• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.09.2020 08:32
  •    Predkladanie ponúk
    02.10.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.10.2020 10:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.10.2020 10:30

Detail zákazky Z202023879

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.09.2020 08:32
  •    Predkladanie ponúk
    02.10.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.10.2020 10:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.10.2020 10:30

Základné údaje

Z202023879

OF-222095

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5000636

Objednávateľ

00738301

Nemocnica pre obvinených a odsúdených a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Súdna 15, Trenčín, 91196, SVK

Dodávateľ

31571697

GLOBUS spol. s r.o.

Lieskovská cesta 472, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mlieko a mliečne výrobky

mlieko¸ mliečne výrobky¸ jogurt¸ maslo¸ syr¸ tvaroh

  • 15551300-8 - Jogurt
  • 15551310-1 - Neochutený jogurt
  • 15551320-4 - Ochutený jogurt
  • 15511000-3 - Mlieko
  • 15511400-7 - Polotučné mlieko
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mlieko¸ mliečne výrobky
Funkcia
Tovar bude použitý pri príprave jedál ako potravina pre zariadenia spoločného stravovania, ako aj potravina určená na priamy konzum a kuchynskú úpravu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mlieko trvanlivé kravské¸ balené tetrapak¸ polotučné ¸ 1 l¸ 1¸5 % liter 9900
Smotana kyslá 16 % ¸ balené téglik 200 ml ks 900
Smotana kyslá 24 %¸ balené tetrapak 1 liter ks 70
Smotana 31%¸ balené tetrapak 1 liter ks 105
Šľahačka spray, tuk najmenej 17 %, ošetrené UHT, balenie 250 ml ks 60
Smotana trvanlivá , balenie tetrapak 250 ml, minimálne 30 % tuku ks 700
Acidofilné mlieko, balené téglik,  minimálne 200 gr. , 3,5 % tuku ks 3000
Acidofilné mlieko ochutené, balené tetrapak 330 ml ks 800
Mliečna ryža, balené tetrapak 200 ml ks 600
Jogurt biely, tuk najmenej 4,5 %, balenie 150 ml ks 7050
Jogurt smotanový ovocný, ovocná zložka 15 %, tuk 10 %, 150 ml balenie ks 3650
Puding so šľahačkou 200 ml ks 1400
Termix z tvarohu 90 g, 48 % tvarohu ks 700
Tehla EIDAM, sušina najmenej 40 % kg 1150
Tehla EIDAM údený, sušina najmenej 40 % kg 400
Tehla EIDAM plátky, balený minimálne 100 g ks 2500
Bryndza plnotučná, balenie minimálne 125 g, množstvo ovčej zložky min . 50 % hmotnosti zo sušiny výrobku, tuk v sušine min. 48 %, sušina min. 44 % kg 150
Tvaroh hrudkovitý , balenie 250 g ks 5500
Tavený syr ( 8 ks v balení), minimálne 140 g bal. 1500
Tavený syr (3 ks v balení), minimálne 141 g bal. 1500
Cottage syr biely, 150 g balenie téglik ks 800
Mozzarella 125 g ks 1650
Syr s bielou plesňou 80 g ks 100
Niva plesnivý syr originál kg 60
Syr balkánsky, balenie 200 g ks 230
Syr balkánsky, balenie 1,25 kg ks 5
Syr tavený črievko 1000 g kg 10
Parmezán 100 g ks 80
Syr s bielou plesňou 120 g ks 750
Tavený syr črievko, minimálne 140 g, tuk v sušine 50 % ks 2450
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Rámcová dohoda sa uzaviera na dobu určitú - na 6 mesiacov.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. písm. a)zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov sa funkčným celkom rozumie tovar dodaný v priebehu 6 mesiacov.
Cena je vrátane dopravy na dve miesta plnenia.
Interval opakovaných plnení.
Objednávky budú realizované približne každý druhý pracovný deň.
Predmet plnenia nebude dodaný jednorazovo, doba plnenia bude 6 mesiacov a technická špecifikácia predmetu zákazky je na 6 mesiacov.
Dodanie tovaru bude na dve miesta plnenia.
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, ešte pred riadnym plnením zmluvy, verejný obstarávateľ požaduje predložiť Potvrdenie regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti podmienok na skladovanie potravín a surovín.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva, číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstva, akosť tovaru. cena za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatka a podpis zodpovedného pracovníka.Faktúra musí obsahovať aj kód zákazky podľa požiadavky verejného obstarávateľa.Sumy uvedené vo faktúre budú matematicky zaokrúhlené na dve desatinné miesta.
Dodávateľ výslovne súhlasí so sprístupnením rozpisu  jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácie podľa zákona č. 211/2000 Z. z.
Predávajúci musí zabezpečovať dopravu osobou občiansky bezúhonnou v dopravných prostriedkoch vyhovujúcich všetkým hygienickým a potravinovým zákonom, normám a predpisom SR a EÚ. Táto osoba je povinná pri vstupe do objektu kupujúceho, ako aj pri odchode, strpieť vykonávanie nevyhnutných bezpečnostných opatrení zo strany kupujúceho.
Cena je dohodnutá ako maximálna a konečná a jej platnosť je stanovená po celú dobu platnosti zmluvy.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 dní po uzavretí zmluvy oznámiť objednávateľovi kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu :meno, priezvisko, email, telefonický kontakt.
Dovoz tovaru  sa bude uskutočňovať do 24 hodín od telefonickej objednávky od obstarávateľa a v pracovných dňoch od 7:00 do 14 :00 hod.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa dodania potraviny.
Objednávateľ si vyhradzuje právo  odmietnuť tovar z dôvodu nedodržania ceny , akosti, štruktúry alebo množstva tovaru špecifikovaného objednávkou, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Po uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať na vlastné náklady.
Doprava na miesto plnenia- požiadavky na dopravné vozidlo : maximálna výška 3,8 m, maximálna šírka 3 m.
Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom bude verejný obstarávateľ považovať :
- ponúkaný tovar nebude s porovnateľnými, respektíve s lepšími parametrami ako požadoval,
- v súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky,
- dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH ( dodávateľ zadá pri súťaži DPH 0,00) .
V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude následne dodávateľovi udelená negatívna referencia v prostredí EKS a v prostredí IS ZÚ bude výsledná hodnotiaca známka neuspokojivá.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Súdna 15. Omšenie 826, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

6

1,00 celok

32 967,60

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.09.2020 08:32

02.10.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.10.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 131
 173
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.09.2020 14:55 - Vstupná ponuka 32 967,60 € Cena s DPH
01.10.2020 12:56 - Najvýhodnejšia ponuka 32 960,45 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS