00397482
Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 2, Nitra, 94976, SVK
47484128
nabbi, s.r.o.
Podbiel 61, Podbiel, 02742, SVK
Kancelárska stolička otočná so synchrónnou mechanikou.
kancelárska stolička, kancelárske kreslo
Tovar, Služba
|
1. Kancelárska stolička otočná so synchrónnou mechanikou- 1 kus
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Kancelárska stolička otočná so synchrónnou mechanikou |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Celková výška | cm | 113 | 122 | |
| Výska sedadla | cm | 44 | 53 | |
| Hĺbka sedadla | cm | 48,5 | ||
| Šírka sedadla | cm | 50 | ||
| Nosnosť | kg | 120 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| referenčný produkt | Pohodlné kancelárske kreslo MIRI |
| Farba čalúnenia | čierna |
| Materiál | látka + sieťovina |
| Typ mechaniky | synchrónna mechanika s aretáciou s nastavením sily protiváhy |
| Čalúnenie sedadla stoličky | Čalúnený sedák do látky Mash |
| Podpierky rúk | Výškovo nastaviteľné |
| Kolesá | univerzálne pre všetky typy podláh |
| Kríž | plastový s piatimi kolieskami |
| Opierka hlavy, nastaviteľná hore/dole | nie |
| Bedrová opierka pre podporu bedrovej oblasti sediaceho | áno |
| Podľa priloženej fotografie tovaru – kancelárskej stoličky vo formáte jpg | áno |
| Referenčný produkt | Kancelárska stolička SANDER |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Vrátane inštalácie na mieste plnenia, prípadne dodané v zmontovanom stave. Súčasťou je vynesenie tovaru do určenej miestnosti na mieste plnenia. |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky do 7 dní od uzavretia zmluvy |
| Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy |
| Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii |
| Dodávateľ dodá objednávateľovi tovar v pracovných dňoch od 8.00 hod. do 14.00 hod. |
| Dodanie tovaru so záručným listom, záruka v trvaní min. 24 mesiacov |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
| Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy obchodné meno, adresu, IČO, DIČ, DPH, špecifikáciu a vyobrazenie. Plnenie zmluvy môže nastať až po vzájomnom odsúhlasení technických parametrov ponúknutých výrobkov |
Trieda Andreja Hlinku 609/2 ,,S,, Pavilon-SPU Nitra, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
13.10.2020 10:00 — 16.10.2020 14:00
1,00 ks
91,90
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.10.2020 13:38
06.10.2020 13:40
06.10.2020 13:55
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 05.10.2020 18:41 - Vstupná ponuka | 91,90 | € | Cena s DPH |
| 06.10.2020 10:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 91,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: