• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.09.2020 14:05
  •    Predkladanie ponúk
    05.10.2020 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    05.10.2020 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.10.2020 15:20

Detail zákazky Z202024126

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.09.2020 14:05
  •    Predkladanie ponúk
    05.10.2020 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    05.10.2020 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.10.2020 15:20

Základné údaje

Z202024126

OF-221925

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5003431

Objednávateľ

00738379

Ústav na výkon trestu odňatia slobody Ružomberok

Dončova 6, Ružomberok, 03401, SVK

Dodávateľ

52119599

BOLUS s r.o.

Dolná 7, Selce, 97611, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace, dezinfekčné prostriedky, jednorázové rukavice

Čistiace a dezinfekčné prostriedky na povrchy, dezinfekcia do prania, jednorázové rukavice

  • 39831300-9 - Čistiace prostriedky na podlahu
  • 24455000-8 - Dezinfekčné prostriedky
  • 18424300-0 - Jednorazové rukavice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace prostriedky
Funkcia
Čistiace a dezinfekčné prostriedky na použitie vo vnútorných priestoroch, jednorázové rukavice, dezinfekcia do prania.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Chloramin T univerzálny práškový chlórový dezinfekčný prípravok 1 kg ks 30
Dezinfekčný a čistiaci prostriedok SAVO Originál 4 kg ks 88
Sanytol dezinfekcia na bielizeň 1L ks 50
Dezi Prim dezinfekčný prípravok 5 L ks 70
Jednorázové rukavice nitrilové, nepúdrované,  100ks/bal, veľkosť XL balenie 300
Jednorázové rukavice nitrilové, nepúdrované, 100ks/bal, veľkosť L balenie 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Jednorázové rukavice musia spĺňať PPE regulácie (EU)  2016/425 CAT I,      EN 420                                                        MD regulácie  (EU) 2017/745 CLASS I,   EN 455
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požadujeme uvádzať na faktúre za tovar jednotkové ceny vrátane DPH. Ceny musia byť zaokrúhlené na dve desatinné miesta.
Požadujeme predložiť rozpis jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu: jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľ je povinný odovzdať predmet zmluvy v uvedenej kvalite a množstve a to podľa technickej špecifikácie a technických vlastností predmetu zákazky.
Objednávateľ neakceptovať ekvivalentný výrobok, len tovar uvedený v tabuľke.
V prípade, že sa preukáže, že tovar či jeho kvalita nezodpovedajú predmetu plnenia zmluvy, ku ktorému sa predávajúca strana zaviazala, dodávateľ zabezpečí odvoz predmetu zmluvy na vlastné náklady a zabezpečí dodanie tovaru správneho, zodpovedajúcej kvality.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky nezodpovedajúceho tovaru, tento tovar neprevziať.
Predmet plnenia požadujeme doručiť v celom objeme naraz, v pracovných dňoch okrem utorka, v čase od 8:00 do 14:00. Informovať dopredu o dodaní tovaru telefonicky alebo email. Tovar požadujeme dodať nový a nepoužitý.
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkových cien s DPH a celkovej ceny s DPH.
Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru, ak táto nemá náležitosti daňového dokladu.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Fakturácia bude zrealizovaná po vykonaní riadneho plnenia predmetu zmluvy dodávateľom.
Nedodržanie ktorejkoľvek technickej špecifikácie a zmluvnej požiadavky objednávateľa sa bude považovať za porušenie povinnosti dodávateľa podstatným spôsobom a môže mať za následok odstúpenie od zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dončova 6, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

12.10.2020 07:02 — 20.10.2020 14:03

1,00 zákazka

6 400,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.09.2020 14:05

05.10.2020 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.10.2020 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 584
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.10.2020 09:28 - Vstupná ponuka 6 400,00 € Cena s DPH
05.10.2020 13:32 - Najvýhodnejšia ponuka 6 396,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS