• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.10.2020 09:04
  •    Predkladanie ponúk
    08.10.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.10.2020 11:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.10.2020 11:40

Detail zákazky Z202024618

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.10.2020 09:04
  •    Predkladanie ponúk
    08.10.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.10.2020 11:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.10.2020 11:40

Základné údaje

Z202024618

OF-222461

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5010335

Objednávateľ

00327646

Mesto Prešov

Hlavná 73, Prešov, 08001, SVK

Dodávateľ

34465324

Imrich Mattoš - IMTEC

Kadnárova 19, Bratislava, 831 52, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup softvéru 1

softvér

  • 48920000-3 - Softvérový balík na automatizáciu kancelárskych prác
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky softvérový balík
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kancelársky softvérový balík obsahuje vzájomne prepojené a spolupracujúce aplikácie ako textový editor, tabuľkový editor, program na tvorbu prezentácii, program na prácu s elektronickou poštou, poznámkový blok, nástroj pre vytváranie marketingových dokumentov; Doba použitia licencie: bez časového obmedzenia; Licencia obsahuje právo na 3 inštalácie- na PC, notebook (jedného užívateľa) a na terminálový server; Inštalačné vlastnosti: Právo na inštaláciu akejkoľvek bitovej verzie (32bit a 64bit);
Typ licencie: MultiLicencia, určená pre použitie vo verejnej správe (GOV); Možnosť prevodu licencie na iný hardvér po 90-dňoch; licencia je prenosná, nie je viazaná na hardware (nie typu OEM); Typ operačného systému, pre ktorý je licencia určená: MS Windows 7, 8, 10; Jazyková verzia: Slovenský jazyk s možnosťou zmeniť jazykovú verziu; Inštalačný kľúč: Jeden multilicenčný; Licencia s podporou downgrade, kompatibilita s MS Office Standard 2016, 2013, 2010; Možnosť hromadnej inštalácie, konfigurácie, správu a evidenciu softvéru;
Možnosť vytvárania dokumentov a e-mailov chránených technológiou IRM; Spravované priečinky programu Outlook a retenčná politika poštovej schránky; Vytváranie čiarových kódov a štítkov v dokumentoch; Správa súborov zaradených do obehu dokumentov; Začlenenie formulárov do aplikácií;
Licencia kancelárskeho softvérového balíka obsahuje samostatne spustiteľné, vzájomne prepojené a spolupracujúce aplikácie ako textový editor, tabuľkový editor, program na tvorbu prezentácii, program na prácu s elektronickou poštou s jednotným ovládacím rozhraním umožňujúcich vytvárať dokumenty podporujúce štandard OpenXML a konverziu vytváraných dokumentov do .pdf formátu;
možnosť tvorby a editácie textových dokumentov, kontroly pravopisu, práce s integrovaným editorom obrázkov, podpory práce viacerých užívateľov na jednom dokumente súčasne, pri otváraní a editovaní štandardných formátov .doc, .docx, zachováva presný formát a tvar textu; možnosť tvorby a editácie tabuliek a grafov, vyhľadávania a filtrovania údajov, vytvárania kontingenčných tabuliek, podmieneného formátovania, vytvárania minigrafov (graf v jednej bunke), práce s integrovaným editorom obrázkov, podporou práce viacerých užívateľov na jednom dokumente súčasne;
možnosť pri otváraní a editovaní štandardných formátov .xls, .xlsx, zachováva presný formát a tvar tabuliek; možnosť vytvárania a editácie prezentácií formátov .ppt, .pptx, s možnosťou vkladania textového, grafického a multimediálneho obsahu vrátane ich editácie, podporou práce viacerých užívateľov na jednom dokumente súčasne; práce s neštruktúrovanými dokumentmi, vkladania obsahu s väzbou na zdrojový dokument, podpory verzionovania poznámok, podpory práce viacerých užívateľov na jednom dokumente súčasne, synchronizácie s mobilnými zariadeniami (PDA, telefóny);
možnosť práce s elektronickou poštou, plánovania času, manažmentu úloh, správy kontaktov, tímovej spolupráce, zobrazovania e-mailov vo forme komunikačného vlákna pre jednotlivé konverzácie, väzby na sociálne siete; možnosť vytvárania publikácií a marketingových materiálov, objektovo orientovanej práce, vyžitia on-line knižníc a vzorov, prepojenia údajov na databázy, hromadného rozosielania dokumentov, exportu do formátov PDF, XPS, JPG, PNG;
možnosť zberu dát od užívateľov s dôrazom na ich presnosť a kompletnosť, vytvárania formulárov z predpripravených šablón a s matematickými funkciami, prednastavenými hodnotami, formátovaním závislom od obsahu bez programovania, podpory štandardov XML, SOAP, XHTML, WCAG 2.0; možnosť podpory užívateľov pracujúcich v skupinách, zdieľania informácií a práce na projektových aktivitách v rozsahu od zdieľania dokumentov a kalendárov až po individuálne riešenia integrované s procesmi, podpora Group policy, terminálových služieb a cloudových služieb;
množstvo: 50 kusov
 2. Softvér na vytváranie, editáciu, spájanie a minimalizáciu PDF súborov
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Softvér je určený na vytváranie, editáciu, spájanie a minimalizáciu PDF súborov. Licencia je určená pre verejnú správu. Jazyková verzia: Slovenský jazyk; Desktopová aplikácia s trvalou licenciou; Softvér umožňuje: tvorbu a export súborov PDF na počítači, Priame úpravy textu a obrázkov s funkciou automatického zalomenia textu, vylepšené úpravy textu s odrážkami a číslovanými zoznamami, vylepšené skenovanie a prácu s obrázkami, Softvér umožňuje: ľahký prístup k súborom z rôznych zariadení pomocou Mobile Link, prepracované užívateľské rozhranie a nástroje s podporou dotykového ovládania,
Softvér umožňuje: konverziu papierových dokumentov na editovateľné súbory PDF, tvorbu prístupných dokumentov PDF, Funkciu pre predtlačovú prípravu a produkciu, ochranu dokumentov PDF, elektronické podpisovanie dokumentov, Softvér umožňuje: automatické vyplňovanie formulárov, štandardizáciu úloh s PDF súbormi pomocou Akcií, trvalé odstránenie citlivých informácií a vyčistenie súborov PDF, tvorba PDF Portfólií, Tvorba súborov PDF odpovedajúcim štandardom ISO;
1 Licencia povoľuje 2 inštalácie za predpokladu, že nepobežia súčasne (počítač a notebook). Podporované operačné systémy: Windows 7, 8, 10, s 32/64 bit architektúrou;
množstvo: 10 kusov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
licencie požadujeme nové, nepoužívané, priamo od výrobcu - nie refurbished, nie remarketed dodávateľ je povinný predložiť rozpočet položiek predmetu zákazky s určením názvov dodávaných licencií, ich výrobcov a ich jednotkových cien, vrátane ich špecifikácie na overenie splnenia zadania zákazky do 5 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy pokiaľ objednávateľ nepotvrdí (mailom alebo písomne) akceptovanie predloženého rozpisu položiek predmetu zákazky s ich špecifikáciou z dôvodu nesplnenia zadania zákazky, tak si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy
Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobku alebo výrobcu, verejný obstarávateľ v takomto prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré sa bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov ako sú uvedené v opise predmetu zákazky / zmluvy. Pokiaľ bude zistené porušenie licenčných práv zo strany dodávateľa v súvislosti s predmetom zmluvy, je to podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
na zakúpenie licencií musí byť uplatnená zľava platná pre sektor government splatnosť faktúr je stanovená na 30 dní odo dňa doručenia tovaru Záručná lehota je minimálne 24 mesiacov.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota licencie požadujeme nové, nepoužívané, priamo od výrobcu - nie refurbished, nie remarketed dodávateľ je povinný predložiť rozpočet položiek predmetu zákazky s určením názvov dodávaných licencií, ich výrobcov a ich jednotkových cien, vrátane ich špecifikácie na overenie splnenia zadania zákazky do 5 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy pokiaľ objednávateľ nepotvrdí (mailom alebo písomne) akceptovanie predloženého rozpisu položiek predmetu zákazky s ich špecifikáciou z dôvodu nesplnenia zadania zákazky, tak si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy
Navrhnutá hodnota Dodávateľ je povinný predložiť rozpočet položiek predmetu zákazky s určením názvov dodávaných licencií, ich výrobcov a ich jednotkových cien, vrátane ich špecifikácie na overenie splnenia zadania zákazky do 5 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy pokiaľ objednávateľ nepotvrdí (mailom alebo písomne) akceptovanie predloženého rozpisu položiek predmetu zákazky s ich špecifikáciou z dôvodu nesplnenia zadania zákazky, tak si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy

Používateľ si dovoľuje uviesť, že Opisný formulár vo formulácii ako bol zverejnený verejným obstarávateľom je v rozpore so Zákonom o verejnom obstarávaní ako aj s Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, nakoľko Opisný formulár v pôvodnom znení nie je vyplnený presne, nezohľadňuje všetky okolnosti dôležité pre plnenie Zmluvy a vypracovanie ponuky na daný predmet zákazky, nakoľko bezdôvodne svojou špecifikáciou vylučuje podanie ponuky osobou, ktorá zabezpečuje plnenie predmetu zákazky prostredníctvom dodania použitých licencií, ktoré sú z hľadiska funkčného použitia na plnenie predmetu zákazky rovnocenné licenciám novým – nepoužitým, bez akéhokoľvek obmedzenia ich využitia na účel, na ktorý sú určené pre ich používateľa. Používateľ považuje postup verejného obstarávateľa za diskriminačný, a teda rozporný s § 10 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní

Názov
Pôvodná hodnota Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobku alebo výrobcu, verejný obstarávateľ v takomto prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré sa bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov ako sú uvedené v opise predmetu zákazky / zmluvy. Pokiaľ bude zistené porušenie licenčných práv zo strany dodávateľa v súvislosti s predmetom zmluvy, je to podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Navrhnutá hodnota Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobku alebo výrobcu, verejný obstarávateľ v takomto prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré sa bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov ako sú uvedené v opise predmetu zákazky / zmluvy. Pokiaľ bude zistené porušenie právnej povinnosti zo strany dodávateľa v súvislosti s predmetom zmluvy, je to podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy.

Porušenie právnej povinnosti je širší pojem a okrem zmluvných povinností zahŕňa aj všetky zmluvné povinnosti a používa ho aj legislatíva (napr. § 420 Občianskeho zákonníka), je to teda aj presnejší výraz. Objednávateľ teda bude mať možnosť odstúpiť nielen od zmluvy s uchádzačmi ktorí porušili príslušné zmluvné povinnosti (pokiaľ tieto zmluvné povinnosti boli dojednané platne) odstúpiť aj od zmluvy s uchádzačmi, ktorí vo vzťahu k dodaným licenciám porušili zákonné predpisy autorského práva. Odstraňuje sa tak možná diskriminácia voči porušovateľom právnych predpisov oproti porušovateľom zmluvných povinností.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavná 73, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

12.10.2020 08:00 — 21.10.2020 15:00

1,00 celok

23 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.10.2020 09:04

08.10.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.10.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 422
 54
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.10.2020 10:38 - Vstupná ponuka 22 999,99 € Cena s DPH
08.10.2020 07:35 - Najvýhodnejšia ponuka 22 978,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS