotlivé položky uvedie: a) jednotkové ceny v Eur bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom v Eur bez DPH, cenu celkom v Eur s DPH. Celková cena za predmet zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy.
1.2.3 potvrdenie zastúpenia výrobcu v SR (pre každú ponúkanú obchodnú značku tovarov), že má status obchodného partnera alebo servisného partnera.
1.2.4.potvrdenie zastúpenia výrobcu v SR (v detaile pre každú ponúkanú položku) s tým, že ponúkaná služba je poskytovaná v rámci štandardných obchodných kanálov výrobcu a vzťahujú sa na službu štandardné záručné podmienky výrobcu.
1.3 Poskytovateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou, Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky.
II. CENA
2.1 V prípade, ak poskytovateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytnutie služby o hodnotu DPH.
2.2 Cena predmetu plnenia zohľadňuje všetky náklady spojené s plnením zmluvy.
2.3 Poskytovateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítali do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené poskytovateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk.
III. FAKTURÁCIA
3.1 Podkladom pre zaplatenie zmluvnej ceny za predmet plnenia bude faktúra vystavená poskytovateľom do 30 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
3.2 Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2017 Z. z. o DPH (ďalej len "zákon o DPH") v znení neskorších predpisov. V prípade nesplnenia náležitostí v súlade so zákonom o DPH objednávateľ faktúru vráti poskytovateľovi a lehota splatnosti začína plynúť dňom doručenia opravenej faktúry.
3.3 Splatnosť faktúry za riadne poskytnutú službu je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Fakturovaná suma za úhradu bude vypočítaná na základe skutočne poskytnutej služby za jednotkové ceny s DPH podľa technickej špecifikácie. Objednávateľ neposkytuje preddavky.
3.4 Miestom doručenia faktúry v listinnej podobe je sídlo objednávateľa. Objednávateľ e-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky, oznámi poskytovateľovi do troch pracovných dní odo dňa účinnosti tejto zmluvy.
3.5 Poskytovateľ sa zaväzuje poslať, vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Poskytovateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou zaslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa.
3.6 Ak je poskytovateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento poskytovateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
3.7 Ak je poskytovateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento poskytovateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
IV. PORUŠENIE ZMLUVY
4.1 V prípade, že poskytovateľ neposkytne službu tak, ako bola požadovaná, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u poskytovateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 10% zo zmluvnej ceny, minimálne však 5000,00 € za každý takýto prípad, pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody.
4.2 Účelom zmluvnej pokuty podľa bodu 4.1. Osobitných požiadaviek na plnenie je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti odstúpenia od zmluvy ako aj v dôsledku potreby opakovania obstarávania služby vrátane všetkých pridružených procesov z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú to nie je možné dodať alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky.
4.3 Zmluvná pokuta podľa bodov 4.1. Osobitných požiadaviek na plnenie sa nežiada, ak ide o preklep alebo o zjavný omyl v písaní alebo počítaní, alebo o preukázateľne neúmyselné konania, prípadne ak je veľmi pravdepodobné, že sa jedná o ojedinelý prípad prehliadnutia, alebo nepresnosti, čo posúdi objednávateľ.
4.4 V prípade predčasného ukončenia zmluvy zo strany poskytovateľa z dôvodu nemožnosti a/alebo neschopnosti plniť predmet zmluvy, má objednávateľ právo na zmluvnú pokutu vo výške 10% zmluvnej ceny, pričom právo na náhradu škody tým nie je dotknuté.
4.5 V prípade odstúpenia od Zmluvy z dôvodu podstatného porušenia povinnosti poskytovateľom, objednávateľ vyhotoví poskytovateľovi negatívnu referenciu v EKS ako aj v "Informačnom systéme zber údajov/Referencie" vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ uvedie, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinnosti poskytovateľom.
4.6 Objednávateľ upozorňuje, že poskytovateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní") oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky/zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.
4.7 Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje najmä, ak poskytovateľ nepredloží doklady a potvrdenia špecifikované v bode I. Osobitných požiadaviek na plnenie do 6 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
4.8 Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje tiež ak poskytovateľ poskytuje službu v rozpore s požadovanou Technickou špecifikáciou predmetu zákazky alebo službu neposkytne vôbec.
4.9 Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje tiež ak je poskytovateľ v omeškaní, tzn. neplní riadne a včas svoje záväzky vyplývajúce mu zo zmluvy a podľa požiadaviek objednávateľa.
V. ĎALŠIE USTANOVENIA
5.1 Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle § 19 zákona o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon o verejnom obstarávaní") alebo pri podstatnom porušení zmluvy alebo v prípadoch uvedených v týchto osobitných požiadavkách na plnenie alebo na základe dôvodov uvedených v aktuálne platných Obchodných podmienkach elektronického trhoviska.
5.2 Poskytovateľ má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora, ak sú splnené podmienky podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Nesplnenie tejto povinnosti podľa § 19 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní môže mať za následok odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa.
5.3 Objednávateľ je oprávnený si všetko skontrolovať a v prípade dodania/poskytnutia iného tovaru/služby podľa tejto zmluvy, neprevziať tovar/službu.
5.4 Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky".

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie slobody č. 6, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

15.10.2020 10:00 — 31.12.2020 23:59

1,00 projekt

125 280,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.10.2020 15:48

13.10.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.10.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 453
 24
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.10.2020 09:36 - Vstupná ponuka 125 280,00 € Cena s DPH
13.10.2020 09:38 - Najvýhodnejšia ponuka 124 800,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS