30796482
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Žellova 2, Bratislava, 82924, SVK
31326650
TEMPEST a.s.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Nákup servera a operačného systému pre potrebu rozšírenia HW infraštruktúry
server a operačný systém pre potrebu rozšírenia HW infraštruktúry
Tovar, Služba
1. Server a operačný systému pre potrebu rozšírenia HW infraštruktúry
|
|
---|---|
Funkcia |
Hyperkonvergovaný NOD - hyperkonvergované riešenie (rozširovanie existujúceho riešenia) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Hyperkonvergovaný NOD | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
CPU | výkon servera min. 170 bodov , podľa benchmarku SPECrate 2017_int_base |
RAM | min. 384 GB |
HW RAID kontroler s nasledovnými parametrami | HW RAID :SAS alebo SATA diskov, min. RAID 0, 1, 5, 6, 10, 1 ADM, 10 ADM (Advanced Data Mirroring)Vyrovnávacia pamäť min. 2GB chránená batériou, flash alebo ekvivalentým spôsobom |
Osadené disky | min. 2 x disky dedikované pre základný OS, disky musia byť zrkadlené min. 6 x 1.92TB SSD dedikovaných pre dáta |
LAN (Eth.) | 4x 1Gbps Ethernet port, podpora PXE 1 x 10Gb 2port konvergovaný sieťový adaptér (T) 1 x 1Gb dedikovaný pre vzdialený manažment |
Správa a manažment | servisný procesor/ karta pre systém. manažment poskytujúca podporu vzdialeného manažmentu servera, vzdialený prístup na grafickú konzolu servera, možnosť pripojenia vzdialených médií - CD-ROM, DVD-ROM |
Správa a manažment | možnosť štartu, reštartu a shutdown servera cez sieť LAN, nezávisle od OS, resp. softvér potrebný na prevádzku, konfiguráciu a správu servera. |
Manažment hyperkonvergovaného riešenia | podporujúci kompletnú správu a monitoring celého prostredia |
Potrebný software | OmniStack (z dôvodu potreby rozširovania existujúceho riešenia) |
Podpora virtualizácie | HW podpora existujúcej (nasadenej a rozširovanej ) virtualizačnej platformy Vmware |
Deduplikácia | Z dôvodu rozširovania existujúceho riešenia |
Zálohovanie | integrálnou súčasťou zariadenia (HW+SW) má byť aj podpora zálohovania |
Rozšírenie riešenia | pripojením ďalších hyperkonvergovaných nodov ako aj podpora výpočtových nodov podporujúcich rovnakú virtualizačnú platformu |
Úroveň zabezpečenia dát: NOD / riešenie | RAID / RAIN |
Chladenie | redundantné ventilátory, vymeniteľné za chodu |
Napájanie | redundantné zdroje, vymeniteľné za chodu, účinnosť 94% |
Predporuchová záruka | minimálne na HDD a RAM |
Záruka | 3 roky bezplatný servis na hardvér a softvér s odozvou do 4 hodín od nahlásenia prípadu s možnosťou nahlasovať poruchy v režime 24x7. |
Potrebná virtualizácia licencovaná per fyz.CPU | HW kompatibilita s 32bit a 64bit servrami od rôznych výrobcov. Vysoká dostupnosť. Live migrácia VM naprieč virtualizačnými nodmi (servermi) bez výpadku servisov a užívateľov. |
Potrebná virtualizácia licencovaná per fyz.CPU | Jednoduchá a efektívna záloha a obnova VM. Podpora agentless antivirus a antimalware ochrany. Podpora replikácie VM. Podpora kryptovania VM. |
Potrebná virtualizácia licencovaná per fyz.CPU | . Optimalizované napájanie hostov v prípade, že nie sú (hosty) potrebované môže ich vypnúť. Kontrola diskového I/O. Kontrola sieťového I/O. Podpora distribuovaného switchu. Podpora: 3 roky 24x7 |
Inštalácia | požadujeme celkovú implementáciu rozšírenia (certifikovaným partnerom |
Prevedenie | max. 2U, súčasťou musia byť aj koľajnice na montáž do racku |
2. Server a operačný systému pre potrebu rozšírenia HW infraštruktúry
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Manažment virtualizácie | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Funkcionality | z dôvodu rozširovanie existujúcej licencie požadujeme: VMware vCenter Server Foundation to Standard Upgrade |
Licencovanie | per inštancia |
Podpora | najmenej 3 roky 24x7 |
Kompatibilita | s virtualizačným sw hyperkonvergovaného NODu |
OS software požiadavky: | |
OS | z dôvodu rozširovania existujúceho riešenia: Microsoft Windows Server 2019 Datacenter |
Licencovanie | na 24 Core |
Kompatibilita | s virtualizačným sw hyperkonvergovaného NODu |
Názov |
Predmetom zmluvy je dodanie zariadenia spolu s kompletnou inštaláciou vrátane dopravy na adresu sídla objednávateľa. |
Predmetom zmluvy je taktiež zabezpečenie bezplatného autorizovaného záručného servisu po dobu minimálne 3 rokov odo dňa prevzatia zariadenia (ďalej len „záručný servis“) a to v sídle objednávateľa |
Objednávateľ požaduje vykonávanie záručného servisu v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie zmluvy a s nasledovnými podmienkami: poskytnutie záručného servisu s použitím originálnych a nepoužívaných náhradných dielov, vykonávanie záručného servisu odborne certifikovanými osobami (ďalej len „špecialista“), pričom dodávateľ znáša všetky náklady spojené s odstránením vád počas záručnej doby (napr. dopravné náklady, náhradné diely, atď.). |
Dodávateľ je povinný dodať zariadenie podľa tejto zmluvy nové, nevystavované, nerepasované, v bezchybnom stave a v kvalite I. triedy. Zariadenie nesmie byť pred dodaním používané, opotrebované, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotené vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach (poškodenie na pevných častiach zariadenia). Zariadenie musí byť dodané v originálnom, neotvorenom a neporušenom balení |
Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky, ktoré sú uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii zmluvy sú považované za minimálne. Objednávateľ akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti zariadenia, ktorého parametre budú vyššie (lepšie) ako sú objednávateľom požadované parametre vo funkčnej a technickej špecifikácii zmluvy. Dodávateľ je však povinný dodať zariadenia kompatibilné s existujúcim hyperkonvergovaným zariadením HPE SimpliVity 325 Gen10. |
Objednávateľ nepripúšťa čiastkové plnenie predmetu zmluvy |
Dodávateľ dodá zariadenie, ktoré je certifikované a schválené na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Objednávateľ požaduje predložiť certifikáty CE (vyhlásenie o zhode) potvrdené výrobcom, platné ISO certifikáty vystavené certifikačnou autoritou na úrovni 9001, 14001, 27001 |
Všetky certifikáty musia byť vydané a potvrdené výrobcami ponúkaného zariadenia, resp. uznanými certifikačnými autoritami |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi elektronicky emailom na emailovú adresu zodpovednej osoby objednávateľa kópie všetkých certifikátov, vrátane certifikátov špecialistov, ktoré sú v zmluve vyžadované a pri dodaní zariadenia predloží originály, resp. úradne osvedčené kópie certifikátov |
Zmluvné strany sa zaväzujú do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť kontaktné údaje osôb zodpovedných za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť potvrdenie výrobcu zariadenia, že je autorizovaný/certifikovaný na dodávku a inštaláciu dodávaného zariadenia. Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy certifikát minimálne jednej osoby s platnou autorizáciou pre inštalačné a konfiguračné práce pre ponúkané riešenie. Objednávateľ požaduje predloženie vyššie uvedených dokladov z dôvodu, aby dodávateľ preukázal odbornú spôsobilosť a schopnosti s realizáciou predmetu zmluvy. |
Do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží dodávateľ elektronicky emailom na emailovú adresu zodpovednej osoby objednávateľa prospekt/prospekty zariadenia, ktoré musia obsahovať minimálne označenie výrobcu, názov príslušnej položky určený výrobcom, ako aj hodnoty tých parametrov, ktoré sú uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii zmluvy (ďalej „prospekt“). Hodnoty uvedené v prospekte musia byť potvrdené výrobcom, alebo jeho obchodným zastúpením v súlade so skutočnými vlastnosťami dodávaného zariadenia. |
Objednávateľ si týmto vyhradzuje právo na posúdenie, či ponúkané zariadenie je plne kompatibilné s existujúcou infraštruktúrou objednávateľa a to v lehote 3 pracovných dní od doručenia prospektu a všetkých požadovaných certifikátov. V prípade, ak zariadenie nebude spĺňať všetky požiadavky podľa funkčnej a technickej špecifikácie, nebude kompatibilné s existujúcou infraštruktúrou objednávateľa, je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu zariadenia do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre jednotlivé položky uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH a číslo bankového účtu na úhradu faktúry. |
Zariadenie bude dodané na základe písomnej objednávky vystavenej objednávateľom. Písomná objednávka musí obsahovať názov a typové označenie konkrétneho druhu zariadenia, množstvo, kúpnu cenu zariadenia a fakturačné údaje |
Dodanie a inštalácia zariadenia sa uskutoční v mieste sídla objednávateľa a to v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (8:00 - 16:00 hod.). |
Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania zariadenia, resp. jeho časti elektronicky e-mailom na adresu zodpovednej osoby objednávateľa, minimálne jeden pracovný deň pred dodaním zariadenia a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedná osoba objednávateľa. V prípade neoznámenia termínu dodávky zariadenia, objednávateľ nie je povinný prevziať zariadenie v deň doručenia, ale až v nasledujúci pracovný deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky zariadenia znáša dodávateľ |
Dodávateľ je povinný dodať zariadenie najneskôr do 30 kalendárnych dní po doručení objednávky objednávateľom. |
Objednávateľ v deň dodania zariadenia preverí, či je dodané zariadenie v súlade s požiadavkami vyplývajúcimi zo zmluvy, ako aj s objednávkou. Ak zariadenie nebude vykazovať vady a bude v súlade s požiadavkami vyplývajúcimi zo zmluvy a objednávkou, objednávateľ potvrdí prevzatie zariadenia podpisom a odtlačkom pečiatky na dodacom liste |
Ak objednávateľ v deň dodania zariadenia zistí nesúlad dodaného zariadenia so zmluvou alebo objednávkou, resp. zistí poškodenie alebo nefunkčnosť (zjavné vady) zariadenia alebo právne vady zariadenia, má právo odmietnuť prevziať dodané zariadenie, pričom dodávateľ sa dostáva do omeškania a je povinný dodať zariadenie, spĺňajúce požiadavky podľa zmluvy a objednávky v dodatočnej lehote určenej objednávateľom. Ak dodávateľ nedodá zariadenie spĺňajúce požiadavky podľa zmluvy alebo objednávky v dodatočnej lehote určenej objednávateľom, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy |
Dodávateľ vystaví faktúru za dodané zariadenie do 5 pracovných dní od podpísania dodacieho listu oboma zmluvnými stranami. Prílohou faktúry budú kópie dodacích listov potvrdených povereným zamestnancom objednávateľa. |
Celková cena za predmet zmluvy je konečná a nemenná, pričom obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zmluvy, najmä dopravu na miesto plnenia, vykládku do určených priestorov v mieste plnenia, inštaláciu, konfiguráciu, otestovanie funkčnosti a zaškolenie min. 2 poverených zamestnancov objednávateľa v rozsahu 2 pracovných dní, likvidáciu obalového odpadu, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy |
Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny zariadenia. V prípade, že dodávateľ ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za zariadenie. |
Úhrada za dodanie zariadenia bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodané zariadenie bude uhradená jednorazovo na základe dodávateľom vyhotovenej a riadne doručenej faktúry objednávateľovi. Splatnosť faktúry je 30 dní od dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle platných právnych predpisov o daní z pridanej hodnoty a účtovníctve. |
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť vyhotovenú faktúru listinne a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu zodpovednej osoby objednávateľa a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu |
Objednávateľ požaduje, aby v momente uzatvorenia zmluvy ako aj počas jej platnosti a účinnosti mal dodávateľ, ako aj všetci jeho prípadní subdodávatelia, zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a to v prípade ak sa táto povinnosť na dodávateľa, prípadne jeho subdodávateľov zo zákona vzťahuje |
V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie a/alebo dodané zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku uvedenú v zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a následne vyhotoviť negatívnu referenciu dodávateľovi |
V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať predmet zmluvy riadne a včas podľa zmluvy, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z ceny predmetu zmluvy a to denne |
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi prospekt, ktorý nezodpovedá zadanej funkčnej a technickej špecifikácii zmluvy a/alebo certifikát, v ktorom ktorákoľvek hodnota nebude v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného zariadenia, alebo sa takýto prospekt/certifikát pokúsi dodať/predložiť, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 0,5 % z ceny predmetu zmluvy, minimálne však 300 EUR za každé také porušenie, pričom tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody. |
Zmluvné strany sa dohli, že zmluvný vzťah môže okrem splnenia zaniknúť: a) písomnou dohodou zmluvných strán, b) odstúpením zo strany objednávateľa v prípade, že dodávateľ poruší svoje povinnosti uvedené v zmluve. , c) písomnou výpoveďou zo strany objednávateľa aj bez uvedenia dôvodu, pričom výpovedná lehota je 15 kalendárnych dní a začína od prvého dňa nasledujúceho po dni, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. |
Žellova 2, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
09.10.2020 00:00 — 09.11.2020 00:00
1,00 celok
68 338,80
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.09.2020 10:07
06.10.2020 10:00
06.10.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.09.2020 11:55 - Vstupná ponuka | 68 338,80 | € | Cena s DPH |
06.10.2020 08:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 68 280,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: