356786
"PENZIÓN", Zariadenie sociálnych služieb Topoľčany
Československej armády č. 1870, Topoľčany, 95501, SVK
47358203
PharmaComp s.r.o.
Bystrická 901, Žarnovica, 96681, SVK
Jednorazové rukavice nitril
rukavice, nitril, jednorazové, nesterilné
Tovar, Služba
1. Rukavice chirurgické nesterilné (vyšetrovacie - nitril)
|
|
---|---|
Funkcia |
ochrana a prevencia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Jednorazové rukavice (1 balenie = 100 ks) | bal. | 1560 | ||
Množstvo v balení | ks | 100 | 200 | |
Dĺžka | mm | 240 | 265 | |
Sila pretrhnutia, medián | N | 6 | ||
Kvalita | AQL | 1,0 | 1,5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiál | Nitril |
Veľkosť rukavíc | S, M, L, XL – podľa aktuálnej potreby |
Zloženie | Nepudrované, nesterilné, bezlatexové, vhodné pre personál a klientov s rizikom alergií typu I. |
Farba | Podľa dostupnosti u dodávateľa |
Tvar rukavíc | Univerzálny tvar sedí na pravú i ľavú ruku, správna priľnavosť rukavice, rolovaný okraj |
Rukavice musia spĺňať normy s doložením certifikátov | EN 455, EN 420, EN 388, EN 374, 93/42/EHS, 89/686 EHS - rukavice vyrobené po 01.04.2019 nariadenie EU 2016/425, ASTM F 1671, ASTM D 6978, ASTM F 739 |
Doba exspirácie | Minimálne 2 roky |
Názov |
Predmetom rámcovej dohody je dodanie jednorazových rukavíc pre zabezpečenie prevádzkových potrieb objednávateľa. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú na obdobie 12 mesiacov od uzavretia rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. O vyčerpaní finančného limitu bude objednávateľ dodávateľa bezodkladne informovať. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar nový, nepoužívaný, v bezchybnom stave a v prvej kvalitatívnej triede do 4 pracovných dní od odoslania objednávky objednávateľom, ak sa zmluvné strany nedohodnú na inom termíne. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a ktorý vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Dohodnutá cena je konečná a je zhodná s cenou z ponuky úspešného uchádzača, ktorého ponuku prijal objednávateľ ako verejný obstarávateľ v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. Dohodnutá cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu dohody (poštovné, balné a iné), vrátane nákladov na dopravu a dodaním tovaru na miesto plnenia výhradne v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. |
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný cenník podľa špecifikácie a množstva uvedeného v zmluvnom formulári vygenerovanom EKS, s uvedením ceny za mernú jednotku bez DPH, sadzbu DPH, ceny za mernú jednotku s DPH a ceny celkom za celkové množstvo bez DPH a ceny celkom za celkové množstvo s DPH najneskôr do 5 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody. |
Celková cena za plnenie predmetu tejto dohody nemôže počas platnosti dohody presiahnuť sumu uvedenú v tejto dohode, pričom celkovou cenou sa rozumie sumár všetkých peňažných plnení, ktoré budú uhradené objednávateľom dodávateľovi na základe objednávok, vyhotovených v súlade s touto dohodou. Objednávateľ pritom nie je povinný vyčerpať celý finančný objem uvedený v tejto rámcovej dohode. |
Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia rámcovej dohody, na základe objednávok, zadaných e-mailom, podľa potrieb objednávateľa. Dodávateľ potvrdí doručenie objednávky odoslaním potvrdzujúceho e-mailu objednávateľovi bezodkladne, najneskôr do 24 hodín po jej odoslaní. |
Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH. Na faktúre je potrebné jednotkové ceny zaokrúhliť maximálne na 2 desatinné miesta. Kúpna cena za dodanie tovaru v zmysle tejto dohody je uvedená v eurách, vrátane všetkých režijných nákladov dodávateľa súvisiacich s dodaním tovaru v zmysle tejto dohody. |
Každá dodávka tovaru bude fakturovaná samostatne. Dodávateľ je oprávnený faktúru vystaviť až po riadnom dodaní tovaru podľa tejto dohody. Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Dodávateľ bude dodávať tovar objednávateľovi počas doby platnosti rámcovej dohody, a to podľa skutočných potrieb objednávateľa, ktorý má výhradné právo určiť si presné množstvá tovaru pri jednotlivých dodávkach. Objednávateľ sa nezaväzuje kúpiť od dodávateľa celkové množstvo tovaru a je jeho výhradným rozhodnutím podľa jeho potrieb, koľko a aké veľkosti od dodávateľa kúpi. |
V prípade ak bude zistené, že tovar nezodpovedá zadanej špecifikácii uvedenej v tejto rámcovej dohode, predstavuje to podstatné porušenie rámcovej dohody a objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a odstúpiť od rámcovej dohody. |
Dodávateľ je povinný navrhnúť objednávateľovi ekvivalentnú náhradu tovaru, ak počas trvania rámcovej dohody dôjde na jeho strane k objektívnej prechodnej nemožnosti dodať tovar uvedený v technickej špecifikácii predmetu zákazky. Ekvivalentná náhrada tovaru zo strany dodávateľa je možná len v prípade, že objednávateľ vopred písomne (e-mailom) schváli ekvivalentnú náhradu tovaru, predloženú dodávateľom, ktorá musí obsahovať názov, typ/označenie tovaru a technickú špecifikáciu ekvivalentnej náhrady tovaru. |
Navrhovaná ekvivalentná náhrada tovaru musí byť rovnakého druhu s rovnakými alebo vyššími parametrami ako je tovar podľa rámcovej dohody za predpokladu dodržania kúpnych cien uvedených v predloženom rozpočte dodávateľa. |
Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne na tovar dodaný záručnú dobu v trvaní záručnej doby vyznačenej na obale výrobku. |
Záručná doba na dodaný tovar je 24 mesiacov a začína plynúť dňom jeho prevzatia zodpovedným zamestnancom objednávateľa bez vád, potvrdeným podpisom na dodacom liste. V prípade podania reklamácie objednávateľom sa záručná doba predlžuje o čas riešenia reklamácie. |
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky. Dodávateľ je povinný oznámené vady tovaru odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľa odstúpiť od dohody. |
Rámcová dohoda môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska. |
Rámcová dohoda nadobudne účinnosť druhým dňom po zverejnení. |
Československej armády 1870, Topoľčany, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika
12
1 560,00 bal.
14 938,56
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.09.2020 12:30
02.10.2020 08:00
02.10.2020 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.09.2020 08:33 - Vstupná ponuka | 14 938,56 | € | Cena s DPH |
02.10.2020 07:11 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 937,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: