• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.09.2020 11:05
  •    Predkladanie ponúk
    09.10.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.10.2020 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.10.2020 11:00

Detail zákazky Z202024097

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.09.2020 11:05
  •    Predkladanie ponúk
    09.10.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.10.2020 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.10.2020 11:00

Základné údaje

Z202024097

OF-211196

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5012371

Objednávateľ

00606987

Psychiatrická nemocnica prof. Matulaya Kremnica

Čsl. armády 234/139, Kremnica, 96701, SVK

Dodávateľ

44999631

Applipower, s.r.o.

Bytčická 2, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Záložný zdroj elektrickej energie

Záložný zdroj elektrickej energie

  • 31120000-3 - Generátory
  • 51111200-5 - Inštalácia generátorov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Záložný zdroj elektrickej energie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Záložný zdroj elektrickej energie ks 1
Kapotovanie, resp. krytovanie záložného zdroja: dĺžka mm 4320
Kapotovanie, resp. krytovanie záložného zdroja: šírka mm 1300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Minimálny záložný výkon (LTP) 385 kVA / 308 kW
Menovitý menovitý výkon (PRP) 350 kVA / 280 kW
Palivo motorová nafta
Náplne motora: olej a chladiaca kvapalina áno
Riadiaci rozvádzač s riadiacou jednotkou automatického štartu na ráme záložného zdroja áno
Hlavný istič záložného zdroja na ráme záložného zdroja: In=630A, Ir=500A áno
Štartovacia batéria a nabíjačka štartovacej batérie áno
Predohrev chladiacej kvapaliny áno
Elektronická regulácia otáčok motora áno
Ručná olejová pumpa áno
Meranie úrovne paliva, mechanický palivomer na ráme záložného zdroja áno
Meranie úrovne paliva, zobrazenie v riadiacej jednotke záložného zdroja áno
Beznapäťová signalizácia 6 stavov, konfigurácia na základe požiadaviek investora áno
SNMP adaptér pre monitoring cez ethernet sieť áno
Tlmič hluku výfuku -30dBA umiestnený v kapote, resp. v kryte záložného zdroja áno
Palivová nádrž minimálne 800 litrov postačujúca na min. 9 hodín prevádzky pri 280kW áno
Ekologická vaňa súčasť rámu pre zachytenie 100% PHM a náplní motora áno
Snímanie úniku kvapalín do ekologickej vane áno
Kapotované, resp. krytované vyhotovenie do vonkajšieho prostredia áno
Odhlučnenie kapoty, resp. krytu na úroveň 70dB (A) ±3 / 7m áno
Externý rozvádzač R-ATS umiestnený v rozvodni NN, vyhotovenie automatický prepínač 630A 3P áno
Jednostupňová  (projektová) dokumentácia pre stavebné povolenie a realizáciu - 6 vyhotovení/pare v rozsahu: stavebná časť, elektroinštalačná časť, posúdenie požiarnym technikom a iné. áno
Vyhotovenie betónového základu áno
Vyhotovenie káblovej trasy medzi MG a R-ATS - zemou káblový výkop áno, do 30 m
Káblové prepojenie medzi MG a R-ATS, silové káble dimenzované na min. 510A + ovládacie káble áno, do 30 m
Káblové prepojenie medzi RH a R-ATS, silové káble dimenzované na min. 510A áno, do 10 m
Pripojenie zálohovaného výstupu do RH na nový poistkový odpojovač 630A do RH (poistky 500A gG) áno
Doprava záložného zdroja na stavbu a pokládka na betónový základ, doprava R-ATS áno
Montáž záložného zdroja, montáž R-ATS, montáž káblových rozvodov áno
Vyhotovenie uzemnenia pre uzemnenie uzla zdroja max. odpor 5 ohm áno
Drobné stavebné úpravy, drobný montážny a spojovací materiál áno
Tlmiace dosky pod MG sylomer áno
Motorová nafta: doplnenie palivovej nádrže v objeme 800 litrov áno
Sada ochranných pomôcok 2x rukavice, 2x chrániče sluchu, 2x chrániče očí, 1x ekologická sada áno
V prípade potreby vypracovanie kompletnej projektovej dokumentácie pre realizáciu diela v 6 vyhotoveniach/pare. áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Odborné stanovisko od oprávnenej osoby, pred uvedením strojného zariadenia do prevádzky v zmysle §14 ods. 1 písm. d) zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci v znení neskorších predpisov v nadväznosti na § 5 ods. 1 nariadenia vlády SR č. 392/2006 Z.z. o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách pri používaní pracovných prostriedkov.
Zhotoviteľ je zapísaný v registri partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Platný certifikát za zavedený systém manažérstva kvality zodpovedajúci požiadavkám normy ISO 9001:2015, resp. STN EN ISO 9001:2016.
Oprávnenie na opravy a montáž  záložného zdroja elektrickej energie.
Vrátane dopravných a manipulačných nákladov súvisiacich s dovozom záložného zdroja elektrickej energie na adresu verejného obstarávateľa.
Vrátane montáže a inštalácie záložného zdroja elektrickej energie na mieste plnenia.
Vrátane uvedenia do prevádzky (v rámci elektronickej siete), odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru podľa prevádzkového poriadku daného vyhradeného zariadenia, východiskovej revízie el. zariadenia a zaškolenia personálu.
Zhotoviteľ sa zaväzuje, že bude vykonávať pravidelné revízie počas životnosti záložného zdroja elektrickej energie. Náklady spojené s vykonávaním revízií znáša objednávateľ.
Zhotoviteľ sa zaväzuje zhotoviť dielo za podmienok určených v tejto zmluve a v rozsahu podľa projektovej dokumentácie vo vlastnom mene, na vlastnú zodpovednosť, na svoje náklady a na svoje nebezpečenstvo v dohodnutom čase.
Zhotoviteľ sa zaväzuje, že dodá a vykoná práce v rozsahu a za podmienok dojednaných  v tejto zmluve a v požadovaných kvalitatívnych požiadavok, to znemená na profesionálnej úrovni s odborne spôsobilými osobami, pričom bude dodržiavať parametre zadania, platných technických noriem a zákonov, technologických postupov, všeobecne záväzných technických požiadaviek na stavebné práce, platných právnych, prevádzkových a bezpečnostných predpisov.
Zhotoviteľ sa zaväzuje zabezpečiť splnenie platných predpisov, technických noriem a BOZP. Zhotoviteľ pri plnení diela sa zaväzuje použiť materiály a technológie v súlade platných predpisov SR a EÚ.
Zhotoviteľ sa zaväzuje, že projektová dokumentácia k vykonaniu predmetu zmluvy bude vypracovaná odborne spôsobilou osobou  pre účely stavebného konania v lehote do 60 dní od účinnosti tejto zmluvy v závislosti od konkrétneho objektu.
Zhotoviteľ sa zaväzuje, že poskytne súčinnosť pri schvaľovaní dokumentácie správnym orgánom a vykoná potrebné zmeny projektovej dokumentácie podľa požiadaviek správnych orgánov a dotknutých subjektov, ak dielo podlieha rozhodnutiam správnych orgánov.
Objednávateľ sa zaväzuje, že po odovzdaní projektovej dokumentácie, alebo jej časti podľa technického opisu, vykoná bezodkladne kroky k získaniu rozhodnutia správneho orgánu v súlade stavebného zákona a súvisiacich právnych a technických predpisov. Náklady v stavebnom konaní a správne poplatky znáša objednávateľ.
Zhotoviteľ je povinný najneskôr do 7 dní od uzavretia tejto zmluvy predložiť:
- podrobný položkovitý aktualizovaný rozpočet predmetu zmluvy s uvedením výrobcu, resp. typového označenia a konkrétnych technických parametrov predmetu zmluvy, jednotkovej ceny v € bez DPH, sadzbu DPH, jednotkovej ceny v € s DPH, celkovej ceny v € bez DPH a celkovej ceny v € s DPH,
- harmonogram prác a služieb súvisiacich s realizáciou diela,
- vyššie uvedený certifikát.
Dielo je vykonané riadne, pokiaľ nemá žiadne vady, je v súlade s touto zmluvou  a projektovou dokumentáciou odovzdanou objednávateľom, ako aj v súlade so všeobecnými záväznými právnymi predpismi a inými aplikovateľnými predpismi a rozhodnutiami a stanoviskami orgánov verejnej správy.
DODACIE PODMIENKY
Zhotoviteľ sa zaväzuje dodať a nainštalovať  náhradný zdroj elektrickej energie v zmysle Technického opisu a vykonať dielo ako celok najneskôr do 12 týždňov  odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy.
Pred nástupom na realizáciu prác zhotoviteľ  predloží menný zoznam osôb svojich zamestnancov, ktorí budú práce realizovať  vrátane súpisu EČV používaných na dopravných prostriedkoch.
Zhotoviteľ  ako aj objednávateľ je povinný bez meškania písomne oznámiť vznik akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje dodávku a inštaláciu záložného zdroja elektrickej energie a má za následok predĺženie dohodnutej lehoty podľa tejto zmluvy.
Zhotoviteľ je oprávnený prerušiť práce v prípade zásahu vyššej moci, ktorou je prekážka, ktorá nastala nezávisle od vôle zmluvnej strany povinnej plniť a bráni jej v splnení povinností uloženej touto zmluvou, právnym predpisom alebo rozhodnutím alebo opatrením správneho orgánu, pokiaľ nemôže predpokladať, že by povinná zmluvná strana mohla túto prekážku alebo jej následky prekonať alebo odstrániť a taktiež, že by mohla túto prekážku v čase vzniku záväzku predpokladať.
Za zásah vyššej moci sa považuje vojnový konflikt, výskyt povodní, zemetrasenie, nepriaznivá epidemiologická situácia a nadobudnutie právoplatnosti rozhodnutí správnych orgánov, ktoré bránia výkonu diela.
Termín ukončenia diela ako aj termíny uvedené v Harmonograme sa automaticky (t.j. bez podpísania Dodatku k zmluve o dielo) predlžujú:
- o dobu oprávneného prerušenia prác na diele zhotoviteľom podľa tejto zmluvy,
- o dobu zodpovedajúcu dobe, počas ktorej nebolo možné vykonávať dielo z dôvodu na strane objednávateľa, o tejto skutočnosti musí byť spísaný s objednávateľom písomný protokol,
- o dobu do nadobudnutia právoplatnosti rozhodnutí správnych orgánov, ktoré bránia výkonu diela.
Ak zhotoviteľ pripraví časť diela na odovzdanie pred dohodnutým termínom, objednávateľ sa zaväzuje riadne vykonanú časť diela prevziať aj v skoršom termíne.
Stavebno-montážne práce sa budú vykonávať za plnej nepretržitej prevádzky zariadenia.
PLATOBNÉ PODMIENKY, FAKTURÁCIA A ZMLUVNÉ POKUTY
Zhotoviteľ musí svoje práce vyúčtovať overiteľným spôsobom. Neoddeliteľnou súčasťou  faktúry bude preberací a odovzdávajúci protokol, vrátane súpisu vykonaných prác a dodávok, podpísaný zástupcami obidvoch zmluvných strán. Zmeny a doplnky zmluvy je potrebné vo faktúre zvýrazniť a na požiadanie uviesť oddelene.
Faktúra bude obsahovať náležitosti uvedené v § 74 ods. 1 zákona číslo 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v platnom znení  a lehota splatnosti faktúry je 30 dní od vystavenia faktúry.
V prípade, že faktúra nebude obsahovať požadované náležitosti, objednávateľ je oprávnený vrátiť ju zhotoviteľovi na doplnenie. V takom prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti a nová lehota splatnosti začne plynúť doručením opravenej faktúry objednávateľovi. V prípade, že objednávateľ nevráti faktúru zhotoviteľovi na doplnenie do 5 dní odo dňa obdržania, považuje sa faktúra za prevzatú bez pripomienok.
V prípade, ak zhotoviteľ ku dňu uzavretia zmluvy nie je platiteľ DPH, avšak po jej podpise sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH.
Ak je zhotoviteľ, resp. dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridaj hodnoty.
V cene diela ako celku podľa tejto zmluvy sú zahrnuté všetky priame a nepriame náklady zhotoviteľa spojené so zhotovením predmetného diela vrátane všetkých výrobných, prevádzkových a administratívnych réžií zhotoviteľa, ako aj nákladov na súvisiace plnenia vrátane dodávateľskej dokumentácie, revízií, skúšok, testov a certifikátov a ďalších obdobných nákladov a réžií, ktoré sú potrebné na kompletnú realizáciu všetkých zmluvných výkonov a na vykonanie diela.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nezaplatiť 5 % z dohodnutej ceny do doby preukázania riadneho splnenia kvalitatívnych parametrov pri odovzdávaní diela. Za riadne splnenie kvalitatívnych parametrov sa považuje odstránenie všetkých nedorobkov, či drobných vád, ktoré sú uvedené v odovzdávajúcom a preberajúcom protokole aj tých, ktoré nebránia užívaniu diela, teda dodávke a inštalácii záložného zdroja elektrickej energie.
Ak je zhotoviteľ  v omeškaní s odovzdávaním diela je povinný zaplatiť zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny diela za každý deň z omeškania. Ak je v omeškaní s nástupom na odstránenie zistených vád, zaplatí zmluvnú pokutu vo výške 100,00 € za každý deň z omeškania.
Objednávateľ sa zaväzuje, že v prípade neuhradenia vystavenej faktúry v deň jej splatnosti, je objednávateľ  povinný zaplatiť zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny diela za každý deň z omeškania.
Zhotoviteľ sa zaväzuje, že nepostúpi svoju pohľadávku podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky zhotoviteľa rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
Pokiaľ budú pohľadávky z tejto zmluvy dodávateľom postúpené na iný subjekt so zmluvným dojednaním, takýto právny úkon je podľa ustanovenia § 369 Občianskeho zákonníka absolútne neplatný.
ZÁRUČNÁ DOBA A ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY A ŠKODY
Zhotoviteľ poskytuje záručnú dobu 60 mesiacov na zhotovené dielo, vrátane motora, generátora, rozvádzača , nabíjania štartovacej batérie a štartovacej batérie.
Zhotoviteľ poskytuje počas záruky bezplatný záručný servis. Bezplatný záručný servis znamená - bezplatný výkon servisného technika, doprava na miesto inštalácie, náhradné diely, okrem dielov, ktorých výmena je nutná z dôvodu opotrebenia prevádzkou.
Podmienkou bezplatného záručného servisu je dodržiavanie všetkých podmienok uvedených v „Prevádzkovom poriadku“  (resp. v návode na obsluhu) zariadení a to predovšetkým kvalifikovaná obsluha, ktorá bude zabezpečovaná kvalifikovaným personálom, oboznámeným so zariadeniami a jeho vlastnosťami minimálne v rozsahu informácií uvedených v „Prevádzkovom poriadku“ (resp. v návode na obsluhu), ktorý je v slovenskom jazyku ,prípadne českom jazyku.
Ďalšou podmienkou je, že personál objednávateľa nebude vykonávať na zriadeniach zásahy prekračujúce inštrukcie uvedené v „Prevádzkovom poriadku“ (resp. v návode na obsluhu).
Výnimku predstavujú zásahy a úkony vykonávané zaškoleným personálom objednávateľa z poverenia servisného útvaru zhotoviteľa pri identifikácii poruchy.
Podmienkou dodržania záručných podmienok je uskutočňovanie pravidelných každoročných servisných profylaktických prehliadok počas záručnej doby, tzn. minimálne 1 krát za 12 mesiacov, ktorá bude zahŕňať taktiež každoročnú výmenu oleja, olejových filtrov a palivových filtrov a taktiež každé 3 roky výmena chladiacej kvapaliny. Pokiaľ bude zistený neoprávnený zásah tretej osoby do ktorejkoľvek časti tovaru, zhotoviteľ môže upustiť od dohodnutých záručných podmienok a objednávateľ stráca nárok na bezplatný záručný servis.
Zhotoviteľ sa zaväzuje zhotoviť dielo podľa tejto zmluvy, ktorou sa zhotoviteľ zaväzuje všetky časti diela spočívajúce v dodávke, ako aj vo vykonaní stavebných a montážnych prác, dodať kompletne v najvyššej predpokladanej kvalite, zodpovedajúcej schválenému projektu, vrátane jeho prípadných zmien.
Pokiaľ právne predpisy alebo príslušné STN ustanovujú vykonanie skúšok, osvedčujúcich dohodnuté vlastnosti diela, alebo jeho časti, zhotoviteľ je povinný zabezpečiť uskutočnenie týchto skúšok pred odovzdaním diela za účasti objednávateľa.
V prípade výskytu vád alebo nedorobkov na časti diela, začína plynúť záručná lehota za ucelenú, samostatne funkčnú časť diela, na ktorej sa vyskytnú vady a nedorobky, až nasledujúci deň po odstránení poslednej vady a nedorobku. Po odstránení vady alebo nedorobku sú zmluvné strany povinné spísať protokol podpísaný obidvoma zmluvnými stranami.
Počas záručnej doby je zhotoviteľ povinný na svoju zodpovednosť a náklady, t. j. bezplatne po obdržaní písomnej výzvy objednávateľa odstrániť všetky vady diela, za ktoré zodpovedá.
Zhotoviteľ garantuje dojazd servisných technikov bez zbytočného odkladu do 48 hodín vrátane soboty, nedele a sviatkov od nahlásenia poruchy, vady alebo škody.  Kontaktné údaje kde bude objednávateľ  hlásiť poruchu , prípadne vadu, budú písomne dohodnuté dodatočne po uzavretí zmluvného vzťahu.
Zhotoviteľ ručí za to, že dielo zodpovedá v dobe prevzatia výsledku určenému v zmluve, že zodpovedá technickým predpisom ,normám a zákonom a že nemá vady, ktoré by rušili alebo znižovali hodnotu alebo schopnosť jeho používania v zmluve predpokladaným alebo obvyklým účelom.
Zhotoviteľ nezodpovedá za vady diela, ktoré boli spôsobené použitím podkladov a vecí poskytnutých objednávateľom a zhotoviteľ ani pri vynaložení všetkej starostlivosti nemohol zistiť ich nevhodnosť alebo na ňu upozornil objednávateľa a ten na ich použití trval.
Objednávateľ sa zaväzuje, že prípadnú reklamáciu vady diela uplatní bezodkladne po jej zistení písomnou formou zhotoviteľovi.
Zjavné vady sú vady, ktoré objednávateľ zistil resp. mohol zistiť odbornou prehliadkou pri preberaní diela. Tieto vady musia byť reklamované zapísaním v protokole o odovzdávaní a prevzatí diela s uvedením dohodnutých termínov ich odstránenia.
Skryté vady sú vady, ktoré objednávateľ nemohol zistiť pri prevzatí diela a vyskytnú sa v záručnej dobe. Tieto vady je objednávateľ povinný reklamovať u zhotoviteľa písomnou formou.
Vadou sa rozumie odchýlka v kvalite, rozsahu a parametroch diela stanovených projektovou dokumentáciou, touto zmluvou a všeobecne záväznými technickými normami a predpismi. Nedorobkom sa rozumie nedokončená práca oproti dohodnutému rozsahu prác.
Havarijné stavy, t. j. následky vád, ktorých odstránenie neznesie odklad a za ktoré zodpovedá zhotoviteľ, je  povinný  ich odstrániť bezodkladne po ich nahlásení a sprístupnení objektu. V prípade, že zhotoviteľ oznámené (reklamované) vady neodstráni v dohodnutej lehote napriek tomu, že ich uznal, má objednávateľ právo po predchádzajúcom písomnom upozornení dať vady odstrániť tretej osobe na náklady zhotoviteľa.
Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonať s prihliadnutím na okolnosti prípadu všetky opatrenia, potrebné na odvrátenie škody alebo na jej zmiernenie.
Každá zmluvná strana, ktorá poruší povinnosť zo záväzkového vzťahu, je zodpovedná za škodu spôsobenú druhej zmluvnej strane.
Zmluvná strana, ktorá spôsobila škodu druhej zmluvnej strane spôsobom uvedeným v  predchádzajúcom odseku  tejto zmluvy, zbaví sa zodpovednosti, ak preukáže, že škoda bola spôsobená okolnosťou vylučujúcou zodpovednosť.
Zhotoviteľ zodpovedá za škodu na diele spôsobenú vlastným zavinením počas svojich pracovných postupov, pri odstraňovaní vád v rámci zodpovednosti za vady alebo záruky, ako aj za škodu spôsobenú tými, ktorých použil na realizáciu diela.
Zhotoviteľ preberá zodpovednosť za všetky škody spôsobené objednávateľovi porušením povinnosti podľa ustanovení tejto zmluvy alebo platných právnych predpisov.
ODOVZDANIE A PREVZATIE DIELA
Zhotoviteľ sa zaväzuje najmenej 3 dni pred odovzdaním diela vyzvať objednávateľa na jeho prevzatie prostredníctvom e-mailu.
Podmienkou odovzdania a prevzatia diela (vyhradeného technického zariadenia elektrickej skupiny B) je úspešné vykonanie všetkých potrebných skúšok (odborná prehliadka, odborná skúška a východisková revízia elektrického zariadenia rekonštruovanej časti) s predmetným dielom podľa vyhlášky č. 508/2009 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia.
Dielo bude zhotoviteľom odovzdané a objednávateľom prevzaté aj v prípade, že v zápise o odovzdaní a prevzatí budú uvedené vady a nedorobky, ktoré samy o sebe ani v spojení s inými nebránia plynulej a bezpečnej prevádzke (užívaniu).
Objednávateľ prevezme dielo len v prípade, že bude zhotovené podľa záväzných noriem a predpisov tak, aby slúžilo k určenému účelu, bez vád a nedorobkov. Výskyt vád a nedorobkov na diele, nepredstavujúcich prekážku užívania diela, nepredstavuje podľa tejto zmluvy dôvod pre odmietnutie odovzdania a prevzatia diela, ak sa zhotoviteľ zaviaže ich odstrániť v primeranej lehote.
HYGIENICKÉ OPATRENIA  V PRÍPADE NEPRIAZNIVEJ EPIDEMIOLOGICKEJ SITUÁCIE
V prípade nepriaznivej epidemiologickej situácie je objednávateľ oprávnený požadovať realizáciu dodávok zamestnancami zhotoviteľa, ktorí musia byť vybavení vhodnými osobnými ochrannými prostriedkami, napr. tvárová maska - rúško, resp. respirátor a rukavice. Nerešpektovanie tohto ustanovenia je dôvodom odstúpenia od zmluvy.
Zhotoviteľ sa zaväzuje pri plnení predmetu zákazky dodržiavať všetky odporúčania, ktoré uvádza Úrad verejného zdravotníctva v čase plnenia zákazky.
Zhotoviteľ sa zaväzuje, že všetky predmety, ktoré dodá objednávateľovi alebo budú inak poskytnuté objednávateľovi, nebudú kontaminované, t.j. nedostanú sa do styku s kvapôčkovou infekciou. Ak existuje riziko kontaminácie akéhokoľvek predmetu dodávaného objednávateľovi, poskytovateľ sa zaväzuje dezinfikovať akýkoľvek takýto predmet pred dodaním a/alebo poskytnutím objednávateľovi.
Zhotoviteľ sa zaväzuje minimalizovať osobný styk pri dodaní predmetu zákazky. Ak je to možné, odovzdanie prebehne bezkontaktne. Odovzdanie a prebratie si zmluvné strany potvrdia emailovou formou.
ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
Zmluvné strany sa dohodli, že ak jedna zmluvná strana podstatne poruší zmluvné povinnosti dohodnuté v tejto zmluve, resp. dané platnými právnymi predpismi, druhá zmluvná strana má právo odstúpiť od tejto zmluvy. Odstúpenie od zmluvy je účinné okamihom doručenia písomného prejavu vôle druhej zmluvnej strane.
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade, ak:
- zhotoviteľ poruší akúkoľvek povinnosť podľa tejto zmluvy, ktorá sa považuje za podstatnú,
- zhotoviteľ sa dostal do omeškania s vykonaním diela alebo niektorého z jeho časti oproti termínom uvedeným v časovom harmonograme o viac ako 30 dní,
- zhotoviteľ nedodržuje technologické postupy a neplní kvalitatívno-technické parametre a podmienky zhotovenia diela, ktoré boli stanovené touto zmluvou, všeobecne záväznými právnymi predpismi a technickými normami,
- zhotoviteľ je v likvidácii, voči zhotoviteľovi bolo začaté konkurzné konanie alebo reštrukturalizačné konanie,
- zhotoviteľ nezačne, preruší alebo zastaví vykonávanie diela z iných dôvodov ako dôvodov na strane objednávateľa alebo z dôvodov výskytu okolnosti vyššej moci,
- objednávateľ zistí, že zhotoviteľ vykonáva dielo prostredníctvom subdodávateľa, ktorý nespĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a existujú u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; a nie je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má subdodávateľ plniť,
- ak v čase jej uzavretia existoval dôvod na vylúčenie zhotoviteľa pre nesplnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní,
- nie je zhotoviteľ zapísaný v registri partnerov verejného sektora, hoci mu táto povinnosť vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, alebo bolo právoplatne rozhodnuté o výmaze zhotoviteľa z registra partnerov verejného sektora,
Objednávateľ môže odstúpiť od časti zmluvy, ktorou došlo k podstatnej zmene pôvodnej zmluvy a ktorá si vyžadovala nové verejné obstarávanie.
Odstúpenie od zmluvy nadobúda účinnosť dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy druhej zmluvnej strane.  Odstúpenie od zmluvy musí obsahovať presné vymedzenie dôvodu odstúpenia od zmluvy v zmysle aktuálneho znenia Obchodného zákonníka resp. tejto zmluvy.
Po odstúpení od zmluvy je zhotoviteľ povinný:
- vykonať všetky potrebné opatrenia za účelom zabránenia škody hroziacej objednávateľovi v súvislosti s ukončením realizácie diela zhotoviteľom,
- odovzdať objednávateľovi všetky doklady súvisiace s dokončenou časťou diela, ako aj podklady, ktoré sú potrebné na dokončenie diela,
- písomne informovať objednávateľa o všetkých skutočnostiach nevyhnutných pre dokončenie diela.
Práce realizované ku dňu odstúpenia od zmluvy sa vyúčtujú podľa zmluvných cien v preukázateľnom rozsahu.
Právne vzťahy výslovne touto zmluvou neupravené sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a platných všeobecne záväzných právnych predpisov SR.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 234/139, Kremnica, Žiar nad Hronom, Banskobystrický, Slovenská republika

12.10.2020 00:00 — 31.03.2021 00:00

1,00 ks

79 968,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.09.2020 11:05

09.10.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.10.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 653
 30
 11
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.09.2020 13:57 - Vstupná ponuka 79 500,00 € Cena s DPH
08.10.2020 08:42 - Najvýhodnejšia ponuka 75 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS