• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.09.2020 13:31
  •    Predkladanie ponúk
    02.10.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.10.2020 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.10.2020 11:55

Detail zákazky Z202023833

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.09.2020 13:31
  •    Predkladanie ponúk
    02.10.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.10.2020 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.10.2020 11:55

Základné údaje

Z202023833

OF-221649

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5000602

Objednávateľ

17336112

Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky

Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK

Dodávateľ

36547654

BEGA, s.r.o.

PD, Lehota, 95136, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárska stolička, kancelárske kreslo

Kancelárska stolička, kancelárske kreslo, konferenčná stolička

  • 39110000-6 - Sedadlá, stoličky a podobné výrobky a súvisiace časti
  • 39111100-4 - Otočné sedadlá
  • 39113000-7 - Rôzne sedadlá a stoličky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárska stolička bez podrúčky
Funkcia
Kancelárska stolička
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
kancelárska stolička bez podrúčky ks 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- kancelárska stolička bez podrúčky
- spĺňa normy: EN 1335-1, EN 1335-2, EN 1335-3
- rozmery: šírka sedáku: min. 49,5 cm, hĺbka sedáku: min. 45 cm
- výška operadla: min. 52 cm, šírka operadla min. 45 cm
- nastaviteľná výška sedu od podlahy min. 41,5 až 55,5 cm
- nosnosť: min. 110 kg
- špecifikácia operadla a sedáka: konštrukcia z kvalitného plastu + pena s hustotou 24
- povrchová úprava: textília
- ergonomické tvarovanie
- oderuvzdornosť min. 60 000 cyklov
- kríž čierny plastový
- kolieska nylonové, 50 mm
- farba stoličky: tmavosivá alebo čierna (príp. dohoda s objednávateľom)
 2. Kancelárska stolička s podrúčkou
Funkcia
kancelárska stolička s podrúčkou
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
kancelárska stolička s podrúčkou ks 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- kancelárska stolička s podrúčkou
- spĺňa normy: EN 1335-1, EN 1335-2, EN 1335-3
- rozmery: šírka sedáku: min. 49,5 cm, hĺbka sedáku: min. 45 cm
- výška operadla: min. 52 cm, šírka operadla min. 45 cm
- nastaviteľná výška sedu od podlahy min. 41,5 až 55,5 cm
- nosnosť: min. 110 kg
- špecifikácia operadla a sedáka: konštrukcia z kvalitného plastu + pena s hustotou 24
- povrchová úprava: textília
- ergonomické tvarovanie
- oderuvzdornosť min. 60 000 cyklov
- kríž čierny plastový
- kolieska nylonové, 50 mm
- farba stoličky: tmavosivá alebo čierna (príp. dohoda)
- fixné podrúčky čierne plastové
 3. Kancelárske kreslo so sieťovaným operadlom
Funkcia
Kancelárske kreslo so sieťovaným operadlom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárske kreslo so sieťovaným operadlom ks 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- chrbtová opierka a sedák zhotovené zo sieťoviny a eko kože
- nastaviteľná výška sedadla (plynový tlmič)
- tvarované opierky lakťov
- funkcia kolísky prispôsobená telesnej váhe
- blokáda vertikálnej polohy
- návod a náradie súčasťou balenia
- kolieska
- rozmery:
- výška sedadla min. 49-58 cm
- šírka sedadla min. 48 cm
- hĺbka sedadla min. 48 cm
- výška chrbtovej opierky min. 65 cm
- nosnosť: min. 100 kg
 4. Kancelárske kreslo
Funkcia
Kancelárske kreslo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárske kreslo ks 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- kancelárske kreslo vyrobené s dôrazom na ergonómiu, kvalitu a eleganciu
- dotykové časti sedadla a operadla sú z kvalitnej hovädzej kože, zadná strana operadla je potiahnutá koženkou
- ergonomicky tvarované sedadlo
- operadlo s elegantným prešívaním
- pohodlná opierka hlavy
- robustná chrómová kovová základňa zaručujúca dokonalú stabilitu
- pochrómované kovové podrúčky s dotykovou plochou z mäkčeného polyuretánu
- kreslo je výškovo nastaviteľné a vybavené hojdacím mechanizmom s možnosťou aretácie hojdania a nastavenia sily protiváhy
- spĺňa normy: EN 1335-1, EN 1335-3, EN 1335-3 ISTA 2A type C
- nosnosť: min. 110 kg
- hĺbka sedadla: min. 47,0 cm, šírka sedadla: min. 50 cm
- výška operadla min. 63 cm, šírka operadla min. 50 cm
- mechanizmus: synchrónna
- nastaviteľná výška sedadla 48,0-58,0 cm
- podrúčky sú súčasťou balenia
- materiál: koža/vinylová koženka
- farba kresla: čierna (príp. dohoda s objednávateľom)
 5. Konferenčná stolička - látkový poťah
Funkcia
Konferenčná stolička - látkový poťah
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Konferenčná stolička - látkový poťah ks 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- konferenčná stolička s čiernym látkovým poťahom (alebo podľa dohody)
- umožňuje stohovať 4 stoličky do seba
- konštrukcia: oceľová
- materiál: textil
- nosnosť: min. 120 kg
- šírka operadla: min. 46,0 cm
- šírka sedadla: min. 46,0 cm
- výška operadla: min. 32,0 cm
- výška sedu: min. 46,0 cm
 6. Konferenčná stolička - ekokoža
Funkcia
Konferenčná stolička - ekokoža
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Konferenčná stolička - ekokoža ks 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- konferenčná stolička s poťahom ekokože (alebo podľa dohody)
- umožňuje stohovať 4 stoličky do seba
- konštrukcia: oceľová
- materiál: ekokoža (alebo podľa dohody)
- nosnosť: min. 120 kg
- šírka operadla: min. 46,0 cm
- šírka sedadla: min. 46,0 cm
- výška operadla: min. 32,0 cm
- výška sedu: min. 46,0 cm
 7. Jedálenská stolička
Funkcia
Jedálenská stolička
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jedálenská stolička ks 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- chrómová stolička s čalúneným sedákom
- sedák je potiahnutý s ekokožou
- rozmery: Š x H x V: min. 37 x 43 x 86 cm
- hĺbka sedadla: min. 41 cm
- výška sedadla: min. 48 cm
- nosnosť: min. 100 kg
- farebné prevedenie: podľa dohody s objednávateľom
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.POZOR !!! Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII"Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
2.POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy, cenník ostatných druhov tovaru, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru a na vyžiadanie vzorky tovaru, ktoré chce dodať s dokladmi o splnení tech. špecifikácie.
3.POZOR !!! V zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov je splatnosť faktúry 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa obchodných podmienok EKS. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami obchodných podmienok EKS.
4.POZOR !!! Dodanie tovaru bude prebiehať formou čiastkových objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, pričom objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru. Objednávateľ má právo na výber farby poťahu tovaru. Žiadame dodanie tovaru v prevedení podľa prílohy z dôvodu zachovania jednotného vzhľadu jednotlivých oddelení.
5.POZOR !!! Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý tovar do 7 pracovných dní od odoslania objednávky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú na inom termíne.
6.POZOR !!! V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list.
----------------------------------------------------------
7.Táto zmluva sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr.
8.Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
9.Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, sklad všeobecného materiálu v pracovných dňoch čase od 8. 00 do 14. 00 hod.
10.Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach a zahŕňa všetky náklady dodávateľa.
11.Celkové množstvá a druhy jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá a druhy tovaru v závislosti od svojich potrieb bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
12.Objednávateľ je oprávnený neodobrať celkové predpokladané množstvo a druh tovaru a so súhlasom dodávateľa objednať aj príbuzné (v zmluve priamo neurčené) druhy tovaru za predpokladu dodržania celkovej ceny predmetu zmluvy.
13.Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb objednávateľa.
14.Dodávateľ sa zaväzuje fakturovať DPH v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov v sadzbách platných ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia.
15.Objednávateľ požaduje uviesť nasledovné údaje na obale výrobku: obchodný názov tovaru alebo obchodné meno a sídlo výrobcu, údaj o zložení údaj o objeme, údaj o odporúčanom dávkovaní a dátum spotreby.
16.Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cena s DPH, sadzbu DPH, celková cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH) a zostatok finančného limitu. Na faktúre je potrebné jednotkové ceny zaokrúhliť maximálne na 2 desatinné miesta.
17.Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky objednávateľa a potvrdeného dodacieho listu.
18.Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 7 dní od doručenia reklamácie.
19.Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávok a riešenie reklamácií.
20.Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť.
21.Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom.
22.V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má objednávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody.
23.Nedodržanie bodov č. 1,2,5,18,24, 25, 26 a 27 sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
24.Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. Zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný.
25. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako"nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
26.  Akceptácia ručiteľského vyhlásenia podľa § 303 a nasl. Zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Obchodný zákonník“) zo strany dodávateľa je bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa zakázaná. Právny úkon, ktorým dodávateľ akceptuje ručiteľské vyhlásenie tretej osoby, na základe ktorého sa tretia osoba stane veriteľom objednávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa a dodávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatné.
27. Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská ulica 11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 skupina produktov

12 770,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.09.2020 13:31

02.10.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.10.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 259
 35
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.09.2020 15:57 - Vstupná ponuka 12 770,00 € Cena bez DPH
01.10.2020 16:26 - Najvýhodnejšia ponuka 10 640,83 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS