• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.09.2020 11:35
  •    Predkladanie ponúk
    02.10.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.10.2020 13:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.10.2020 14:00

Detail zákazky Z202023999

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.09.2020 11:35
  •    Predkladanie ponúk
    02.10.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.10.2020 13:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.10.2020 14:00

Základné údaje

Z202023999

OF-221947

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5000664

Objednávateľ

36126772

Základná škola, Školská 492/15, Nitrianske Rudno

Školská 492/15, Nitrianske Rudno, 97226, SVK

Dodávateľ

50060872

MVM CEEnergy Slovakia s.r.o.

Ivánska cesta 30/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka zemného plynu

Dodávka zemného plynu, preprava ZP, distribúcia ZP, služby obchodníka

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka zemného plynu
Funkcia
Dodávka zemného plynu, zabezpečenie prepravy a distribúcie plynu, resp. poskytovanie systémových služieb v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej siete, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa v trvaní 12 mesiacov
Pokračovanie: na základe podmienok stanovených v týchto podkladoch a v nižšie uvedených predpokladaných množstvách. (Vykurovanie, ohrev TÚV, varenie)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná celková spotreba plynu na 12 mesiacov – zmluvné množstvo (ZM) kWh 424 000
Podiel zo ZM pre mesiac január % 21
Podiel zo ZM pre mesiac február % 15
Podiel zo ZM pre mesiac marec % 15
Podiel zo ZM pre mesiac apríl % 8
Podiel zo ZM pre mesiac máj % 2
Podiel zo ZM pre mesiac jún % 1
Podiel zo ZM pre mesiac júl % 0
Podiel zo ZM pre mesiac august % 0
Podiel zo ZM pre mesiac september % 2
Podiel zo ZM pre mesiac október % 7
Podiel zo ZM pre mesiac november % 13
Podiel zo ZM pre mesiac december % 16
Denné maximálne množstvo m³ 420
Tolerancia odberu plynu vyhodnocovací rok - minimálna hodnota % 75
Tolerancia odberu plynu vyhodnocovací rok -maximálna hodnota % 120
Vyhodnocovací rok - začiatok dátum 1.1.2021
Vyhodnocovací rok - koniec dátum 31.12.2021
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1 odberné miesto – SKSPPDIS000630021898 Druh tarify - M8
Celková cena pozostáva z ceny plynu
Celková cena pozostáva z ceny za služby obchodníka
Celková cena pozostáva z ceny za služby súvisiace s distribúciou
Celková cena pozostáva z ceny za služby súvisiace s prepravou
Celková cena pozostáva z spotrebnej dane
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Miestom plnenia je sídlo kupujúceho.
Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky zemného plynu do odberného miesta odberateľa, vrátane distribúcie a prepravy aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku
Pokračovanie: zodpovedajúcu technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania právnych predpisov. (porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok)
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo zemného plynu v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v jeho odbernom mieste. (porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok)
Odberné miesto, jeho číslo a druh tarify sa nachádza v technickej špecifikácii predmetu.
Cena musí obsahovať všetky náklady, pozostávajúce zo súčtu ceny za plyn, ceny za služby obchodníka, ceny za služby súvisiace s distribúciou, ceny za služby súvisiace s prepravou, ceny za služby súvisiace so skladovaním plynu, spotrebnej dane a poplatkov za odberné miesta.
Dodávateľ nie je oprávnený účtovať Odberateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou zemného plynu a poskytovanými distribučnými službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s celoštátnymi legislatívnymi zmenami a rozhodnutiami ÚRSO
Ponúknutá cena bude predkladaná za celé množstvo odberu vrátane DPH.
Úhrada za odobratý zemný plyn sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku.
Odberateľ bude uhrádzať preddavky na základe platobného kalendára vypracovaného predávajúcim v rovnomernej výške 1/12 stanovenej z predpokladanej ročnej platby za dodávku plynu, počas príslušného roka.
Dodávateľ zašle odberateľovi po skončení fakturačného obdobia (rok) vyúčtovaciu faktúru za dodávku zemného plynu.
Fakturačné obdobie je obdobie od prvého do posledného dňa (vrátane) kalendárneho roka.
Odberateľ bude svoje záväzky uhrádzať ním vystaveným príkazom na úhradu.
Faktúra bude vystavená a doručená do miesta sídla odberateľa.
Faktúra je splatná 30 dní odo dňa vystavenia dodávateľom. V prípade omeškania s platením faktúr sa dojednávajú úroky z omeškania počítané podľa Nariadenia vlády SR č. 87/1995 Z.z. v platnom znení. Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu.
Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán, formou písomného dodatku, a to v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutí PDS a ÚRSO.
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok.
Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy reklamáciu obdržala.
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú- 01.01.2021- 31.12.2021.
Odstúpiť od tejto zmluvy je možné v prípadoch podstatného porušenia tejto zmluvy.
Názov Upresnenie
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy dodávateľ predloží: Vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, v ktorom uchádzač uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Školská 492/15, Nitrianske Rudno, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

01.01.2021 00:00 — 31.12.2021 00:00

424,00 MWh

16 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.09.2020 11:35

02.10.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.10.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 91
 35
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.10.2020 12:37 - Vstupná ponuka 15 996,00 € Cena s DPH
02.10.2020 12:27 - Najvýhodnejšia ponuka 15 972,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS