• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.09.2020 13:15
  •    Predkladanie ponúk
    02.10.2020 13:20
  •    Ukončenie zákazky
    02.10.2020 13:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.10.2020 14:10

Detail zákazky Z202024014

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.09.2020 13:15
  •    Predkladanie ponúk
    02.10.2020 13:20
  •    Ukončenie zákazky
    02.10.2020 13:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.10.2020 14:10

Základné údaje

Z202024014

OF-221568

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5000672

Objednávateľ

00738409

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Kpt. Nálepku 1, Prešov, 08113, SVK

Dodávateľ

36369365

TOMIRTECH, s. r. o.

Demänovská 867, Liptovský Mikuláš , 03106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Plexisklo číre

Plexisklo číre

  • 19520000-7 - Plastové výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Plexisklo číre
Funkcia
Plexisklo číre
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plexisklo číre ks 250
Priepustnosť svetla % 90 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery 1000 x 1200 x 4mm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy
Pri dodaní ekvivalentu dodávateľ predloží vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 2 dní od uzavretia zmluvy na schválenie objednávateľovi.
Verejný obstarávateľ pripúšťa možnosť predložiť ponuku Ekvivalentného výrobku len v prípade ak ponúkaný výrobok má rovnaké alebo lepšie kvalitatívne, funkčné parametre a technické, úžitkové vlastnosti.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotlivých cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy.
Dodávateľ je povinný do 2 dní od nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy zaslať katalóg tovaru / prospekty, resp. zoznam výrobkov a zoznam a vzorky ekvivalentov, ktoré chce dodať.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo žiadať certifikáty a technické listy na vybrané položky, z dôvodu kontroly technickej špecifikácie produktov, dodaných výrobkov.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia.
Dodanie tovaru do 12.10.2020
Rezanie plexiskla na požadovaný rozmer je zahrnuté v cene.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pionierska 31, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

05.10.2020 13:08 — 19.10.2020 13:08

1,00 podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky

8 760,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.09.2020 13:15

02.10.2020 13:20

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.10.2020 13:35

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 184
 11
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.09.2020 15:06 - Vstupná ponuka 7 398,00 € Cena s DPH
29.09.2020 15:06 - Najvýhodnejšia ponuka 7 398,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS