• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.09.2020 11:19
  •    Predkladanie ponúk
    01.10.2020 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    01.10.2020 12:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.10.2020 12:40

Detail zákazky Z202023858

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.09.2020 11:19
  •    Predkladanie ponúk
    01.10.2020 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    01.10.2020 12:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.10.2020 12:40

Základné údaje

Z202023858

OF-221891

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4996060

Objednávateľ

518140

Národné rehabilitačné centrum

Sládkovičova 1, Kováčová, 96237, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Xerografický papier
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Xerografický papier A4, All Premium, biely, balenie/500 listov balík 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Xerografický papier určený pre kopírky, laserové a atramentové tlačiarne, faxy, farba biela, plošná hmotnosť 80 g/m2.
 2. Euroobal
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Euroobal A4, lesklý, 80 mic., balenie 100ks ks 2000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Formát A4,  hladký lesklý, číry, hrúbka 80 mic., mat. polypropylén, antistatická úprava, eurodierovanie (univerzálna multiperforácia), horné otváranie.
 3. Odkladacia mapa
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Odkladacia mapa s tromi chlopňami ekonomik, A4 ks 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Odkladacia mapa s tromi chlopňami, z kvalitného eko kartónu ekonomik, gramáž 200 g.
 4. Obal PVC závesný so strieškou
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obal PVC A5 U hrubý závesný so strieškou ks 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Bezfarebný, priesvitný, hladký, formát A5, viď príloha - foto.
 5. Korekčný roller Pritt
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Korekčný roller Pritt ks 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Šírka stopy 4,2mm, návin 14m.
 6. Korekčný roller Pritt - náhradná náplň
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Náhradná náplň do korekčného rollera Pritt ks 36
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Šírka stopy 4,2mm, návin 14m.
 7. Guľôčkové pero
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Guľôčkové pero ks 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Klikací systém zapínania, farba písania: modrá. Rýchlo zasychá a nerobí šmuhy.
 8. Zvýrazňovač
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zvýrazňovač DONAU D-text ks 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Zvýrazňovač so zrezaným hrotom na vyznačovanie textu. Šírka stopy 1-5 mm, dĺžka 200 m, farba žltá (15 ks), zelená (15 ks), oranžová (15 ks), ružová (15 ks).
 9. Lepiaca páska priesvitná
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Lepiaca páska priesvitná, šírka 24mm, ks 60
2. Lepiaca páska priesvitná, šírka 50mm ks 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1) Popis: Priehľadná lepiaca páska, navinutá 30 m, šírka 24 mm, balená stĺpcovito po 6ks.
2) Popis: Priehľadná lepiaca páska, navinutá 30m, šírka 50mm.
 10. Popisovač
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Popisovač Centropen 2846 ks 120
2. Popisovač Centropen 2811 ks 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1) Popis: Popisovač s vláknovým hrotom, okrúhly hrot, šírka stopy 1 mm. Balenie po 10 ks v jednej farbe v papierovej krabičke farba čierna (60 ks) a červená (60 ks).
2) Popis: Popisovač s jemným plastovým hrotom priemer 0,3 mm, dĺžka stopy 1500 m, triedené farby červená (60 ks), čierna (60 ks).
 11. Ceruzka obyčajná
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ceruzka obyčajná Koh-i-noor 1702 ks 36
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Grafitová ceruzka pre školské a kancelárske účely, s tuhou tvrdosti HB, v lakovanom dreve. Tuha čierna, dĺžka 175 mm, prierez 6,9 mm, priemer tuhy 2 – 2,5mm, tvrdosť 2.
 12. Papierové sáčky na lieky
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Papierové sáčky na lieky, 100ks/balík balík 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Farba svetlo hnedá, recyklovaný papier s plochým dnom, rozmer 70x110mm.  Množstvo: 100 ks/30 balíkov, resp. 3000 ks sáčkov).
 13. Rozšívací strojček
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rozšívací strojček Q Connect ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Rozšívačka klasická na odstraňovanie spiniek.
 14. Rýchloviazač PP
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rýchloviazač PP s euro dierovaním, formát A4 ks 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Obal PP s euro dierovaním na uloženie dierovaných dokumentov do formátu A4. Predná strana hladká,lesklá, zadná strana farebná,žltá,červená,oranžová,zelená, pozdĺž chrbta biely papier. zasúvací štítok.
... Rozmer 310 x 235 cm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru.
2. Požaduje sa predložiť aktuálny rozpočet s názvami a jednotkovými cenami tovaru bez DPH a s DPH do 48 hod. po uzavretí zmluvy e-mailom kontaktnej osobe.
3. Dodanie tovaru v pondelok – piatok od 7:00 do 14:00 hod. Dovoz tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi minimálne 1 deň vopred.
4. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
5. Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru po jednotlivých položkách priamo pri dodaní podľa dodacieho listu/faktúry, z dôvodu odkontrolovania množstva/druhu dodaného tovaru a zamedzenia prípadnej reklamácie.
6. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 48 hod. od doručenia reklamácie.
7. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenia v jednej dodávke. Tovar bude dodaný nový, nesmie byť pred dodaním používaný alebo opotrebovaný, či testovaný.
8. Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodený tovar alebo tovar, ktorý nebude dodaný v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky, uvedenej v zmluve. Takýto tovar objednávateľ nebude akceptovať a má právo odstúpiť od zmluvy.
9. Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru a potvrdení dodacieho listu, na základe doručenej faktúry s uvedením jednotlivých cien s DPH a celkovej ceny s DPH, vrátane ceny za balenie, naskladnenie, dovoz tovaru na miesto plnenia a vyskladnenie u objednávateľa. Splatnosť FA do 60 dní.
10. Zmluvné strany sa dohodli, že poskytovateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávku voči objednávateľovi podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým by došlo k postúpeniu pohľadávky dodávateľa v rozpore s touto dohodou, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.
11. Nedodržiavanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať na podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kováčová, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

08.10.2020 07:30 — 09.10.2020 14:00

1,00 predmet zákazky podľa špecifikácie celkom

1 457,60

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.09.2020 11:19

01.10.2020 11:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.10.2020 11:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 351
 35
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.09.2020 15:46 - Vstupná ponuka 1 457,40 € Cena s DPH
01.10.2020 10:08 - Najvýhodnejšia ponuka 1 449,59 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS