• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.10.2020 09:22
  •    Predkladanie ponúk
    07.10.2020 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.10.2020 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.10.2020 15:50

Detail zákazky Z202024342

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.10.2020 09:22
  •    Predkladanie ponúk
    07.10.2020 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.10.2020 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.10.2020 15:50

Základné údaje

Z202024342

OF-222262

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5007754

Objednávateľ

30844789

Národná banka Slovenska

Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK

Dodávateľ

35704977

PREFIS a.s.

Vajnorská 100/A, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Predĺženie služieb aktualizácie pre serverové licencie a používateľské licencie systému Wallstreet Suite

aktualizácia, podpora

  • 72000000-5 - Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predĺženie služieb aktualizácie pre serverové licencie a používateľské licencie systému Wallstreet Suite
Funkcia
Predĺženie služieb aktualizácie pre serverové licencie a používateľské licencie systému Wallstreet Suite v užívaní verejného obstarávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Predĺženie služieb aktualizácie pre serverové licencie produkčné prostredie systému Wallstreet Suite od 10.10.2020 do 24.04.2022 ks 1
2. Predĺženie služieb aktualizácie pre serverové licencie záložné backup prostredie systému Wallstreet Suite od 10.10.2020 do 24.04.2022 ks 1
3. Predĺženie služieb aktualizácie pre serverové licencie vývojových/testovacích prostredí systému Wallstreet Suite od 10.10.2020 do 24.04.2022 ks 5
4. Predĺženie služieb aktualizácie pre používateľské licencie systému Wallstreet Suite od 10.10.2020 do 24.04.2022 ks 49
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu tak, aby zahŕňala všetky a akékoľvek náklady spojené s plnením zmluvy.
2. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť štatutárnym zástupcom podpísaný podrobný aktualizovaný rozpočet v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy minimálne v rozsahu: typové označenie, výrobca, lehota poskytovania služby s uvedením jednotkových cien.
3. Dodávateľ vyhlasuje, že je Certifikovaným partnerom spoločnosti Wallstreet Systems pre Slovenskú republiku. Dodávateľ predloží platný doklad vystavený spoločnosťou Wallstreet Systems na vyžiadanie objednávateľom, do piatich dní odo dňa doručenia žiadosti objednávateľa.
4. Dodávateľ, ktorý uvedie na faktúre daň, sa zaväzuje, že odvedie daň správcovi dane v lehote ustanovenej v § 78 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade nesplnenia tejto povinnosti voči správcovi dane a následného núteného ručenia objednávateľom za túto DPH, sa dodávateľ zaväzuje z titulu náhrady škody uhradiť objednávateľovi túto DPH v plnej výške do 10 dní od doručenia jej vyúčtovania dodávateľovi.
5. Objednávateľ a dodávateľ sa v súlade s 2. časťou čl. XI bodom 11.1 Obchodných podmienok elektronického trhoviska (verzia 3.6 účinná odo dňa 01.07.2019) dohodli na fakturácii služieb aktualizácie pre rok 2020 nasledovne: Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru najskôr k dátumu 10.10.2020 s lehotou splatnosti 14 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
6. Objednávateľ a dodávateľ sa v súlade s 2. časťou čl. XI bodom 11.1 Obchodných podmienok elektronického trhoviska (verzia 3.6 účinná odo dňa 01.07.2019) dohodli na fakturácii služieb aktualizácie pre nasledujúce roky nasledovne: Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru najneskôr do 7.-ho kalendárneho dňa v roku, ktorého sa platba týka s lehotou splatnosti 14 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
7. Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
8. Porušenie akejkoľvek z povinností dodávateľa uvedených v bodoch č.: 1, 2, 3, 4, 5, 6 alebo 7 osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Imricha Karvaša 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

10.10.2020 09:00 — 24.04.2022 23:59

1,00 predmet zákazky ako celok

72 660,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.10.2020 09:22

07.10.2020 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.10.2020 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 394
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.10.2020 12:25 - Vstupná ponuka 72 403,98 € Cena bez DPH
05.10.2020 12:25 - Najvýhodnejšia ponuka 72 403,98 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS