607304
Stredná zdravotnícka škola
Záhradnícka 44, Bratislava, 82108, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet
Stravovanie, stravovacie karty, stravné lístky
Služba, Tovar
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravovacích kariet v stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov Dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať a disponujú vhodným platobným terminálom. |
Elektronickou stravovacou poukážkou sa rozumie stravná poukážka vydaná v elektronickej forme, prostredníctvom ktorej je zabezpečené stravovanie zamestnancov objednávateľa, pričom finančná hodnota jednej elektronickej stravnej jednotky/lístka je vo výške 3,83 EUR a je asociovaná ku Stravovacej karte s osobitnými ochrannými prvkami, ktorou sa zabezpečuje bezhotovostná platba čipom alebo čipom pre bezkontaktnú platbu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota elektronického stravného lístka | EUR | 3,83 | ||
Predpokladaný počet elektronických stravných lístkov | ks | 10985 | ||
Predpokladaný počet elektronických stravovacích kariet | ks | 61 | 70 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Elektronická stravovacia karta: | obsahuje názov dodávateľa, názov objednávateľa, číslo karty, meno držiteľa, platnosť karty |
Elektronická stravovacia karta: | obsahuje ochranné vizuálne a technické prvky proti falšovaniu a zneužitiu |
Elektronická stravovacia karta: | bezhotovostné a bezkontaktné platby bez obmedzenia minimálnej a maximálnej hodnoty platby (do výšky zostatku) |
Elektronická stravovacia karta: | platnosť minimálne 12 mesiacov od vydania |
Elektronická stravovacia karta: | akceptácia minimálne v 20 stravovacích zariadeniach v mestskej časti Bratislava Staré Mesto a v 20 stravovacích zariadeniach Bratislava - Ružinov. |
Elektronická stravovacia karta: | spravovanie karty zamestnancom prostredníctvom užívateľského profilu na web stránke dodávateľa |
Elektronická stravovacia karta: | spravovanie kariet zamestnávateľom prostredníctvom profilu/online prístupu do systému na web stránke dodávateľa |
Elektronická stravovacia karta: | priradenie hodnoty elektronických stravných lístkov ku kartám cez profil/online systém na web stránke dodávateľa najneskôr do 24 hodín od zadania požiadavky/čiastkovej výzvy |
Názov |
1. Držiteľom karty bude zamestnanec. |
2. Dodávateľovi vzniká právo fakturovať poskytnuté plnenie dňom priradenia hodnoty poukážok ku kartám. |
3. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov a zákona č. 377/2004 Z. z. o ochrane nefajčiarov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
4. Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo elektronických stravovacích ných kariet/stravných lístkov je len predpokladané a Objednávateľ má právo nevyčerpať maximálny zmluvný počet elektronických stravných lístkov. Skutočne odobraté množstvo elektronických stravovacích kariet a množstvo elektronických stravných lístkov počas trvania Rámcovej dohody bude určené na základe aktuálnych potrieb Objednávateľa v objednávkach. Minimálne uvedené množstvo elektronických stravovacích kariet vyjadruje aktuálny počet zamestnancov objednávateľa. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje dodať elektronické stravovacie karty do miesta plnenia do 5 pracovných dní odo dňa zadania Čiastkovej výzvy - objednávky prostredníctvom profilu/online prístupu do systému na web stránke dodávateľa. |
6. Výška provízie (VP) sa vyjadruje percentom z objednanej hodnoty stravných jednotiek (nominálna hodnota stravnej jednotky/lístka) a je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu. |
7. Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej jednotky/lístka počas platnosti zmluvy je právom objednávateľa. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných jednotiek sú započítané do provízie dodávateľa. |
8. Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy a poplatky okrem provízie. V provízii dodávateľa sú zahrnuté všetky náklady Dodávateľa. a to najmä, ale nie výlučne vydanie, aktivácie, deaktivácie, blokovania, personalizáciu, priradenie poukážok a vedenie zamestnaneckých účtov k stravovacím kartám, dodanie do sídla objednávateľa. |
9. Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzatvorenia Rámcovej dohody predloží výpočet percenta výšky provízie. Vyčíslenie percenta provízie bude obsahovať najmä tieto údaje: obchodné meno, sídlo (adresa), IČO, telefónne číslo a e mail Dodávateľa; výšku provízie v % (na 3 desatinné miesta) a v EUR vrátane DPH (na 5 desatinných miest) pre nominálnu hodnotu stravovacej poukážky 3,83 EUR , cenu za 1 ks stravovacej poukážky vrátane provízie a vrátane DPH (na 5 desatinných miest). |
10. Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzatvorenia Rámcovej dohody na svojej web stránke vytvorí a objednávateľovi sprístupní profil/online prístup do systému na web stránke Dodávateľa, prostredníctvom ktorého bude Objednávateľ oprávnený zadávať: |
a) Čiastkové výzvy - objednávky pre vydanie elektronických stravovacích kariet podľa potreby Objednávateľa |
b) Čiastkové výzvy - objednávky pre priradenie hodnôt stravných lístkov podľa potreby Objednávateľa. |
11. Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzatvorenia Rámcovej dohody predloží aktuálny zoznam zmluvných stravovacích zariadení v mestskej časti Bratislava Staré Mesto a mestskej časti Bratislava - Ružinov, s ktorými má Dodávateľ uzatvorenú platnú zmluvu o akceptovaní jeho stravovacích kariet. |
12. Platnosť tejto Rámcovej dohody je 8 mesiacov odo dňa uzavretia Rámcovej dohody alebo do vyčerpania zazmluvneného rámca podľa Rámcovej dohody, podľa toho čo nastane skôr. |
13. Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej Dodávateľom a zaslanej Objednávateľovi spolu s informáciou o hodnotách stravných jednotiek priradených k jednotlivým stravovacím kartám zamestnancov Objednávateľa bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. |
14. Objednávateľ požaduje zaškolenie minimálne 2 osôb so systémovou a užívateľskou podporou Dodávateľa elektronických stravných kariet. |
15. Dobíjanie elektronických stravovacích kariet prostredníctvom bezplatného portálu Objednávateľa sa uskutoční do 9. dňa bežného kalendárneho mesiaca. |
16. Nedodržanie ktorejkoľvek uvedenej podmienky a požiadavky Objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá právo Objednávateľa odstúpiť od Rámcovej dohody. |
17. Podmienky neupravené v tejto Rámcovej dohode sa budú riadiť ustanoveniami Obchodného zákonníka a ustanoveniami OPET-u. |
18. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody. |
19. Dodávateľ potvrdzuje, že pred uzatvorením tejto Rámcovej dohody sa riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a s osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky. |
Záhradnícka 44, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
8
1,00 celok
43 082,29
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.09.2020 11:20
05.10.2020 11:30
05.10.2020 11:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.09.2020 11:43 - Vstupná ponuka | 43 082,29 | € | Cena s DPH |
30.09.2020 12:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 43 082,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: