• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.10.2020 13:32
  •    Predkladanie ponúk
    06.10.2020 13:40
  •    Ukončenie zákazky
    06.10.2020 14:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.10.2020 14:30

Detail zákazky Z202024261

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.10.2020 13:32
  •    Predkladanie ponúk
    06.10.2020 13:40
  •    Ukončenie zákazky
    06.10.2020 14:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.10.2020 14:30

Základné údaje

Z202024261

OF-221402

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5005766

Objednávateľ

00397482

Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 2, Nitra, 94976, SVK

Dodávateľ

44494254

BEBA plus s.r.o.

Gen. Svobodu 1976/25, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pohodlné kancelárske kreslo, mikrovlákno, červená, modrá, zelená, sivá farba

Kancelársky nábytok, kancelárske kreslo

  • 39113100-8 - Kreslá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske kreslo- 8 kusov
Funkcia
Kancelárske otočné kreslo do kancelárie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nosnosť kd 120
Celková výška cm 69
Hĺbka sedadla cm 60
Šírka cm 74
Výška sedu cm 39
Šírka sedadla cm 42
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
• Elegantné kancelárske kreslo ,• reprezentátivný vzhľad, praktický poťah z mikrovlákna ,• farebné prevedenie – 2x červená, 2x tmavosivá, 2x zelená, 2x modrá ,• hmotnosť 20 kg ,• sedák: komfortný sedací vankúš,• operadlo: pohodlný sklon pre príjemné posedenie ,• zaoblené bočné podrúčky a operadlo ,• nohy: bukové drevo, farebné prevedenie – svetlý buk ,• veľkostne vhodné do každej miestnosti,• dodávané v čiastočnom demonte (demontované nohy) ,• material odolný proti oderu,
referenčný produkt Pohodlné kancelárske kreslo MIRI
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia, prípadne dodané v zmontovanom stave. Súčasťou je vynesenie tovaru do určenej miestnosti na mieste plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii
Dodávateľ dodá objednávateľovi tovar v pracovných dňoch od 8.00 hod. do 14.00 hod.
Dodanie tovaru so záručným listom, záruka v trvaní min. 24 mesiacov
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy obchodné meno, adresu, IČO, DIČ, DPH, špecifikáciu a vyobrazenie. Plnenie zmluvy môže nastať až po vzájomnom odsúhlasení technických parametrov ponúknutých výrobkov

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trieda Andreja Hlinku 609/2 ,,S,, Pavilon-SPU Nitra, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

13.10.2020 10:00 — 16.10.2020 12:00

8,00 ks

720,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.10.2020 13:32

06.10.2020 13:40

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.10.2020 13:55

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 258
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.10.2020 18:34 - Vstupná ponuka 720,00 € Cena s DPH
06.10.2020 10:50 - Najvýhodnejšia ponuka 719,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS