• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.10.2020 12:02
  •    Predkladanie ponúk
    08.10.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.10.2020 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.10.2020 13:50

Detail zákazky Z202024704

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.10.2020 12:02
  •    Predkladanie ponúk
    08.10.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.10.2020 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.10.2020 13:50

Základné údaje

Z202024704

OF-222548

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5010399

Objednávateľ

30853915

Národná transfúzna služba SR

Ďumbierska 3/L, Bratislava, 83101, SVK

Dodávateľ

31348904

MEDIMPRAX, spol. s r.o.

Líščie údolie 57, Bratislava, 84105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odstredivka na premývanie erytrocytov a iné úlohy v sérológii a transfuziológií

centrifúga, laboratórna odstredivka

  • 42931100-2 - Laboratórne odstredivky a príslušenstvo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laboratórna odstredivka na premývanie erytrocytov a iné úlohy v sérológii a transfúziológií s rotorom na 24 skúmaviek s max RPM 3500/min.
Funkcia
Špeciálna hematologická premývacia centrifúga, ktorá umožňuje automatický proces separácie buniek s premývaním a využitím odstreďovania.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
maximálne obrátky RPM/min. 3500
kapacita rotora s výkyvnými závesmi (pre skúmavky s oblým dnom 12x75 mm) kus 24
výška (+/- 100 mm) mm 280
šírka (+/- 100 mm) mm 330
hĺbka (+/- 100 mm) mm 480
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
dotykový displej áno
softvér s možnosťou predinštalovania programov áno
možnosť nastaviť minimálne tieto parametre obrátky pre jednotlivé cykly, čas, počet cyklov, poradie, spätný chod, bez alebo s natirasaním
požadovaná funkcionalita pridávanie fyziologického alebo iného roztoku (1, príp. 2) podľa nastaveného objemu z kadičiek pomocou hadičiek
požadovaná funkcionalita brzdenie na odstránenie zbytkov roztoku na skúmavke
požadovaná funkcionalita odstreďovanie - sedimentácia pri nastavených obrátkach a čase, s prudkým pribrzdením proti resuspenzácii peletky
požadovaná funkcionalita dekantácia - vylievanie excesu (roztoku), s opačným otáčaním
požadovaná funkcionalita agit (natriasanie) - proces na rozloženie peletky
rotor s výkyvnými závesmi s kapacitou 24 skúmaviek s oblým dnom 12x75 mm áno
pripojenie 1 prípadne 2 hadičiek na kadičky a na odpad áno
nový, nepoužitý a nerepasovaný prístroj áno
záruka minimálne 24 mesiacov na dodaný prístroj áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja a zaškolenia obsluhy.
Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti prístrojov pri dodaní.
Termín dodania tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 14:00, pričom Dodávateľ je povinný dodať Kupujúcemu predmet plnenia do 2 týždňov odo dňa uzavretia zmluvy.
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku pri dodaní tovaru.
Oprávnená osoba kupujúceho a jeho e-mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy.
Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy.
V prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru má kupujúci právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý.
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe kupujúceho špecifikáciu predmetu zmluvy do 5 dní odo dňa uzavretia zmluvy - prospekt, podrobný technický opis alebo návod na použitie ponúkaného zariadenia, s uvedením obchodného názvu a typového označenia a údajmi deklarujúcimi technicko-medicínske parametre, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek uvedených v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Kupujúci požaduje dodať nový, nepoužitý a nerepasovaný tovar v originálnom obale.
Kupujúci je oprávnený pri dodaní skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, alebo tovaru nespĺňajúceho požiadavky Kupujúceho na predmet zákazky tento tovar neprevziať.
Kupujúci požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu, a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov.
Kupujúci upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v Registri partnerov verejného sektora vedenom Ministerstvom spravodlivosti SR zapísaných svojich konečných užívateľov výhod, pričom v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a zákona o registri partnerov verejného sektora má povinnosť sa do registra zapísať, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra.
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej sadzbe ( %), pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Kupujúci v príslušnej sadzbe ( %) do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu Kupujúceho ako dlžníka. Písomný súhlas dlžníka s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, že dôjde zo strany dodávateľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto Zmluvy postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie v súlade s § 39 zákona č. 40/1964 Zb. považované za neplatné.
Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela (úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ďumbierska 3/L, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

12.10.2020 08:00 — 22.10.2020 14:00

1,00 súbor

11 602,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

05.10.2020 12:02

08.10.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.10.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 233
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.10.2020 14:14 - Vstupná ponuka 11 022,00 € Cena bez DPH
07.10.2020 14:53 - Najvýhodnejšia ponuka 11 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS