30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
47558601
KLIMÍK SK, s.r.o.
Bitarová 170, Žilina, 01004, SVK
Radiátor ústredného kúrenia
Radiátor ústredného kúrenia, Teleso vykurovacie panelové 600 x 1200
Tovar, Služba
|
1. Radiátor ústredného kúrenia
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Vykurovanie interiéru |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Radiator ÚK 600 x 1200 | ks | 26 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| farba: | biela |
| typ: | Korado Radik Klasik K21 dva panely |
| objem : | 6,96 l |
| váha : | 36,6 kg |
| hrúbka : | 66 mm |
| dĺžka : | 1200 mm |
| výkon pre teplotný spád | 75/65/20 |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
| Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru a na požiadanie objednávateľa aj vzorky tovaru s dokladmi o splnení špecifikácie. Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie špecifikácie. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí, v ktorom je vystavený objednávkový formulár. |
| Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním. |
| Požaduje sa, aby faktúra/faktúry neboli doručené objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy, ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. |
| Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
| Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
| V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo Zmluvy a/alebo ktorékoľvek zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy, následne dodávateľa ohodnotí negatívnou referenciou a vylúči tohto dodávateľa v opakovanom zadávaní zákazky. |
| Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka. |
| Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý tovar. |
| V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list. |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Jilemnického 6, Martin, Stredisko prevádzky objektov, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
12.10.2020 08:00 — 16.10.2020 13:00
1,00 jeden celok
3 302,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.10.2020 08:10
06.10.2020 13:00
06.10.2020 13:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 01.10.2020 08:25 - Vstupná ponuka | 3 301,01 | € | Cena s DPH |
| 06.10.2020 12:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 199,20 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: