• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.10.2020 10:20
  •    Predkladanie ponúk
    09.10.2020 10:19
  •    Ukončenie zákazky
    09.10.2020 10:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.10.2020 11:10

Detail zákazky Z202024657

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.10.2020 10:20
  •    Predkladanie ponúk
    09.10.2020 10:19
  •    Ukončenie zákazky
    09.10.2020 10:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.10.2020 11:10

Základné údaje

Z202024657

OF-222550

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5012439

Objednávateľ

00598411

Ústav merania SAV,v.v.i.

Dúbravská cesta 9, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

45310106

COPY PRINT GROUP, a.s.

Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlačiareň laserová

tlačiareň HP

  • 30232110-8 - Laserové tlačiarne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlačiareň laserová
Funkcia
Používanie na bežné kancelárske práce
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Laserová tlačiareň Xerox WorkCentre 6515DN multifunkčná, farebná alebo ekvivalent ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Laserová tlačiareň Xerox WorkCentre 6515DN multifunkčná, farebná, A4, kopírovanie a skenovanie, fax, rýchlosť čiernobielej tlače 28 str./min., rýchlosť farebnej tlače 28 str./min., rozlíšenie tlače 1200 x 2400 DPI, duplex, DADF skener, dotykový displej, LAN a USB
Funkcie: Automatická obojstranná tlač (duplex), Kopírovanie a skenovanie, Oddelené farebné náplne, Fax Farba tlače: Farebná Technológia tlače: Laserová Určenie: Na doma, do kancelárie Funkcie: Automatická obojstranná tlač (duplex), Kopírovanie a skenovanie, Oddelené farebné náplne, Fax Pripojenie: LAN, USB Formáty papiera: A4 Funkcie skenera: obojstranný automatický podávač, Skenovanie do e-mailu Rozlíšenie plochého skenera: 600 x 600 DPI Rýchlosť skenovania: 37 str./min. Rozlíšenie tlače: 1200 x 2400 DPI
Rýchlosť čiernobielej tlače: 28 str./min. Rýchlosť farebnej tlače: 28 str./min. Vstupný zásobník: 250 listov Doba tlače prvej strany (čb tlač): 12 s Maximálne mesačné zaťaženie: 50 000 str./měsíc Výstupný zásobník: 150 listov Rozmery:Výška 500 mm, Hĺbka 506 mm, Šírka 420 mm Hmotnosť: 30,7 kg Displej: Dotykový Farba: Sivá Balenie obsahuje: napájací kábel, Software, Štartovací toner
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy, balného na miesto plnenia.
Objednávateľ požaduje pred dodaním tovaru kontaktovať kontaktnú osobu, za účelom upresnenia konkrétneho miesta plnenia a fakturačných údajov.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. S uvedením ceny s DPH a bez DPH za kus, so zaokrúhlením na dve desatinné miesta .
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy s uvedením obchodného názvu, značky, typu ponúkaného zariadenia do 7 dní od uzatvorenia zmluvy.
Záručná doba  na dodaný tovar minimálne 24 mesiacov. Predávajúci je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do 3 pracovných dní od jej doručenia.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný predmet zákazky prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Objednávateľ požaduje dodanie a vyloženie tovaru v pracovných dňoch a v pracovnom čase od 8:00 hod. do 15:00 hod. u objednávateľa uvedenom v lehote plnenia, na miesto plnenia.
Tovar musí byť nový, nepoužitý v originálnom balení, nie predvádzaní model.
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky.
Dodávateľ je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdávania predmetu kúpy  objednávateľovi  záručný list, návod na obsluhu a ostatnú dokumentáciu  k predmetu  zákazky v slovenskom jazyku resp. v českom jazyku.
Prevzatie tovaru vykoná na mieste poverený zamestnanec objednávateľa, ktorý vykoná kontrolu tovaru v súlade so zmluvou.
Platba bude prebiehať na základe fakturácie po podpísaní dodacieho listu poverenou osobou podľa objednávky.
Faktúra bude na prevádzku, na ktorú bude vystavená objednávka, súčasťou ktorej bude dodací list.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, resp. porušenie akejkoľvek povinnosti dodávateľa vyplývajúce zo zmluvy, sa bude považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dúbravská cesta 9, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

19.10.2020 10:19 — 19.10.2020 10:20

1,00 ks

352,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.10.2020 10:20

09.10.2020 10:19

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.10.2020 10:34

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 406
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.10.2020 10:55 - Vstupná ponuka 352,00 € Cena s DPH
09.10.2020 08:24 - Najvýhodnejšia ponuka 351,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS