• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.10.2020 14:49
  •    Predkladanie ponúk
    08.10.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.10.2020 12:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.10.2020 12:55

Detail zákazky Z202024425

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.10.2020 14:49
  •    Predkladanie ponúk
    08.10.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.10.2020 12:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.10.2020 12:55

Základné údaje

Z202024425

OF-222457

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5010281

Objednávateľ

00632481

Centrum sociálnych služieb Fantázia

Belanského 12/8, Kysucké Nové Mesto, 02401, SVK

Dodávateľ

31570895

PHARMACOPOLA s.r.o.

Svätokrížske námestie 11, Žiar nad Hronom, 96501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Jednorazové rukavice

nitrilové rukavice

  • 33000000-0 - Zdravotnícke vybavenie, farmaceutický materiál a výrobky osobnej starostlivosti
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jednorazové rukavice, Nitril
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jednorazové rukavice Nitril, balené po 200 ks veľkosť M balenie 100
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Tovar požadujeme dodať jednorazovo.
Kvalitné jednorazové nitrilové rukavice, obojručné - univerzálny tvar, ktorý sedí na pravú i na ľavú ruku. Elastické, odolné voči roztrhnutiu a zároveň tenké pre zachovanie citu v rukách. S hladkým povrchom a zrolovanou manžetou. CE trieda 1. Zodpovedajú štandardom EN 455-1,2,3,4*; EN 374-1,2,3,4,5; EN 420; EN 455 ako aj ISO 9001. Vyššia pevnosť a pružnosť v ťahu, určené pre vysoko infekčné prostredie, materiál: nitril, farba podľa dostupnosti u dodávateľa
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodanie tovaru v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7:00 do 10:00 hod.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, žiadame uvádzať ceny s DPH
Kupujúci si vyhradzuje právo na odmietnutie dodávky tovaru, ktorý bude neúplný a nekvalitný. V prípade nedodanie tovaru predávajúcim v dohodnutej dodacej lehote, vzniká kupujúcemu právo účtovať predávajúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,02% z kúpnej ceny nedodaného tovaru, za každý aj začatý deň omeškania.
Predávajúci zodpovedá za to, že tovar bude spôsobilý k zmluvnému účelu a že počas záručnej doby bude mať dohodnutú kvalitu a vlastnosti. Tovar musí byť dodaný minimálne s 2/3 dobou spotreby. (Nesmie byť po exspirácii). Kupujúci prípadné reklamácie, vady tovaru, uplatní bezodkladne po ich zistení telefonicky prípadne osobne do rúk oprávneného zástupcu predávajúceho. Reklamácia bude u dodávateľa vybavená ihneď - obratom. Reklamovaný tovar sa vymení bezplatne, a to dodaním náhradného tovaru za vadný tovar alebo dodaním chýbajúceho tovaru.
Porušenie ľubovoľnej uvedenej požiadavky  sa považuje za hrubé porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na vypovedanie zmluvného vzťahu, spolu s vystavením negatívnej referencie dodávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Belanského 12/8, Kysucké Nové Mesto, Kysucké Nové Mesto, Žilinský, Slovenská republika

13.10.2020 15:47 — 30.10.2020 15:47

1,00 ks

2 320,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.10.2020 14:49

08.10.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.10.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 238
 14
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.10.2020 09:11 - Vstupná ponuka 2 319,60 € Cena s DPH
08.10.2020 11:53 - Najvýhodnejšia ponuka 2 317,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS