603295
Mestská časť Bratislava - Vrakuňa
Šíravská 7, Bratislava, 82107, SVK
46553606
MAU Trade s.r.o.
514, Kvačany, 03223, SVK
Terénne vozidlo 4x4 pick up dvojkabína
automobil, motorové vozidlo, pick up, vozidlo s ložnou plochou
Tovar, Služba
1. Terénne vozidlo s ložnou plochou dvojkabína s pohonom 4x4 do 3,5 t
|
|
---|---|
Funkcia |
Vozidlo pick up 4x4 na prevoz tovaru a náradia. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Karoséria | Pick up |
Verzia | dvojkabína |
Pohon | 4x4 |
Prevodovka | manuálna alebo automatická |
Uzávierka zadného diferenciálu | mechanická alebo elektronická |
Palivo | diesel |
Ťažné zariadenie | áno |
Úroveň výbavy | základná |
Servisná knižka a návod obsluhu v slovenskom jazyku | áno |
Rok výroby | 2020 alebo 2019 |
Počet najazdených km | max. 2 000 |
Názov |
1. Predmetom tejto zmluvy je kúpa a dodanie 1 ks vozidla podľa podmienok a špecifikácie uvedenej v tejto zmluve (ďalej ako "predmet zmluvy" alebo "vozidlo"). Zároveň neoddeliteľnou súčasťou predmetom zmluvy je aj odovzdanie všetkých dokladov a príslušenstva, ktoré sú potrebné k riadnemu užívaniu predmetu zmluvy. |
2. Dodávané vozidlo musí byť nové alebo predvádzacie. |
3. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie zmluvy do 5 dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
4. Vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy musí dodávateľ predložiť v súlade s požiadavkami objednávateľa na predmet zákazky. Dodávateľ vo vlastnom návrhu na plnenie predmetu zmluvy uvedie úplný názov (obchodnú značku a typové označenie) a technické parametre vozidla tak, aby mohol objednávateľ jednoznačne určiť, že vozidlo spĺňa všetky technické vlastnosti požadované objednávateľom podľa tejto zmluvy. Hodnoty uvedené v predloženom vlastnom návrhu na plnenie zmluvy musia byť v súlade so skutočnými vlastnosťami dodávaného vozidla. |
5. Všetky objednávateľom požadované technické vlastnosti podľa tejto zmluvy predstavujú minimálne kvalitatívne požiadavky, ktoré musia byť splnené vo vlastnom návrhu na predmet zmluvy. |
6. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
7. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
8. Objednávateľ požaduje zaškolenia max. 2 osôb v rozsahu max. 1 hodiny pri odovzdaní/ prevzatí predmetu zmluvy. |
9. Dodávateľ odovzdá objednávateľovi predmet zmluvy vopred v dohodnutom termíne. |
10. O odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy spíšu zmluvné strany prostredníctvom svojich oprávnených zástupcov protokol o odovzdaní a prevzatí, v ktorom objednávateľ odsúhlasí, že predmet zmluvy preberá, resp. uvedie, že predmet zmluvy podľa tejto zmluvy preberá s námietkami (uvedie námietky), alebo nepreberá (uvedie dôvody neprevzatia) a oprávnený zástupcovia zmluvných strán dohodnú náhradný termín prevzatia. |
11. Predmet zmluvy sa považuje za riadne dodaný podpísaním protokolu o odovzdaní a prevzatí objednávateľom. |
12. Dodávateľ zodpovedá objednávateľovi za zjavné vady, ktoré má predmet zmluvy v čase jeho odovzdania a boli zistené pri jeho obhliadke alebo odovzdaní/ prevzatí predmetu zmluvy. |
13. Dodávateľ zodpovedá objednávateľovi za skryté vady, ktoré nebolo možné za bežných podmienok odhaliť pri odovzdaní/ prevzatí predmetu zmluvy objednávateľom, ktoré nahlási dodávateľovi v záručnej lehote. |
14. Dňom riadneho prevzatia predmetu zmluvy a na základe prepisu predmetu zmluvy z dodávateľa na objednávateľa, objednávateľ nadobudne k predmetu zmluvy vlastnícke právo. Týmto okamihom prechádza na objednávateľa i nebezpečenstvo škody a/alebo zhoršenia stavu predmetu zmluvy. |
15. Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať predávajúcemu na predmet zmluvy záruku podľa podmienok výrobcu vozidla v servisnej sieti výrobcu vozidla. |
16. Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať objednávateľovi na predmet zmluvy záručný a pozáručný servis v servisnej sieti zmluvných servisných stredísk výrobcu vozidla. Vady uznané ako záručné je dodávateľ povinný odstrániť v spolupráci so zmluvným servisom výrobcu bez zbytočného odkladu a na vlastné náklady. |
17. Dodávateľ poskytuje objednávateľovi na predmet zmluvy záručnú dobu min. 24 mesiacov odo dňa riadneho prevzatia predmetu zmluvy. |
18. Dohodnutá kúpna cena je konečná, nenavyšuje sa a platí počas celej doby trvania tejto zmluvy. |
19. Platba za plnenie predmetu zmluvy bude uskutočnená bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry vystavenej dodávateľom a doručenej objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať náležitosti platného daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty. Lehota splatnosti je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi po riadnom odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy medzi dodávateľom a objednávateľom bez akýchkoľvek vád podľa tejto zmluvy. |
20. Nedodržanie akejkoľvek podmienky a/ alebo požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa považuje za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvodom pre udelenie negatívnej referencie. |
21. Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne objednávateľovi v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov z tejto zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
Šíravská 7, Bratislava - mestská časť Vrakuňa, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12.10.2020 07:00 — 12.01.2021 16:00
1,00 ks
30 775,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.09.2020 13:31
05.10.2020 13:30
05.10.2020 13:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.09.2020 18:24 - Vstupná ponuka | 30 699,60 | € | Cena s DPH |
05.10.2020 13:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 30 099,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: