• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.10.2020 12:03
  •    Predkladanie ponúk
    08.10.2020 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    08.10.2020 13:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.10.2020 13:55

Detail zákazky Z202024699

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.10.2020 12:03
  •    Predkladanie ponúk
    08.10.2020 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    08.10.2020 13:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.10.2020 13:55

Základné údaje

Z202024699

OF-222541

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5010403

Objednávateľ

00515159

Stredná športová škola, Kožušnícka 2, Trenčín

Kožušnícka 2, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

47880775

Lucia Hucíková - ŠKOLÁĆIK MAJO

Pekárenská 277, Brezovica, 02801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Školský nábytok

stôl, stolička, skriňa

  • 39160000-1 - Školský nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stôl so zásuvkou a skrinkou
Funkcia
školské účely
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stôl so zásuvkou a skrinkou ks 27
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmer š 1000   v 750   h 600 mm
materiál laminátová drevotrieska v hrúbke 18 mm
dekor buk
zásuvka aj skrinka obe so zámkom  sú v pravej časti stola (po pravej ruke)
rozmer zásuvky a skrinky spolu š 350  v 500 mm
rozmer zásuvky š 350  v 150 mm
rozmer skrinky š 350  v 350 mm
2 ks kľúčov ku každému zámku
nákres je v prílohe, dekor  sa môže líšiť od zadania.
 2. Stolička s podrúčkami
Funkcia
školské účely
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stolička s podrúčkami ks 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
otočná nastaviteľná  kancelárska stolička
farba plastu a poťahu čalúnenej látky čierna
minimálna nosnosť 130 kg
nastavenie výšky operadla pomocou skrutky, zablokovanie operadla pomocou skrutky, výšku stoličky je možné ľahko nastaviť pomocou plynového piestu,  nastavenie hĺbky sedadla pomocou skrutky, čalúnenie látka
nákres je v prílohe, farba sa líši od zadania - požadujeme čiernu!
 3. Stôl pracovný, počítačový kancelársky
Funkcia
školské účely
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stôl pracovný, počítačový kancelársky ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
v ľavej časti 4 šuflíky bez zámku,  v strede výsuvný  podstavec na klávesnicu, v pravej časti výklenok  na PC
rozmer š 1200 v 750 h 600  mm
materiál laminátová drevotrieska v hrúbke 18 mm
dekor buk
nákres je v prílohe, dekor sa môže líšiť od zadania
 4. Skriňa dole dvierka
Funkcia
školské účely
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skriňa dole dvierka ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmer š 800 v 2000 h 350 mm (rozmer hĺbky je vrátane dvierok)
skriňa má v dolnej časti dvierka a vo vrchnej police
dolná časť s dvierkami  má   rozmery š 800 v 600 h 350 mm (rozmer hĺbky je vrátane dvierok)
v dolnej časti za dvierkami vo vnútornej časti je 1 prestaviteľná polica
vo vrchnej časti sú 2 police  predelené stredom tak, že vzniká 6 otvorených  štvorcových okienok s rozmerom: 400x400 mm / 1 okienko vrátane obvodových dosiek
sokel 50 mm
materiál laminátová drevotrieska v hrúbke 18 mm
dekor buk
dvierka  sú bez zámku
nákres je v prílohe, dekor sa môže líšiť od zadania
 5. Skrinka stredná
Funkcia
školské účely
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skrinka stredná ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmer š 800 v 1000 h 350 mm (hĺbka je vrátane dvierok)
dvierka so zámkom 2 ks kľúčov od 1 zámku
police  vo vnútri 2 ks, prestaviteľné
sokel 50 mm
materiál laminátová drevotrieska v hrúbke 18 mm
dekor buk
nákres je v prílohe, dekor sa môže líšiť od zadania
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celková cena je vrátane dopravy , vykládky na určené poschodie budovy   a montáž  do stavu na užívanie.
Miesto plnenia: Trenčín
Termín plnenia/dodania  zákazky  : 30.11.2020
Doručenie  a montáž je možná len v pracovných dňoch  v čase  od 07.00 - 15.00 h.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky poškodeného alebo iného tovaru tento tovar neprevziať.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ je povinný doručiť faktúru so 14-dňovou splatnosťou v  deň dodania a vykládky  tovaru spolu s dodacím listom a  záručným listom.
Záruka minimálne 24 mesiacov.
Úhrada faktúry  bude zrealizovaná  po dodaní, vykládky  a montáži tovaru na mieste plnenia. Zálohovú faktúru neakceptujeme.
Minimálne 2 dni pred dodávkou tovaru na miesto plnenia kontaktovať verejného obstarávateľa telefonicky alebo e-mailom.
Tovar musí byť nový, nepoužívaný, bez známok poškodenia, nie predvádzací model.
V prípade neuskutočnenia plnenia predmetu zákazky riadne a včas z dôvodu na strane dodávateľa má objednávateľ právo uplatniť si úroky z omeškania v minimálnej výške určenej ako o 5 percentuálnych bodov vyššej ako základná úroková sadzba Európskej centrálnej banky platná k 1.dňu omeškania s plnením peňažného dlhu z hodnoty plnenia, s ktorým je Zhotoviteľ v omeškaní. Objednávateľ má právo v takomto prípade vystaviť penalizačnú faktúru.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie predmetu zmluvy skôr ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na email.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kožušnícka 2, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

10.10.2020 13:00 — 30.11.2020 12:00

1,00 celok

6 215,10

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

05.10.2020 12:03

08.10.2020 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.10.2020 12:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 265
 99
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.10.2020 15:36 - Vstupná ponuka 6 215,00 € Cena bez DPH
08.10.2020 08:14 - Najvýhodnejšia ponuka 5 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS