• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.10.2020 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    08.10.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.10.2020 11:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.10.2020 11:30

Detail zákazky Z202024584

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.10.2020 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    08.10.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.10.2020 11:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.10.2020 11:30

Základné údaje

Z202024584

OF-221500

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5010295

Objednávateľ

31813861

Univerzitná nemocnica Bratislava

Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

46924388

ELTODO SK, a. s.

Mokráň záhon 4, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Analýza zhody stavu kybernetickej bezpečnosti s požiadavkami zákona,

Štúdia realizovateľnosti, poradenská služba, analýza, strategické prehodnotenie informačných systémov alebo technológie, analýza údajov, právna analýza

  • 71241000-9 - Štúdia realizovateľnosti, poradenská služba, analýza
  • 72222100-8 - Strategické prehodnotenie informačných systémov alebo technológie
  • 72316000-3 - Analýza údajov

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Analýza zhody stavu kybernetickej bezpečnosti s požiadavkami zákona
Funkcia
Vypracovaním rozdielovej analýzy zhody organizácie - namocníc objednávateľa s požiadavkami zákona č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len “zákon o kybernetickej bezpečnosti”) a návrh odporúčaní na dosiahnutie súladu v zmysle platnej legislatívy kybernetickej bezpečnosti a informačných technológií verejnej správy
V zmysle zákona o kybernetickej bezpečnosti, výsledná rozdielová analýza zhody musí obsahovať minimálne tieto kapitoly:
1. Overenie stavu zhody právnych opatrení v oblastiach
• definícia základnej služby
• stanovenia kritérií a rozsahu bezpečnostných opatrení
• personálnej bezpečnosti
• riadenia dodávateľských služieb, akvizície, vývoja a údržby informačných systémov
• Identifikácia opatrení v súvislosti so subjektmi „tretia strana“ ako ich definuje zákon o kybernetickej bezpečnosti
2. Overenie stavu zhody organizačných opatrení v oblastiach
• organizácie informačnej bezpečnosti
• riadenia aktív, hrozieb a rizík
• personálnej bezpečnosti
• riadenia dodávateľských služieb, akvizície, vývoja a údržby informačných systémov
• technických zraniteľností systémov a zariadení
• riadenia bezpečnosti sietí a informačných systémov
• riadenia prevádzky
• riadenia prístupov
• fyzickej bezpečnosti a bezpečnosti prostredia
3. Overenie stavu zhody technických opatrení v oblastiach
• Kryptografia
• Monitorovanie, testovanie bezpečnosti a bezpečnostný audit
• Bezpečnosť sietí a informačných systémov
• Riadenie privilegovaných prístupov (užívateľov)
4. Overenie stavu zhody procesných opatrení v oblastiach
• detekcie kybernetických bezpečnostných incidentov
• evidencie kybernetických bezpečnostných incidentov
• postupov riešenia a riešenie kybernetických bezpečnostných incidentov
• určenie kontaktnej osoby pre prijímanie a evidenciu hlásení
• riadenia kontinuity procesov
Rozdielová analýza zhody je vstupným dokumentom určujúcim konkrétne ďalšie kroky, ktoré je zo strany objednávateľanevyhnutné vykonať pre dosiahnutie zhody reálneho stavu úrovne kybernetickej bezpečnosti objednávateľa so zákonom o kybernetickej bezpečnosti.
Výstupom zadávaného predmetu zákazky bude rozdielová analýza zhody, t.j. súbor rozdielových zistení, stanovujúcich, do akej miery, a či vôbec sú súčasné bezpečnostné opatrenia objednávateľa v zhode s požiadavkami zákona o kybernetickej bezpečnosti.
Výstup bude obsahovať aj odporúčania, aké opatrenia (organizačné, procesné, technické), a v akom rozsahu je potrebné prijať, aby boli požiadavky zákona o kybernetickej bezpečnosti naplnené u objednávateľa.
Vypracovanie GAP rozdielovej analýzy zhody existujúceho stavu voči regulačným požiadavkám a návrh odporúčaní na dosiahnutie súladu zo zákonom o kybernetickej bezpečnosti.
Výstup musí obsahovať aj tabuľku s legislatívnymi požiadavkami, s identifikovaným súladom (v súlade / nevyhovuje / čiastočne v súlade), ako aj textovú časť popisujúcu aktuálny stav objednávateľa a nápravné opatrenia pre identifikované rozdiely s cieľom dosiahnutia súladu s platnou a účinnou legislatívou týkajúcou sa kybernetickej bezpečnosti.
Výsledný dokument, ktorým je rozdielová analýza zhody odovzdá dodávateľ zástupcovi objednávateľa:
• v dvoch vyhotoveniach v tlačenej forme,
• v elektronickej forme na šifrovanom USB kľúči.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri poskytovaní služieb a záväzok dodávateľa poskytnúť objednávateľovi služby za podmienok stanovených zmluvou a záväzok objednávateľa dodané služby prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu.
Službami , ktoré sú predmetom Plnenia (zmluvy) je vypracovanie rozdielovej analýzy zhody organizácie - namocníc objednávateľa s požiadavkami zákona č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len “zákon o kybernetickej bezpečnosti”) a návrh odporúčaní na dosiahnutie súladu v zmysle platnej legislatívy kybernetickej bezpečnosti a informačných technológií verejnej správy
Dodávateľ musí mať skúsenosti a byť spôsobilý k dodaniu predmetu Plnenia. Skúsenosti a spôsobilosť s plnením predmetu zákazky musí preukázať predložením platného certifikátu Auditora kybernetickej bezpečnosti podľa zákona č. 69/2018 Z.z. o kybernetickej bezpečnosti v znení neskorších predpisov.
Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo objednávateľa a termín plnenia je najneskoršie do 60 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Neoddeliteľnou súčasťou dodávky je bezplatná súčinnosť dodávateľa pri aplikácii záverov vyplývajúcich z rozdielovej analýzy a návrhu odporúčaní.
Cena za Plnenie je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán.
V dohodnutej cene za predmet Plnenia sú zahrnuté všetky náklady súvisiace s dodaním predmetu zákazky, vrátane nevyhnutnej súčinnosti dodávateľa pri plnením záverov analýzy a návrhov odporúčaní. Cena je uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať Plnenie neúplné alebo vadné. V prípade, keď na základe kontroly zistí nezrovnalosti – zrejmé nedostatky, neúplnosť alebo zrejmé vady Plnenia, resp. ich nesúlad s požiadavkami, plnenie neprevezme  a Dodávateľ je povinný zrejmé nedostatky, neúplnosti alebo vady odstrániť a to najneskôr v lehote do 7 dní  od uplatnenej reklamácie.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po ukončení Plnenia a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ najneskoršie do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží objednávateľovi:
a) doklady a dokumenty nevyhnutné na preukázanie skúsenosti a spôsobilosti k predmetu Plnenia,
b) podrobný opis predmetu zákazky, z ktorého musí byť zrejmé plnenie a spôsob plnenia všetkých požiadaviek objednávateľa,
c) podrobný položkový rozpočet
d) vyhlásenie dodávateľa, že informácie a skutočnosti o ktorých sa dozvedel alebo získal od objednávateľa priplnenií predmetu zákazky nebudú poskytnuté tretej osobe a yvkoná príslušné opatrenia, aby nedošlo k ich nežiadúcemu úniku a prípadnému zneužitiu.
Dodávateľ nie je oprávnený sprístupniť akékoľvek informácie o ktorých sa pri plnení predmetu zákazky dozvedel alebo mu boli sprístupnené/odovzdané objednávateľom tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa a musí byť s nimi nakladané v súlade so zákonom o ochrane utajovaných skutočností, vrátane znášania príslušných sankcií.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v  znení neskorších predpisov neplatný.
Za nedodržiavanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa na predmet zákazky uvedenej v tejto zmluve sa bude považovať na podstatné porušenie zmluvných povinností a Objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy a vystavenie negatívnej referencie dodávateľovi.
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky.
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v obchodných podmienkach Elektronického trhoviska, resp. výpoveďou s výpovednou lehotou 14 dní. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania systémo EKS a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota Dodávateľ musí mať skúsenosti a byť spôsobilý k dodaniu predmetu Plnenia. Skúsenosti a spôsobilosť s plnením predmetu zákazky musí preukázať predložením platného certifikátu Auditora kybernetickej bezpečnosti podľa zákona č. 69/2018 Z.z. o kybernetickej bezpečnosti v znení neskorších predpisov.
Navrhnutá hodnota Rozpor

Auditor kybernetickej bezpečnosti je nezávislá osoba, ktorá vstupuje do procesu posudzovania zhody v zmysle zákona 69/2018 a nie do fázy vypracovania rozdielovej analýzy a následneho procesu zosúlaďovania s uvedeným zákonom. Spôsobilosť, odborné schopnosti, vedomosti je možné dostatočne preukázať ziskanými medzinárodnými certifikátmi CISM, CISA, CISSP, CRISC a mnohými ďalšími, ktoré pokrývajú oveľa väčší rozsah vedomostí aj praktických skúseností než sú požadované zákonom 69/2018 aj vyhláškou 164/2018. Spôsobilosť je možné tiež preukázať aj praktickými skúsenosťami z reálnej praxe (napr. na pozícií manažéra informačnej bezpečnosti, riadením a zavádzaním programu kybernetickej bezpečnosti atď.), prípadne referenciami uvedenými v životopise. Uvedenú požiadavku považujeme za diskriminačnú, aj vzhľadom na stále nízky počet certifkovaných auditorov (cca iba 16).

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pažítková 4, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

15.10.2020 00:00 — 15.12.2020 23:59

1,00 súbor

14 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

05.10.2020 08:02

08.10.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.10.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 719
 155
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.10.2020 21:41 - Vstupná ponuka 9 900,00 € Cena bez DPH
05.10.2020 21:41 - Najvýhodnejšia ponuka 9 900,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS