36644331
Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK
35757663
BELT SLOVAKIA s.r.o.
Šamorínska 1, Bratislava, 82106, SVK
Hygienické potreby pre pacientov a zamestnancov
mydlo, tekuté mydlo, toaletný papier, papierové utierky, papierové utierky malé, utierky, hygiena, čistiace prostriedky na ruky, hygienické prostriedky
Tovar, Služba
1. Hygienické potreby
|
|
---|---|
Funkcia |
Hygienické potreby pre pacientov a zamestnancov do zabudovateľných dávkovačov. |
Kompatibilné so systémom Kimberly Clark |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
A: Tekuté mydlo 1 liter | ks | 1800 | ||
- veľkosť náplne | liter | 1 | ||
- rozmer obalu: výška | cm | 14,5 | ||
- rozmer obalu: šírka | cm | 8,5 | ||
- rozmer obalu: hĺbka | cm | 8,5 | ||
B: Toaletný papier | ks | 9000 | ||
- minimálny návin | meter | 200 | ||
- počet útržkov | ks | 526 | ||
- rozmer útržku: dĺžka | cm | 38 | ||
- rozmer útržku: šírka | cm | 9 | ||
- priemer kotúča | cm | 19 | ||
- priemer vnútorného otvoru | cm | 6 | ||
- počet vrstiev | vrstvy | 2 | ||
C: Papierové utierky | bal | 3700 | ||
- počet utierok v jednom balení | ks | 1000 | ||
- rozmer útržku | cm | 20x29 | ||
- hmotnosť útržku | g/m2 | 30 | ||
- priemer kotúča | cm | 20 | ||
- priemer vnútorného otvoru | cm | 3,7 | ||
D: Papierové utierky malé | bal | 600 | ||
- počet utierok v jednom balení | ks | 660 | ||
- rozmer útržku | cm | 20x25 | ||
- priemer kotúča | cm | 15 | ||
- priemer vnútorného otvoru | cm | 3,7 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
A: Tekuté mydlo | uzavretý systém /kartušový systém/, dávkovací ventil umiestnený na kartuši |
A: Tekuté mydlo | neparfumované mydlo, na časté umývanie rúk |
A: Tekuté mydlo | nevysušujúce pokožku rúk (náhrada soli) |
B: Toaletný papier | dvojvrstvový |
B: Toaletný papier | biely recyklát, rozpustný, rozložiteľný v odpadovom potrubí |
B: Toaletný papier | perforovaný |
B: Toaletný papier | farba biela |
C: Papierové utierky | kotúčový systém utierok |
C: Papierové utierky | neperforovaný kotúč |
C: Papierové utierky | celulóza |
C: Papierové utierky | farba biela |
D: Papierové utierky malé | kotúčový systém utierok |
D: Papierové utierky malé | neperforovaný kotúč |
D: Papierové utierky malé | dvojvrstvový, celulóza |
D: Papierové utierky malé | farba biela |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia |
2. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
3. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
4. Spôsob, čas a miesto dodania tovaru: |
- plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej alebo telefonickej objednávky kupujúceho podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb, |
- súčasťou dodávky je povinne aj dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, číslo objednávky a rozpis ceny bez DPH, sadzbu DPH a cenu s DPH |
- termín dodania tovaru je do 7 pracovných dní od doručenia objednávky dodávateľovi v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod do 14:00 hod. |
5. Kupujúci je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky požiadavky uvedené v tomto opisnom formulári. |
6. Kupujúci môže od dodávateľa požadovať predloženie dokladov v uzatvorenej obálke na adresu kupujúceho, v lehote najneskôr do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy: doklady, ktorými preukáže splnenie požiadaviek kupujúceho na tovar: |
a) prospektový materiál ponúkaného tovaru: |
- na CD/DVD nosiči vo formáte, ktorý umožňuje bezproblémovú tlač, |
- musí obsahovať popis technických vlastností, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol kupujúci jednoznačne posúdiť splnenie všetkých ním požadovaných technických vlastností |
- musí byť predložený v slovenskom resp. v českom jazyku |
7. Požaduje sa v prípade, ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, je objednávateľ oprávnený v lehote do 48 hodín od dodania tovaru požiadať dodávateľa o dodanie tovaru zodpovedajúceho jeho požiadavkám. |
Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a v množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa podľa predchádzajúcej vety |
Všetky vzniknuté náklady spojené s oprávnenou reklamáciou objednávateľa znáša v plnom rozsahu dodávateľ (napr. doprava). |
8. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. |
9. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve, a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
12.10.2020 09:43 — 12.10.2022 09:43
1,00 celok
62 765,26
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
30.09.2020 09:50
06.10.2020 09:44
06.10.2020 09:59
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.09.2020 10:32 - Vstupná ponuka | 62 765,26 | € | Cena bez DPH |
06.10.2020 08:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 62 765,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: