• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.09.2020 16:42
  •    Predkladanie ponúk
    05.10.2020 13:34
  •    Ukončenie zákazky
    05.10.2020 14:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.10.2020 14:35

Detail zákazky Z202024145

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.09.2020 16:42
  •    Predkladanie ponúk
    05.10.2020 13:34
  •    Ukončenie zákazky
    05.10.2020 14:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.10.2020 14:35

Základné údaje

Z202024145

OF-222249

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5003447

Objednávateľ

00691798

Domov pre seniorov

Mierová 88, Stará Ľubovňa, 06401, SVK

Dodávateľ

31347827

Lohmann & Rauscher, s.r.o.

Jarošova 1, Bratislava, 83103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup nitrilových a vinylových rukavíc

Pracovné rukavice, nitril, vinyl

  • 18424300-0 - Jednorazové rukavice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup nitrilových a vinylových rukavíc
Funkcia
Táto Zmluva sa uzatvára, ako výsledok verejného obstarávania v súlade s § 117 a § 56 zákona č. 343/2015 Z.z. O verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších predpisov s názvom: „Nákup nitrilových a vinylových rukavíc“  . Na základe výsledku verejného obstarávania sa z úspešného uchádzača stal dodávateľ. Predmet zákazky bol obstarávaný podľa § 117 a postupom podľa § 109 až 111 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Nitrilové a vinylové rukavice pre zamestnancov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Rukavice nitrilové, bez púdru, modré veľkosť  XS ks 800
2. Rukavice nitrilové, bez púdru, modré veľkosť  S ks 9000
3. Rukavice nitrilové, bez púdru, modré veľkosť M ks 30200
4. Rukavice nitrilové, bez púdru, modré veľkosť L ks 4200
5. Rukavice vinylové, bez púdru, veľkosť L ks 800
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Špecifikácia všetkých nitrilových rukavíc pevný a pružný strečový nitril; bez púdru; modrej farby
Špecifikácia všetkých rukavíc spĺňajú normu pre zdravotníctvo
Špecifikácia všetkých rukavíc testované podľa smernice zdravotníctva
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Celková cena bude za celú dodávku vrátane dopravy na miesto plnenia. Pri tejto zmluve budú dve dodávky, t.z., že aj celková cena bude vrátane dopravy týchto dvoch dodávok.
Tovar, ktorý je predmetom Zmluvy bude objednávateľovi dodaný v dvoch dodávkach. Prvý termín dodávky je max. 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy. Druhý termín dodávky je 23.11.2020 - 30.11.2020. V prvej dodávke bude dodaná polovica z celkového množstva tovaru, t.z. polovica z každého druhu tovaru - pozri technické vlastnosti tejto zmluvy (napr. celkové množstvo rukavíc veľ. XS je 800 ks a polovica z tohto množstva je 400 ks). V druhej dodávke bude dodaná druhá polovica tovaru, ktorý je predmetom zmluvy, t.z. ostatný tovar.
Fakturácia bude realizovaná za skutočné dodané množstvo tovaru. To znamená, že jedná faktúra bude vystavená po prvej dodávke a druha faktúra bude vystavená po druhej dodávke tovaru.
Dodávateľ vyhlasuje pod hrozbou zmluvnej pokuty vo výške 5.000,- €, že dodávky tovaru podľa tejto Zmluvy vykonáva prostredníctvom fyzických osôb, ktoré zamestnáva legálne. Nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty nezbavuje dodávateľa povinnosti uhradiť objednávateľovi škodu, ktorá mu vznikne titulom porušenia zákonných povinnosti zhotoviteľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mierová 88, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika

07.10.2020 15:00 — 01.12.2020 00:00

45 000,00 ks

6 100,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.09.2020 16:42

05.10.2020 13:34

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.10.2020 13:49

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 215
 36
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.09.2020 16:57 - Vstupná ponuka 6 096,00 € Cena s DPH
30.09.2020 16:57 - Najvýhodnejšia ponuka 6 096,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS