• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.10.2020 08:22
  •    Predkladanie ponúk
    12.10.2020 08:18
  •    Ukončenie zákazky
    12.10.2020 10:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.10.2020 10:20

Detail zákazky Z202024594

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.10.2020 08:22
  •    Predkladanie ponúk
    12.10.2020 08:18
  •    Ukončenie zákazky
    12.10.2020 10:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.10.2020 10:20

Základné údaje

Z202024594

OF-221785

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5014317

Objednávateľ

00158569

Stredná odborná škola obchodu a služieb, Ul. 1. mája 1264, Púchov

Ul. 1. mája 1264, Púchov, 02001, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky materiál a potreby

Kancelársky materiál, papier, obaly, obálky, perá, zošity

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky materiál, potreby a papier
Funkcia
Kancelárske potreby pre administratívne práce
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Popisovač Centropen s tenkou špičkou , čierny č.2836 ks 40
Popisovač Centropen s tenkou špičkou, červený č.2836 ks 20
Popisovač Centropen s tenkou špičkou, zelený č.2836 ks 20
Popisovač Centropen hrubý okrúhly hrot, červený, č.8566 ks 20
Popisovač na ekologickú bielu tabuľu ,okrúhly hrot , č.8559, sada /4 farby whiteboard marker ks 20
Popisovač na ekologickú biel. tabuľu, okrúhly hrot ,č.8559, čierny ks 40
opravná korekčná páska-roler, s náplňou 5mmx12m ks 100
Ceruzka obyčajná č.2, čierna, grafitová, bez gumy ks 30
ceruzka automatická 0,5 mm ks 30
Orezávatko na ceruzky- plastové ks 30
Pero guličkové Solidly-náplň modrá, šírka stopy 0,5 mm ks 220
Pero gelové klikacie, červená náplň ks 60
Pero gelové klikacie, zelená náplň ks 60
Pero gelové klikacie, čierna náplň ks 60
Guma školská ks 30
Tuhé tyčinkové lepidlo 20g na rýchle a čisté lepenie papiera, nekvapká, nerozteká sa  a nekrčí lepený povrch ks 70
Zvýrazňovač - rôzne farby( oranžová, žltá,zelená,oranžová, modrá) ks 80
Pravítko školské 30 cm ks 10
Nožnice kancelárske 21 cm ks 15
Dierovač kancelársky na 20 listov ks 5
Dierovačka veľkokapacitná na predierovanie tenkých katalógov a brožúr, s aretáciou a posuvným pravítkom, celokovová, rozpätie dier 8 cm, kapacita dierovania60-70 listov ks 2
Zošívačka kancelárska s kovovým mechanizmom. Hĺbka zošívania 5 cm, kapacita 30 listov, vhodné spinky 24/6 ks 20
Zošívacie spony 24/6 mm, 2000 ks v balení bal. 50
Sponky kancelárske na spisy,32 mm, 75 ks v balení bal. 50
Sponky kancelárske na spisy, 50 mm,75 ks v balení bal. 5
Pripínačky na korkovú nástenku , farebná hlavička , 50ks v balení bal. 20
Obálka samolepiaca C4, biela ks 250
Obálka samolepiaca B6 do vlastných rúk, biela ks 1000
Obálka samolepiaca B6 s doručenkou, biela ks 1000
Obálka samolepiaca C5, biela ks 1000
Obálka samolepiaca C5 do vlastných rúk, biela ks 1000
Obálka samolepiaca C5 s doručenkou, biela ks 1000
Obálka samolepiaca, podlhovastá s okienkom 110x220 mm, biela ks 1000
Obálka -taška s x dnom ks 30
Tlačivo príjmový pokladničný doklad A6 samoprepis, 100listov v bloku blokov 50
Tlačivo výdavkový pokladničný doklad A6 samoprepis, 100listov v bloku blokov 20
Tlačivo potvrdenka s juxta blokov 50
Tlačivo dovolenka blokov 50
Kniha uzávierok elektr.registračnej pokladnice IGAZ890 ks 10
Žiadanka na prepravu 100listov, IGAZ109 ks 10
Záznam o prevádzke vozidla osob.dopravy blok 100listov, samoprepis ks 10
Pokladničná kniha priepisová, 2x50 listov,číslovaná, drevitý papier IGAZ033 ks 4
Kniha želaní a sťažností A4, IGAZ 084 biely papier 2x25 ks 4
Bónová kniha, IGAZ4063 ks 5
Zakladacia mapa s gumičkou papierová bez chlopní ks 100
Zakladacia mapa s gumičkou papierová s troma chlopňami ks 100
Zakladacia mapa papierová s troma chlopňami ks 100
Zakladacia mapa papierová bez chlopní ks 100
Rýchloviazač papierový A4, celý, nezávesný, gramáž 200g ks 100
Rýchloviazač papierový závesný A4, predná strana celá, gramáž 200g ks 200
Rýchloviazač plastový A4 s priehľadným vrchom ks 200
Zakladač s mechanizmom papierový (chrbát 5 cm) ks 10
Zakladač s mechanizmom (chrbát 5 cm) z vonkajšej strany potiahnutý umývateľnou polypropylénovou fóliou- farebný ks 20
Zakladač bez mechanizmu papierový (8 cm) ks 10
Zakladač A4 štvorkrúžkový 5 cm laminový povrch ks 15
Zakladacie-spisové dosky so šnúrkami A4-papierový, tvrdý obal, mramor ks 100
Papier farebná zmes A4,80g/m2, mix 10 výrazných farieb: zelená, modrá, červená... určený na kreslenie a kreatívne účely , do všetkých tlačiarní a kopíriek,  100 listov v balení balení 6
Kartón kresliaci A4 biely,180g/m2, kvalitný kartón na kreslenie, hladký povrch, (200 listov v balení ) ks 1100
Kartón kresliaci biely A3 ks 20
Papier xerox A3 biely 80g/m2 ( balenie 500ks) balíkov 5
Papier xerox A4 biely 200g/m2 colorcopy  ( balenie 250 ks) balíkov 20
Dvojhárok linajkový, balenie 250 ks balení 6
Zošit hrubé dosky A4 linajkový-200 listov, v šitej úprave ks 5
Zošit A5 linajkový , 564 ks 30
Zošit A4 linajkový, 464 ks 5
Poznámkový bloček lepiaci 75x75x  mm kombinácia rôznych farieb, 400 listov balíkov 70
Poznámkový bloček lepiaci 51x51 mm kombinácia rôznych farieb, 250 listov balíkov 30
Záložka samolepiaca 25x45 mm (plastová, popisovateľná, premiestniteľná) 50 ks v balení balíkov 20
Lepiaca páska priehľadná 19 mmx33m ks 60
Lepiaca páska priehľadná 48mmx66m ks 20
Lepiaca páska obojstranná 50mmx10 m ks 40
Lepiaca páska farebná 48 mmx66 m ( rôzne farby: červená, modrá, zelená) na označenie kartónov ks 20
Fólia laminovacia A4,80 mic., v balení 100ks balíkov 4
Fólia laminovacia A4,100mic.,v balení 100ks balíkov 1
Etikety (lepky) do klieští 22x12 biele -kotúčik ks 10
krieda školská farebná (12 farieb) ks 20
Ibico transparentná fólia, v balení 100ks balíkov 20
Krycia fólia koža (farba čierna), v balení100 ks balíkov 1
Chrbtová väzba 100 mm (farba čierna), v balení 100ks balíkov 1
Chrbtová väzba 8 mm (farba čierna), v balení  100 ks balíkov 1
Drôtený pohárik na ceruzky, guľatý v čiernej farbe priemer pohárika 8x10 cm ks 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vyloženia tovaru do skladu v mieste plnenia Púchov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dovoz tovaru je možný v pracovné dni, v čase 8,00-14,00 hod, dodávateľ je povinný oznámiť doručenie tovaru min.24 hod vopred
Dodávateľ doručí objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 7 dní od uzatvorenia zmluvy
V prípade neskoršieho zistenia vád dodaného tovaru, bude objednávateľ tieto vady reklamovať bezprostredne po ich zistení a požadovať náhradné plnenie do 5 prac. dní. Nevybavenie oprávnenej reklamácie v stanovenom termíne je považované za hrubé porušenie zmluvy.
Zmluva bude plnená na základe čiastkových objednávok, podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, počas platnosti zmluvy alebo do vyčerpania vysúťaženej ceny. Čiastkové objednávky budú dodávateľovi zasielané elektronicky (e-mailom).
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu Rámcovej dohody, alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmete Rámcovej dohody.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke ( napr.množstvo, druh tovaru) alebo nebude v súlade s Technickou špecifikáciou, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať.
Úhrada plnenia bude uskutočnená po dodaní tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkových cien, DPH a celkovej ceny s DPH na základe zmluvy.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Splatnosť faktúry 30 dní. Dodávateľ je oprávnený fakturovať vždy len skutočne dodaný predmet zmluvy a to po každej jednotlivej objednávke.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup , značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent -objednávateľ bude akceptovať ako ekvivalentný výrobok len tovar s rovnakou alebo vyššou kvalitou ako požadovaný výrobok.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodený tovar alebo tovar, ktorý nebude dodaný v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky uvedenej v zmluve. Takýto tovar objednávateľ nebude akceptovať a má právo odstúpiť od zmluvy. Následne objednávateľ vyhotoví negatívnu referenciu.
V prípade ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí je Dodávateľ povinný doručiť Objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie.
Uplatnenie reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba Objednávateľa uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal a odoslanie mailu na adresu Dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru.
Dodávateľ je oprávnený fakturovať len ten tovar, ktorý bol Objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý.
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša dodávateľ. Dodávateľ sa zaväzuje počas platnosti zmluvy bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 48 hodín od nahlásenia chyby listom alebo mailom Dodávateľovi.
Nedodržanie všeobecnej špecifikácie, funkčnej a technickej špecifikácie jednotlivých položiek a Osobitých požiadaviek predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

1.mája 1264, Púchov, Púchov, Trenčiansky, Slovenská republika

12

10 173,00 ks

2 220,10

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.10.2020 08:22

12.10.2020 08:18

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.10.2020 08:33

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 349
 80
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.10.2020 18:08 - Vstupná ponuka 2 196,00 € Cena s DPH
12.10.2020 07:38 - Najvýhodnejšia ponuka 2 195,37 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS