• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.10.2020 08:09
  •    Predkladanie ponúk
    08.10.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.10.2020 14:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.10.2020 15:00

Detail zákazky Z202024589

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.10.2020 08:09
  •    Predkladanie ponúk
    08.10.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.10.2020 14:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.10.2020 15:00

Základné údaje

Z202024589

OF-222430

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5010303

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

31680259

ITES Vranov, s. r. o.

Čemernianska 137, Vranov nad Topľou, 09303, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Digestory

odsávanie, digestor, ventilátor

  • 38430000-8 - Prístroje na detekciu a rozbory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Digestory
Funkcia
vybavenie pracoviska
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Digestor DSL-12.00 LL B alebo ekvivalent ks 2
rozmery - šírka mm 1245 1250
rozmery - hĺbka mm 925 930
rozmery - výška mm 2495 2500
2. Ventilátor potrubový s možnosťou nastavenia troch pozícií ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
typ laminátový digestor
otváravé čelné sklo áno
vnútro vyložené laminátom s kompozitnou konštrukciou, šparované epoxidovu zmesou
pracovná plocha s veľkoplošnou keramikou o hrúbke 8mm, s zvýšenou keramickou hranou
zadná časť vľavo keramická výlevka o rozmere300x150mm, plastový sifón
predný panel 2x zásuvka 230V, ovládanie motora a otáčok , , 2x prívod studenej vody ovládaný na prednom panely
bočné steny z jedného kusa
kovová podstava rozoberateľná, z ocele, epoxidový náter
skrinka na chemikálie z vnútra vyložená anvidurom
v zadnej časti odťah spodnej skrinky napojený až do hlavného potrubia odsávania nie do pracovného priestoru digestora áno
skrinka -  posuvné dvierka nie otvárateľné áno
čelné sklo posúvateľné manuálne, napojené na jedno závažie v zadnej časti digestora, lanko oplastované
čelné sklo rozdelené na 2 časti posúvateľné do boku v ráme.
osvetlenie digestora na kovovej konštrukcii uložené mimo pracovný priestor digestora
ovládanie osvetlenia a zásuviek z dotykového displeja na bočnom panely
senzor otvoreného okna nad 500mm, ktoré hlási zvukovým signálom áno
prietokové čidlo vzduchu napojené do centrálnej jednotky digestora, reálny prietok vzduchu je zobrazený na displeji na bočnom prednom panely áno
zníženie prietoku vzduchu upozornenie zvukovým signálom
výpadok prúdu upozornenie zvukovým signálom, možnosť ukončenia práce / ovládanie digestora  napojené na vstavanú batériu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia montáže, napojenia na prívod vody a odpadu, napojenia odsávania a odstránenia odpadov.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar v originálnom obale.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy
V cene sú zahrnuté všetky náklady na riadne plnenie predmetu zmluvy vrátane všetkého spotrebovaného materiálu.
Požaduje sa dodanie a montáž v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 15,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 2 pracovné dni vopred.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Požaduje sa predložiť doklady preukazujúce splnenie predmetu zákazky: záručné listy a návody na obsluhu v slovenskom jazyku, certifikáty a atesty, doklad o uložení odpadu na skládku a ostatné doklady súvisiace so zákazkou.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za dodržiavanie právnych predpisov vzťahujúcich sa na bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci a ochranu životného prostredia u svojich zamestnancov (a u zamestnancov svojich dodávateľov alebo subdodávateľov).
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať práce a dodávky v prípade výskytu aj drobných vád a nedorobkov až do momentu ich riadneho odstránenia.
Záručná doba je minimálne 24 mesiacov.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku, označenie dodávateľa a objednávateľa, adresu, sídlo, číslo zmluvy, číslo faktúry, deň vystavenia a deň splatnosti faktúry (30 dní), označenie peňažného ústavu a číslo účtu v tvare IBAN, na ktorý sa má fakturovaná suma platiť, označenie predmetu zmluvy, IČO, DIČ, odtlačok pečiatky a podpis oprávnenej osoby.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

12.10.2020 08:00 — 30.11.2020 14:00

1,00 súbor

8 326,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.10.2020 08:09

08.10.2020 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.10.2020 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 234
 62
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.10.2020 16:16 - Vstupná ponuka 8 325,96 € Cena s DPH
07.10.2020 16:27 - Najvýhodnejšia ponuka 8 325,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS