• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.09.2020 13:14
  •    Predkladanie ponúk
    02.10.2020 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    02.10.2020 15:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.10.2020 15:45

Detail zákazky Z202024000

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.09.2020 13:14
  •    Predkladanie ponúk
    02.10.2020 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    02.10.2020 15:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.10.2020 15:45

Základné údaje

Z202024000

OF-222118

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5000670

Objednávateľ

00157716

Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK

Dodávateľ

31711464

MINERÁLNE VODY a.s.

Slovenská 9, Prešov, 08186, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka balenej vody a jednorazových papierových pohárov, vrátane sanitácie a revízie výdajníkov vody

barely na pitnú vodu, pitná voda, jednorazové papierové poháre, servis, revízia, sanitácia

  • 41110000-3 - Pitná voda
  • 33772000-2 - Jednorazové papierové výrobky
  • 39221120-4 - Šálky a poháre
  • 50532000-3 - Opravy a údržba elektrických strojov, prístrojov a súvisiaceho vybavenia

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka balenej vody a jednorazových papierových pohárov, vrátane sanitácie a revízie výdajníkov vody
Funkcia
1. Dodávka novej, nepoužívanej balenej vody a jednorazových papierových pohárov vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko, sanitácie, revízie výdajníkov vody, výmena prázdnych barelov za plné, odvoz prázdnych barelov a iných nákladov spojených s realizáciou zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Pitná voda v bareloch (1 ks barelu = 18,9 l) ks 50
2. Jednorazové papierové poháre (1ks = 180/200 ml) ks 2500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Dodávka pitnej vody balenej v 18,9 l bareloch určených pre dávkovacie výdajníky vody, kompatibilita barelov s existujúcimi výdajníkmi vo vlastníctve objednávateľa (Mogul, 208 KDS a 2KV208DW).
1.1. Špecifikácia vody nesýtená, nízky obsah minerálnych látok, voda zbavená chlóru, olova a iných nebezpečných látok
2. Dodávka jednorazových papierových pohárov o objeme 0,18/0,2 litra.
2.1. Špecifikácia pohárov jednorazové papierové, vhodné do existujúcich držiakov výdajníka, určené na horúci aj studený nápoj
3. Objednávateľ požaduje sanitáciu a revíziu 3 ks výdajníkov vody, ktoré sú vo vlastníctve objednávateľa (Mogul, 208 KDS a 2KV208DW), 1x počas platnosti zmluvy, podľa dohody s objednávateľom.
3.1. Špecifikácia služieb sanitácia s použitím dezinfekčných prostriedkov a elektrická revízia zariadenia - 1x počas platnosti zmluvy, podľa dohody s objednávateľom, výmena prázdnych barelov za plné a ich odvoz
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy:
1.1. obchodný názov, technickú špecifikáciu a vyobrazenie ponúkaného tovaru,
1.2. rozpis jednotkových cien bez DPH a s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, ceny sú platné ako maximálne),
1.3. prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien.
2. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty:
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie.
3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
4. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
5. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
6. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko, sanitáciu, revíziu výdajníkov vody, výmena prázdnych barelov za plné, odvoz prázdnych barelov a iné náklady spojené s realizáciou zákazky.
7. Dodávateľ zabezpečí výmenu prázdnych barelov za plné a zabezpečí ich odvoz.
8. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
9. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami.
10.  Plnenie sa uskutoční na základe samostatných objednávok, v ktorých bude uvedený požadovaný termín, presné množstvo, miesto plnenia a kontaktná osoba. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný odkonzultovať s kontaktnou osobou objednávateľa. Fakturácia sa bude realizovať ku každej objednávke samostatne.
11. Tovar bude dodaný najneskôr do 5 dní odo dňa doručenia objednávky (aj mailovou formou) dodávateľovi.
12. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
13. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava).
14. V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa rámcovej dohody objednávateľ sa nezaväzuje odobrať tovar v celom rozsahu. Rozsah odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania rámcovej dohody, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny.
15.  Táto rámcová dohoda sa uzatvára na dobu 12 mesiacov, resp. do naplnenia finančného limitu, ktorý sa rovná zmluvnej cene podľa tejto rámcovej dohody, pričom táto rámcová dohoda zaniká z tej právnej skutočnosti, ktorá nastane ako prvá.
16. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní od dňa jej doručenia objednávateľovi.
17. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
18. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štefánikova 67, Hodžova 1, Dražovská 4, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 súbor

742,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.09.2020 13:14

02.10.2020 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.10.2020 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 908
 29
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.09.2020 15:37 - Vstupná ponuka 742,50 € Cena s DPH
01.10.2020 15:17 - Najvýhodnejšia ponuka 741,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS