31813861
Univerzitná nemocnica Bratislava
Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK
43959954
KORAKO, s. r. o.
Nitrianska cesta 31, Partizánske, 95801, SVK
Uteráky, utierky, obrusy
Uteráky, utierky, obrusy
Tovar, Služba
1. Uteráky, utierky riadové, obrusy
|
|
---|---|
Funkcia |
utieranie, stolovanie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Uterák vaflový. Rozmer: 50x90 cm. Farba + dezén: svetlé farby, pásikavé. Gramáž min. 175 g/m2 +/-5%. Materiál 100% bavlna. Stálofarebnosť pri praní podľa normy STN EN ISO 105-C06. Stálofarebnosť pri bielení chlórňanom podľa normy STN EN 20105-N01. Každý kus musí mať prišitý symbol údržby. | ks | 1000 | ||
2. Utierka riadová. Rozmer: 50x70 cm. Farba + dezén: svetlé farby ,karo, alebo pásik. Plátnová väzba. Gramáž min. 175 g/m2, +/-5%. Materiál 100% bavlna. Stálofarebnosť pri praní podľa normy STN EN ISO 105-C06. Stálofarebnosť pri bielení chlórňanom podľa normy STN EN 20105-N01. Každý kus musí mať prišitý symbol údržby. | ks | 750 | ||
3. Obrus hladký. Rozmer: 140x140 cm. Farba: biela. Keprová väzba. Gramáž min. 200 g/m2, +/- 5%. Materiál 100% bavlna. Materiálové zloženie: obrusovina, látka v bežnom metri spĺňajúca estetické a dekoratívne účely pre výrobu obrusov.Stálofarebnosť pri praní podľa normy STN EN ISO 105-C06. Stálofarebnosť pri bielení chlórňanom podľa normy STN EN 20105-N01. Každý kus musí mať prišitý symbol údržby. | ks | 200 |
Názov |
Cena vrátane dopravy na miesto plnenia. Miesto plnenia bude upresnené v elektronickej objednávke. 1 miesto plnenia v Bratislave. |
Dodávateľ do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží v elektronickej podobe objednávateľovi: |
a) typové označenie tovaru, výrobcu, popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru v slovenskom jazyku tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky, |
b) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien (cena za jeden kus ) v € bez DPH, sadzby DPH, cenu s DPH, cenu spolu za požadovaný počet kusov bez DPH, s DPH a cenu celkom za celý predmet zákazky v EUR bez DPH a s DPH. |
c) všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike ( certifikáty, vyhlásenia o zhode, normy) resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenia a pod. |
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie predložených dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí v ktorom je vystavený objednávkový formulár. |
Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť. |
Zmluva sa uzavrie na dobu určitú na 6 mesiacov, od nadobudnutia jej účinnosti, resp. do vyčerpania finančného limitu tvoreného dohodnutou celkovou cenou, podľa toho čo nastane skôr. |
Objednávateľ a dodávateľ sa dohodli na čiastkovom plnení zmluvy. Tovar bude objednávaný priebežne na základe Čiastkových výziev v priebehu 6 mesiacov. |
Periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody : 3 čiastkové výzvy ( elektronické objednávky) každý druhý mesiac. |
Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 10 pracovných dní odo dňa odoslania elektronickej objednávky. |
Množstvá uvedené v zákazke sú predpokladané množstvá a Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania tejto Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej zmluvnej ceny. Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové predpokladané množstvo tovarov tak, aby sa neprekročil vysúťažený finančný limit počas trvania tejto dohody. |
Dodávateľ si nemôže nárokovať od Objednávateľa odber všetkých druhov tovarov uvedených v dohode. Neodobratie všetkých druhov a počtu tovarov uvedených v dohode nezakladá právo Dodávateľa uplatniť si náhradu škody a ani odstúpiť od dohody z tohto dôvodu. |
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po ukončení Plnenia a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný. |
Záruka 24 mesiacov. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej vzorky predmetu zmluvy v lehote do 5 pracovných dní odo dňa odoslania oznámenia o predloženie vzorky. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Objednávateľ požaduje dodať nový, (predpísaný) tovar, alebo ekvivalent v tom prípade, ak bude mať zhodné alebo lepšie parametre v porovnaní s predpísaným tovarom. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa par.7 zákona č.222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č.222/2004 Z.z. |
Antolská 11, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
6
1,00 skupina produktov
3 631,25
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
28.09.2020 11:38
01.10.2020 13:15
01.10.2020 13:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.09.2020 12:32 - Vstupná ponuka | 3 000,00 | € | Cena bez DPH |
01.10.2020 12:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 499,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: