• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.09.2020 12:48
  •    Predkladanie ponúk
    05.10.2020 12:45
  •    Ukončenie zákazky
    05.10.2020 13:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.10.2020 13:45

Detail zákazky Z202024010

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.09.2020 12:48
  •    Predkladanie ponúk
    05.10.2020 12:45
  •    Ukončenie zákazky
    05.10.2020 13:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.10.2020 13:45

Základné údaje

Z202024010

OF-221790

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5003354

Objednávateľ

00606707

Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice

Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK

Dodávateľ

31344381

Europapier Slovensko, s.r.o.

Panónska cesta 40, Bratislava, 85245, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Jednorázové papierové utierky, toaletný papier

papierové uteráky

  • 33772000-2 - Jednorazové papierové výrobky
  • 33761000-2 - Toaletný papier
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jednorázové papierové uteráky , utierky, toaletný papier
Funkcia
Zabezpečenie hygienicko - epidemiologického režimu na požadovanej úrovni
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. kuchynské utierky - -
počet útržkov ks 50
počet ks v 1 balení ks 2
požadované množstvo ks 1440
2. TORK toaletný papier - priemer kotúča cm 9,9 13,2
dlžka návinu m 100 150
počet v kartone ks 27
požadované množstvo ks 1350
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. kuchynská utierka - farba biela, 100 % celulóza
2. TORK - toaletný papier recykel + celulóza , dvojvrstvový
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je povinný doručiť kontaktnej osobe objednávateľa bez vyzvania elektronickou formou, najneskôr do 24 hodín  od nadobudnutia účinnosti zmluvy:
- štruktúrovaný rozpočet ceny s uvedením - jednotková cena za MJ v EUR bez DPH, sadzba DPH, jednotková cena za MJ v EUR s DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR bez DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR s DPH. V predloženom rozpočte je dodávateľ povinný uviesť kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.  Jednotkové ceny v rozpočte  musia byť zaokrúhlené na dve desatinné miesta.
2. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar do určeného miesta , v požadovanej kvalite, v požadovanom balení a v množstvách stanovených v objednávkach objednávateľa, vrátane dopravy do miesta plnenia, vyloženia do skladu objednávateľa spolu s dodacím listom.
3. Dodací list musí obsahovať okrem povinných náležitostí  / názov tovar, množstvo  / aj číslo zmluvy .
4. Zmluvná cena tovaru musí v sebe zahŕňať všetky ekonomicky oprávnené náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodávkou tovaru napr.: náklady za tovar, na obstaranie tovaru, náklady za vzorky, dopravu na miesto dodania, náklady na obalovú techniku a balenie, vykládku tovaru v mieste dodania objednávateľa, náklady na služby súvisiace s rozdelením o zabalením objednaného tovaru v počte podľa objednávok tvoriacich celkovú objednávku objednávateľa. Dodávateľ nie je oprávnený zvýšiť cenu z akýchkoľvek dôvodov.
5. Osoby poverené objednávateľom prevezmú od dodávateľa iba tovar funkčný , bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu z a neprebraný tovar.
6. Objednávateľ je oprávnený reklamovať  skryté  vady na tovare v prípade , že v čase keď objednávateľ tovar prebral a podpísal dodací list, vady na tovare neboli viditeľné. Vadný tovar je dodávateľ povinný posúdiť a vyhodnotiť reklamáciu do 7 pracovných dní odo dňa prijatia reklamácie zaslanej objednávateľom elektronickou formou. Uznané reklamácie je dodávateľ povinný odstrániť bezplatnou výmenou tovaru do 24 hodín
7. Dodávateľ zabezpečí kompletné služby súvisiace s dodaním tovaru ( t.j. najmä jeho vyloženie na miesto určenia výlučne vlastnými technickými a personálnymi kapacitami )
8. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za každé dodanie tovaru. Vystavená faktúra musí mať náležitosti dokladu v súlade so zák. č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Zároveň dodávateľ uvedie číslo zmluvy a číslo dodacieho listu.
9. Splatnosť faktúry 60 dní v zmysle obchodného zákonníka č 513 /1991 z.z. § 340 b) odst. 5.
10. Zmluvné strany sa v súlade s § 525 ods.2 zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v platnom znení dohodli že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpením pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho  súhlasu objednávateľa je neplatné. V prípade porušenia vyššie uvedeného je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty
a to vo výške 10%, slovom  desať percent, z výšky postúpenej pohľadávky.  Zmluvná pokuta je splatná v lehote do  30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi.
11. Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky, záväzku vyplývajúceho z plnenia tejto zmluvy zo strany dodávateľa bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

08.10.2020 12:46 — 09.10.2020 12:46

2 790,00 ks

1 930,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

29.09.2020 12:48

05.10.2020 12:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.10.2020 13:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 330
 12
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.09.2020 14:47 - Vstupná ponuka 1 930,00 € Cena bez DPH
05.10.2020 12:36 - Najvýhodnejšia ponuka 1 929,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS