00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
31711464
MINERÁLNE VODY a.s.
Slovenská 9, Prešov, 08186, SVK
Dodávka balenej vody a jednorazových papierových pohárov, vrátane sanitácie a revízie výdajníkov vody
barely na pitnú vodu, pitná voda, jednorazové papierové poháre, servis, revízia, sanitácia
Tovar, Služba
|
1. Dodávka balenej vody a jednorazových papierových pohárov, vrátane sanitácie a revízie výdajníkov vody
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| 1. Dodávka novej, nepoužívanej balenej vody a jednorazových papierových pohárov vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko, sanitácie, revízie výdajníkov vody, výmena prázdnych barelov za plné, odvoz prázdnych barelov a iných nákladov spojených s realizáciou zákazky. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. Pitná voda v bareloch (1 ks barelu = 18,9 l) | ks | 50 | ||
| 2. Jednorazové papierové poháre (1ks = 180/200 ml) | ks | 2500 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| 1. Dodávka pitnej vody balenej v 18,9 l bareloch určených pre dávkovacie výdajníky vody, kompatibilita barelov s existujúcimi výdajníkmi vo vlastníctve objednávateľa (Mogul, 208 KDS a 2KV208DW). | |
| 1.1. Špecifikácia vody | nesýtená, nízky obsah minerálnych látok, voda zbavená chlóru, olova a iných nebezpečných látok |
| 2. Dodávka jednorazových papierových pohárov o objeme 0,18/0,2 litra. | |
| 2.1. Špecifikácia pohárov | jednorazové papierové, vhodné do existujúcich držiakov výdajníka, určené na horúci aj studený nápoj |
| 3. Objednávateľ požaduje sanitáciu a revíziu 3 ks výdajníkov vody, ktoré sú vo vlastníctve objednávateľa (Mogul, 208 KDS a 2KV208DW), 1x počas platnosti zmluvy, podľa dohody s objednávateľom. | |
| 3.1. Špecifikácia služieb | sanitácia s použitím dezinfekčných prostriedkov a elektrická revízia zariadenia - 1x počas platnosti zmluvy, podľa dohody s objednávateľom, výmena prázdnych barelov za plné a ich odvoz |
| Názov |
| 1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
| 1.1. obchodný názov, technickú špecifikáciu a vyobrazenie ponúkaného tovaru, |
| 1.2. rozpis jednotkových cien bez DPH a s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, ceny sú platné ako maximálne), |
| 1.3. prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien. |
| 2. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty: |
| 2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
| 2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
| 3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| 4. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
| 5. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
| 6. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko, sanitáciu, revíziu výdajníkov vody, výmena prázdnych barelov za plné, odvoz prázdnych barelov a iné náklady spojené s realizáciou zákazky. |
| 7. Dodávateľ zabezpečí výmenu prázdnych barelov za plné a zabezpečí ich odvoz. |
| 8. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
| 9. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. |
| 10. Plnenie sa uskutoční na základe samostatných objednávok, v ktorých bude uvedený požadovaný termín, presné množstvo, miesto plnenia a kontaktná osoba. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný odkonzultovať s kontaktnou osobou objednávateľa. Fakturácia sa bude realizovať ku každej objednávke samostatne. |
| 11. Tovar bude dodaný najneskôr do 5 dní odo dňa doručenia objednávky (aj mailovou formou) dodávateľovi. |
| 12. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku. |
| 13. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava). |
| 14. V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa rámcovej dohody objednávateľ sa nezaväzuje odobrať tovar v celom rozsahu. Rozsah odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania rámcovej dohody, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny. |
| 15. Táto rámcová dohoda sa uzatvára na dobu 12 mesiacov, resp. do naplnenia finančného limitu, ktorý sa rovná zmluvnej cene podľa tejto rámcovej dohody, pričom táto rámcová dohoda zaniká z tej právnej skutočnosti, ktorá nastane ako prvá. |
| 16. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní od dňa jej doručenia objednávateľovi. |
| 17. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
| 18. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Štefánikova 67, Hodžova 1, Dražovská 4, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
12
1,00 súbor
742,50
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.09.2020 13:14
02.10.2020 14:30
02.10.2020 14:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 29.09.2020 15:37 - Vstupná ponuka | 742,50 | € | Cena s DPH |
| 01.10.2020 15:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 741,60 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: