• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.10.2020 13:30
  •    Predkladanie ponúk
    08.10.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.10.2020 14:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.10.2020 14:55

Detail zákazky Z202024735

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.10.2020 13:30
  •    Predkladanie ponúk
    08.10.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.10.2020 14:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.10.2020 14:55

Základné údaje

Z202024735

OF-200982

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5010431

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

36216054

EUROMAR spol s .r.o.

Námestie Iglovia 2880/4, Spišská Nová Ves, 05201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Soľ ekologická posypová

soľ, cesty

  • 34927100-2 - Soľ na posyp ciest
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Soľ na posyp ciest
Funkcia
ekologická posypová soľ
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Soľ ekologická posypová (chlorid horečnatý) kg 1600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
balenie 25 kg vrecia uložené na palete
účinnosť najmenej do - 34˚C áno
účinok roztápania neklesne ani pod teplotou -6 °C áno
netoxická, šetrí životné prostredie, nepoškodzuje dlažby a komunikácie áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy  a vyloženia na mieste plnenia podľa požiadavky objednávateľa
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii
Dodávateľ dodá tovar vo vreciach, ktoré budú označené údajmi (názov výrobku, zloženie, hmotnosť výrobku).
Odberateľ si vyhradzuje právo prevážiť dodávaný tovar. Doprava na miesto preváženia je na náklady dodávateľa a váženie je na náklady objednávateľa.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v tejto technickej špecifikácii, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred .
Splatnosť faktúry 30 dní od doručenia objednávateľovi,
V prípade, že odberateľ obdržal faktúru, ktorá nezodpovedá požiadavkám daňového dokladu, je oprávnený ju obratom vrátiť predávajúcemu za účelom jej doplnenia alebo vystavenia novej faktúry. Počas tejto doby neplynie lehota jej splatnosti.
Pre prípad reklamačného konania si objednávateľ vyhradzuje právo neuhradiť faktúru až do skončenia reklamačného konania.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ  je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trieda KVP 59, Košice - mestská časť Sídlisko KVP, Košice II, Košický, Slovenská republika

12.10.2020 08:00 — 28.10.2020 14:00

1 600,00 kg

615,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.10.2020 13:30

08.10.2020 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.10.2020 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 240
 13
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.10.2020 13:33 - Vstupná ponuka 615,00 € Cena s DPH
08.10.2020 13:40 - Najvýhodnejšia ponuka 613,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS