• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.10.2020 14:23
  •    Predkladanie ponúk
    06.10.2020 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.10.2020 08:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.10.2020 09:05

Detail zákazky Z202024186

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.10.2020 14:23
  •    Predkladanie ponúk
    06.10.2020 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.10.2020 08:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.10.2020 09:05

Základné údaje

Z202024186

OF-222174

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5005786

Objednávateľ

738298

Ústav na výkon trestu odňatia slobody Želiezovce

Veľký Dvor 12, Želiezovce, 93701, SVK

Dodávateľ

46660437

GASTROTECHNIKA, s.r.o.

Slovenská 93, Košice, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Chladnička profesionálna pre gastronómiu

Chladnička profesionálna pre gastronómiu

  • 42513000-5 - Chladiace a mraziace zariadenia
  • 39711130-9 - Chladničky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Chladnička profesionálna pre gastronómiu (NORDline TN 1400 alebo ekvivalent)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Objem: L 1 320
príkon: V 230
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmer maximálny: 1420 x 800 x 2030 mm (š x h x v)
vnútorný rozmer /odporúčaný/: 1300 x 670 x 1510 mm (š x h x v)
chladenie: ventilátorové
prevádzková teplota: -2°C / +8 °C
digitálny termostat: áno
uzamykateľné dvere/zámok: áno
dvojkrídlové uzamykateľné nepriehľadné dvere: áno
nastaviteľné nerezové nožičky: áno
nahraditeľné magnetické gumené tesnenie: áno
funkcia automatického rozmrazovania: áno
prevedenie: nerezové
Vnútorný rozmer: GN2/1
Príslušenstvo: min. 6 x GN 2/1 rošty
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje po odsúhlasení Vlastného návrhu plnenia zákazky do 2 pracovných dní predložiť návrh predmetu zmluvy min. v rozsahu: jednotková cena bez DPH, výška DPH a celková suma bez DPH aj s DPH, typ, výrobca, opis technických parametrov alebo prospekt (fotografia tovaru).
Predmet zákazky musí byť dodaný v zmluvne dohodnutom množstve a s požadovanými vlastnosťami, v bezchybnom stave, nový, s návodom na používanie a údržbu.
Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 07:00 h do 14:00 h. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania minimálne jeden pracovný deň vopred, a to čase 07:00 h do 15:00 h.
V prípade, že dodávateľ neoznámi termín dodávky, objednávateľ nie je povinný prevziať dodávku v deň doručenia, ale až v nasledujúci pracovný deň. Náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v tejto špecifikácii. V prípade dodania nevhodného tovaru (resp. tovaru, ktorý nespĺňa vyššie uvedené kritériá) po jeho prekontrolovaní bude mať objednávateľ možnosť tovar vrátiť dodávateľovi alebo vymeniť za požadovaný tovar na náklady dodávateľa.
Servisná odpoveď zabezpečená max. do dvoch pracovných dní od nahlásenia poruchy v rámci záručnej doby.
Zmluvná cena zahŕňa dopravné náklady vrátane doručenia na miesto plnenia a iné súvisiace náklady.
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 a) /porušenie zmluvy podstatným spôsobom/. - ponúkaný tovar nebude s požadovanými respektíve lepšími parametrami ako požadoval, - pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky, - dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH /dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00/.
V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelená negatívna referencia v prostredí EKS.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Veľký Dvor č. 12, 937 01 Želiezovce, Želiezovce, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

28.10.2020 08:00 — 30.10.2020 14:00

1,00 ks

2 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.10.2020 14:23

06.10.2020 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.10.2020 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 484
 23
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.10.2020 17:06 - Vstupná ponuka 1 980,00 € Cena s DPH
02.10.2020 09:02 - Najvýhodnejšia ponuka 1 920,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS