• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.10.2020 13:42
  •    Predkladanie ponúk
    07.10.2020 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    07.10.2020 10:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.10.2020 10:35

Detail zákazky Z202024407

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.10.2020 13:42
  •    Predkladanie ponúk
    07.10.2020 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    07.10.2020 10:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.10.2020 10:35

Základné údaje

Z202024407

OF-222404

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5007818

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

35708816

EMIS s.r.o.

Ulica Jána Hollého 8479/5, Trnava, 91701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Údržba software ESID System GIS CC

ESID

  • 72261000-2 - Softvérové podporné služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Údržba software ESID
Funkcia
Predmetom zadávania zákazky je výber dodávateľa služby softvérovej podpory po záručnej dobe pre softvér Údržba software ESID System GIS CC, ktorý je v používaní verejného obstarávateľa ako objednávateľa /ďalej len "objednávateľ"/ na dobu 12 mesiacov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Údržba software ESID System GIS CC ks 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Softvérová podpora bude spočívať - v dodávaní aktuálnych verzií jednotlivých softvérových produktov (po ich vyhotovení)
Softvérová podpora bude spočívať - v odstraňovaní závad v súčinnosti a v súlade s koncepciou výrobcu softvéru (opravou alebo prepracovaním závad, výmenou softvéru a doplnkových materiálov)
Softvérová podpora bude vyžadovaná - prostredníctvom telefonického alebo emailového kontaktu počas pracovných dní (pondelok -piatok) od 8.00 do 16.00 hod.
Dodanie služby bude realizované - elektronicky, súčasne budú dodané aktuálne verzie produktu - informácie o nových verziách, licenčných kľúčoch a pod. budú zasielané elektronicky (e-mailom) na adresu zodpovednej osoby objednávateľa
Softvérová podpora nezahŕňa nasledujúce výkony - softvérová podpora na softvér, pri ktorom došlo k poškodeniu formou zneužitia alebo nevhodného použitia, atď. - softvérová podpora na softvér, ktorý nezodpovedá špecifikáciám výrobcu softvéru
Softvérová podpora nezahŕňa nasledujúce výkony - poskytnuté servisné výkony, ktoré súvisia s väzbou na rozhranie iných produktov, nedodaných dodávateľom softvéru alebo súvisia s hardvérom, ktorý nebol schválený dodávateľom
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Služby a tovary poskytované dodávateľom musia zodpovedať príslušným normám a predpisom platným na území SR.
Miesto dodania predmetu zmluvy je sídlo objednávateľa. Informácie o nových verziách, licenčných kľúčoch a pod. budú zasielané elektronicky (e-mailom alebo inou formou komunikácie) na adresu zodpovednej osoby objednávateľa.
Požaduje sa predložiť do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy kópiu dokumentu preukazujúceho, že dodávateľ je oprávnený na dodanie predmetu zmluvy na území SR. Dodávateľ preukáže túto spôsobilosť kópiou certifikátu výrobcu softvéru alebo certifikátu distribútora softvéru, alebo kópiou vyhlásenia výrobcu softvéru alebo oprávneného distribútora softvéru resp. predložením iného dokladu od výrobcu softvéru alebo distribútora softvéru, z ktorého bude vyplývať oprávnenie dodávateľa dodávať predmet zmluvy.
Požaduje sa predložiť do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy kópiu dokumentu preukazujúceho, že dodávateľ je oprávnený dodávať produkty Hexagon Geospatial (ktoré sú prepojené s ESID System GIS CC) na území SR. Dodávateľ preukáže túto spôsobilosť kópiou certifikátu výrobcu softvéru alebo certifikátu distribútora softvéru, alebo kópiou vyhlásenia výrobcu softvéru alebo oprávneného distribútora softvéru resp. predložením iného dokladu od výrobcu softvéru alebo distribútora softvéru, z ktorého bude vyplývať oprávnenie dodávateľa dodávať predmet zmluvy.
Úspešný uchádzač ako dodávateľ (ďalej len "dodávateľ") je povinný do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek predmetu zmluvy podľa technickej špecifikácie v zložení: jednotkové ceny v EUR bez DPH, celková cena v EUR bez DPH, sadzba DPH, celková cena v EUR s DPH.
S aktualizovaným rozpočtom je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných parametrov. Ak daná špecifikácie nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní predložiť špecifikáciu, ktorá bude požiadavky spĺňať. Ak ani táto špecifikácia nebude zodpovedať zadanej špecifikácii, vyhradzujeme si právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť.
Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní (pondelok - piatok) odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty: - preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo; - nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Objednávateľ zašle dodávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby objednávateľa, kontaktný e-mail a kontaktný telefón zodpovedného za plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných dní (pondelok -piatok) od uzatvorenia zmluvy.
Dodávateľ je povinný pre potreby plnenia zmluvy zaslať objednávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby, kontaktný e-mail a kontaktný telefón do 7 dní od uzatvorenia zmluvy.
Vlastná platba bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku na základe vystavenej faktúry za celé plnenie na začiatku trvania zmluvy.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy ako aj osobitných požiadaviek na plnenie je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

12.10.2020 06:30 — 11.10.2021 17:00

12,00 ks

132 190,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.10.2020 13:42

07.10.2020 09:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.10.2020 10:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 446
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.10.2020 14:18 - Vstupná ponuka 132 190,00 € Cena bez DPH
07.10.2020 07:58 - Najvýhodnejšia ponuka 132 189,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS